شمانیوز
شما نیوز

تمیز کردن کفش

ترفند مهم برای تمیز کردن کفش سفید

ترفند مهم برای تمیز کردن کفش سفید

اگر شماهم جز آن دسته از افرادی هستید به فکر تمیز و براق کردن کفش سفید می باشید تا پایان این خبر همراه ما باشید.

به گزارش شمانیوز: تمیز کردن کفش سفید یک مسئله مهم است. تمیز کردن کفش‌ سفید می‌تواند به آنها زندگی بیشتری ببخشد و از آنها به عنوان یک جزء استایلی برجسته‌تر بهره برد.با رعایت روش‌های صحیح تمیز کردن کفش سفید، می‌توانید کفش‌های خود را همیشه در حالت تمیز و درخشان نگه دارید.اهمیت استفاده از روش‌های مناسب تمیز کردن کفش‌ سفید، از جمله نکات مهم در مراقبت از این نوع کفش‌هاست.

برای لکه‌های روغنی از شامپوهای ملایم استفاده کنید

در حال رد شدن از خیابان پایتان را روی یک لکه روغن می‌گذارید یا یک تکه سیب‌زمینی سرخ کرده روی کفش‌های سفید جدیدتان می‌افتد؟ این اتفاق ممکن است برای هرکسی پیش بیاید!

۲. مطمئن شوید مایع سفید کننده کاملا رقیق است

یک پیمانه سفیدکننده + پنج پیمانه آب

استفاده از میزان غلیظ‌تر سفیدکننده به معنای قرار دادن کفش‌های سفید در برابر ریسک لکه‌های ناجور زرد رنگ است.

مسواک را داخل مایع سفیدکننده‌ی رقیق شده فرو ببرید و خیلی ملایم روی سطح کفش بکشید. بعد کفش را با آب ولرم آبکشی کنید.

۳. از پارچه و سرکه، برای تمیز کردن لکه‌ها استفاده کنید

برای لکه‌های کوچک و جزئی ناشی از گرد و خاک و کثیفی روی کفش سفید می‌توانید از معجزه‌ی سرکه استفاده کنید. فقط فراموش نکنید که باز هم به یک محلول رقیق شده نیاز دارید. یک دستمال پارچه‌ای را به سرکه آغشته کنید و به آرامی کتانی‌های پارچه‌ای سفید را با آن بشویید و لکه‌های کوچک سطحی را از بین ببرید.

۴. با مسواک جلوی زرد شدن لژ سفید کفش را بگیرید

یک جفت کتانی کانورس یا همان آل استار حتی اگر سفید هم نباشد، لبه‌های لاستیکی سفید آن بعد از یک هفته پوشیدن، شما را می‌تواند به تفکر درباره‌ی تمیز کردن کفش وادارد! کفش‌هایی که لبه‌های لاستیکی سفید دارند، تا وقتی چشمگیر و زیبا هستند که این لبه‌ها مثل روز اول بدرخشند و تمیز باشند. علاوه برا این، باقی ماندن کثیفی و لکه روی لبه‌های لاستیکی سفید به مرور به زرد شدن لژ سفید کفش خواهد انجامید.

به محض این که به خانه رسیدید از یک شامپوی ملایم، آب ولرم و مسواک یا یک دستمال کهنه استفاده کنید و به آرامی لکه را از بین ببرید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی