شمانیوز
شما نیوز

آغاز طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز توسط پلیس راه پایتخت

آغاز طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز توسط پلیس راه پایتخت

رئیس پلیس راه تهران بزرگ از آغاز طرح ویژه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی و حیاتی پایتخت خبر داد و تأکید کرد که این طرح با هدف تأمین رفاه و امنیت مسافران در طول سفرهای تابستانی اجرا می‌شود.

به گزارش شمانیوز، سرهنگ ابراهیم ارزانی، با اعلام خبر فوق، گفت: این طرح با توجه به افزایش سفرهای تابستانی و به منظور تأمین رفاه و امنیت ملت شریف ایران، از ۱۵ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱ مهرماه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ ارزانی با بیان اینکه حجم تردد در محورهای پایتخت به دلیل سفرهای تابستانی افزایش یافته است، اظهار داشت: هدف اصلی این طرح کاهش تصادفات و تخلفات جاده‌ای و افزایش ایمنی سفرها است.

وی افزود: تمامی نیروهای پلیس راه با آمادگی کامل در نقاط حساس و پرتردد حضور دارند و با هرگونه تخلف حادثه‌ساز به شدت برخورد خواهند کرد.

به گفته رئیس پلیس راه تهران بزرگ، در این طرح از تجهیزات پیشرفته‌ای همچون دوربین‌های نظارتی و افزایش گشت‌های سیار استفاده می‌شود تا بتوان ایمنی جاده‌ها را بهبود بخشید و از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کرد. 

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با پلیس، به کاهش حوادث جاده‌ای و حفظ ایمنی خود و سایر مسافران کمک کنند.

سرهنگ ارزانی در پایان تأکید کرد: پلیس راه پایتخت با جدیت کامل این طرح را اجرا خواهد کرد و از تمامی امکانات و نیروهای خود برای کاهش تخلفات و حوادث جاده‌ای بهره خواهد برد. 

رئیس پلیس راه تهران بزرگ، از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مجاز، عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، بستن کمربند ایمنی و حفظ فاصله طولی مناسب، به ارتقای ایمنی جاده‌ها کمک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی