شمانیوز
شما نیوز

تجاوز

جنایت هولناک در استان البرز / این دونفر متجاوز را شناسایی کنید

جنایت هولناک در استان البرز / این دونفر متجاوز را شناسایی کنید

براساس اخبار منتشر شده ،دو نفر متجاوز در قالب مسافرکش به نوامیس تعرض میکردند.

به گزارش شمانیوز :خبری مبنی بر تجاوز به نوامیس در استان البرز منتشر شده است. براساس اخبار اعلامی دونفر در قالب مسافرکش  به نوامیس تجاوز می کردند. جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری عاملان مزاحمت و تجاوز به نوامیس خبر داد و گفت: تصاویر بدون پوشش این ٢ متهم به تجاوز با دستور مقام قضایی برای شناسایی سایر شاکیان منتشر می‌شود.

 سرهنگ محمد نادربیگی شنبه‌شب اعلام کرد: در پی شکایت تعدادی از بانوان مبنی بر مزاحمت ۲ نفر که در پوشش مسافرکش به نوامیس تعرض می کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات علمی و تخصصی در عملیاتی ضربتی با هماهنگی مقام قضایی ۲ نفر متهم را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه این متهمان در پوشش مسافرکش، بانوان را سوار خودرو کرده و در طول مسیر به آنان تعرض می کردند، اضافه کرد: هر٢ متهم به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ نادربیگی گفت: چهره بدون پوشش متهمان برابر دستور مقام قضایی و برای شناسایی سایر شاکیان پرونده منتشر شده است.

وی افزود: افراد شاکی برای طرح شکایت به پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی البرز واقع در میدان نبوت مراجعه کرده و یا با تلفن ۰۲۶۲۱۸۲۷۶۰۴ تماس بگیرند.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی