شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

بارش‌ باران سیل‌آسا این استان‌ها را فرا می‌گیرد | هشدار جدی هواشناسی

سازمان هواشناسی از بارش شدید باران، رعدوبرق و وزش باد تا روز یکشنبه در برخی استان‌های کشور خبر داد.

بارش‌ باران سیل‌آسا این استان‌ها را فرا می‌گیرد | هشدار جدی هواشناسی

به گزارش شمانیوز؛ سازمان هواشناسی از بارش شدید باران، رعدوبرق و وزش باد تا روز یکشنبه در برخی استان‌های کشور خبر داد.پیش‌بینی کلی نقشه‌‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی در نیمه غربی، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق کشور رگبار باران،‌ رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید و در مناطقی از مرکز، جنوب و جنوب شرق بارش‌های خفیف باران و وزش باد نسبتاً شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌ها در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری،‌ ایلام، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، کردستان، سمنان، گلستان، مازندران. آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، قزوین، البرز و خراسان جنوبی تشدید خواهد شد.

در شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریایی خزر، شمال شرق و برخی مناطق در جنوب و شرق کشور رگبار باران،‌ رعدوبرق،‌ وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی شده است.

 از فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت موج بارشی دیگری وارد کشور شده و بسیاری از استان‌های شمال غربی، غربی و شمالی کشور درگیر این موج بارش‌های خواهند بود.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را ابری و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و از بعد از ظهر وزش باد شدید و کاهش ابر پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۱ و کمینه دما ۱۰ درجه خواهد بود

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی