شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی ادارات

تعطیلی ادارات / تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز پنجشنبه 18 مرداد؛ تغییرات در ساعات کاری

تعطیلی ادارات / تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز پنجشنبه 18 مرداد؛ تغییرات در ساعات کاری

در خبر زیر جزییات تکمیلی تعطیلی ادارات یا کاهش ساعت کاری ادارات برای روز پنشجشنبه 18 مرداد ماه را میخوانید.

به گزارش شمانیوز :با توجه به گرمای هوا و افزایش و همچنین تعطیلی ادارات برخی استان ها در روز چهارشنبه ،احتمال تعطیلی ادارات برای روز پنجشنبه 18 مرداد ماه سال 1403 را نیز وجود دارد. در ادامه اخبار تکمیلی تعطیلی یا کاهش ساعت کاری ادارات برای روز 18 مرداد ماه را میخوانید. 

تکمیلی یک /تعطیلی ادارت یاسوج

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادارات استان با توجه به استمرار افزایش دما، طی پنجشنبه هفته آتی تعطیل است.

مراد علی پیوند افزود: با توجه به گرمای هوا، کاهش ساعت اداری در روز چهارشنبه و تعطیلی روز پنج‌شنبه هفته جاری برای استان را داریم.

پیوند اظهار کرد: نظر به استمرار افزایش دما و کاهش کیفیت هوا، لزوم مدیریت مصرف برق و انرژی و مصوبه کمیته مدیریت مصرف برق استان، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان، درمانی، نظامی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند، روز چهارشنبه هفدهم مرداد ساعت ۶ صبح الی ۱۱ ظهر خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری افزود: روز پنج شنبه هجدهم مرداد تعطیل و کارکنان به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند.

تکمیلی دو / تهران به حالت آماده‌باش در آمد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر تداوم گرما و افزایش نسبی دما در این استان، در خصوص گرمازدگی افراد به ویژه سالمندان و اطفال طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده هشدار داد.

تکمیلی سه /  فعالیـت همـه مراکـز دولتی و بانـک‌ها در سطح استان قم (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی)

در تاریخ ۵شنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح خواهد بود.همچنین دورکاری برای کارکنانی که به خاطر شرایط جسمی امکان حضور در محل کار ندارند، بلامانع است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی