شمانیوز
شما نیوز

آرزو بدری

جزییات جدید از پرونده آرزو بدری / سرانجام ضارب آرزو بدری چه شد؟

جزییات جدید از پرونده آرزو بدری / سرانجام ضارب آرزو بدری چه شد؟

اوایل مرداد ماه خبر تیراندازی به یکی از سرنشینان خودرو در شهر نور منتشر شده که جزئیات جدید آن را در ادامه میخوانید.

به گزارش شمانیوز: آرزو بدری شهروند ایرانی است که این روزها تبدیل به سوژه داغ شده است. آرزو بدری ۳۱ ساله که مادر دو کودک است. آرزو بدری، سرنشین در یک خودرو بوده است که در پی تیراندازی پلیس شهرستان نور مصدوم شد. 

سخنگوی دستگاه قضا گفت: براساس گزارش فراجا، اساسا موضوع مرتبط با حجاب نبوده بلکه عدم توجه به هشدار‌های پلیس و فرار از صحنه و تعقیب و گریز بوده است.

سخنگوی قوه قضائیه درباره نفس حاجی شریف و آرزو بدری و نحوه برخورد با مقصرین گفت: در رابطه با خانم حاجی شریف، برای رسیدگی به شکایت خانواده این دختر نوجوان شعبه ویژه دادپرسی در دادسرای نظامی تهران تعیین شد و تمامی ادله با فوریت جمع آوری و مستندسازی شد. با همکاری خوب فراجا در این خصوص، مامورین حاضر در صحنه شناسایی و احضار شدند. تاکنون در این پرونده ۸ نفر احضار شدند و نتیجه آن به موقع اطلاع رسانی خواهد شد. شاکی به پزشک قانونی معرفی شده و نتیجه آن در پرونده قرار دارد.

وی درخصوص خانم بدری هم گفت: براساس گزارش فراجا موضوع اساسا مرتبط با حجاب نبوده است. موضوع آن عدم توجه به هشدار‌های پلیس و فرار از صحنه و تعقیب و گریز ناشی از این مسئله بوده است. در این رابطه باتوجه به اقدامی که مامور انجام داده، ضارب دستگیر شده و در بازداشت موقت است. پرونده در حال تحقیقات تکمیلی است و به موقع اطلاع رسانی در این خصوص انجام خواهد شد.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی