شمانیوز
شما نیوز

تصاویری از خیابان های تهران در شب چهارشنبه سوری | از سعادت آباد تا فلاح

جشن پیشواز برای عید نوروز (چهارشنبه‌سوری) آغاز شده و شور و شوق مردم خیابان‌ها را شلوغ کرده است.

تصاویری از خیابان های تهران در شب چهارشنبه سوری | از سعادت آباد تا فلاح

به گزارش شمانیوز: جشن پیشواز برای عید نوروز چهارشنبه‌ سوری آغاز شده و شور و شوق مردم خیابان‌ها را شلوغ کرده است. بسیاری از مردم تهران برای برگزاری این مراسم از محل سرکار خود راهی خانه شده‌اند تا در کنار خانواده این مراسم را جشن بگیرند اما شلوغی خیابان‌ها باعث شده که در ترافیک گرفتار شوند و ترافیک خیابان‌ها را به پارکینگ ماشین‌ها تبدیل کرده است.

چهارشنبه‌ سوری

مصدومان چهارشنبه سوری ۱۴۰۲

بر اساس اعلام اورژانس تعداد جانباختگان حوادث مربوط به شب چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۲۱ سه شنبه ( ۲۲ اسفند ۱۴۰۲) به ۱۴ تن رسیده است. همچنین آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری تعداد کل مصدومان ۱۱۸۴ نفر است که از این تعداد ۹۳ نفر قطع عضو، ۴۰۵ نفر آسیب‌دیدگان از ناحیه چشم هستند./ ایرنا

مرگ ۲ تن در حوادث روز چهارشنبه‌سوری در تهران تا کنون

رئیس اورژانس تهران اعلام کرد که از صبح امروز تا ساعت ۱۹ دو تن در حوادث چهارشنبه سوری جان خود را از دست داده و ۲۵ نفر نیز مصدوم شدند.

محمد اسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباه آخرین آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری گفت: از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۱۹ مجموعا ۲۵ نفر دچار مصدومیت شده و دو تن نیز فوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: از تعداد مصدومان بیشترین آسیب دیدگی مربوط به سوختگی بوده که ۹ نفر به این آسیب تحت درمان قرار دارند. قطع عضو با سه مورد و خونریزی نیز با یک مورد در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

به گفته رئیس مرکز اورژانس استان تهران از تعداد مصدومان ۱۸ نفربه مراکز درمانی منتقل شده‌اند و ۹ نفر نیز خدمات درمانی را در محل دریافت کرده‌اند./ ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied