شمانیوز
شما نیوز

مطالبات فرهنگیان

جزییات مهمی درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته

جزییات مهمی درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته

یک نماینده مجلس شورای اسلامی درخواست پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته را خواستار شد.

به گزارش شمانیوز :مطالبات فرهنگیان به مجموعه خواسته‌ها و نیازهای معلمان و کارکنان آموزش و پرورش اشاره دارد .مطالبات فرهنگیان معمولاً شامل بهبود شرایط کاری، افزایش حقوق و مزایا، و تأمین امکانات آموزشی مناسب است. این مطالبات فرهنگیان به منظور ارتقاء کیفیت آموزش و بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان مطرح می‌شود و می‌تواند تأثیر مستقیمی بر کیفیت آموزش و یادگیری دانش‌آموزان داشته باشد. فرهنگیان همچنین خواستار توجه بیشتر به مسائل بهداشتی و رفاهی خود هستند تا بتوانند با انگیزه و انرژی بیشتری به وظایف آموزشی خود بپردازند. تحقق این مطالبات فرهنگیان نیازمند همکاری و توجه جدی مسئولان و نهادهای مرتبط با آموزش و پرورش است.

نماینده اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود و برای تبدیل وضعیت نیرو‌های پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی اقدامات عاجل صورت بگیرد.

 حمیدرضا عزیزی‌فارسانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان، گفت: مردم جهان بدانند سرنوشت سگ‌های هار و پلید صهیونیست ذلت و نابودی خواهد بود و راه مقاومت باقدرت ادامه پیدا می‌کند.

وی خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد: مطالبات مردم شریف و آواره منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ حداکثر تا پایان ماه پرداخت شود و به روستا‌های خارج از محدوده سد خدمت‌رسانی صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس افزود: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم جهت پیشگیری از مرگ و میر بیشتر در جاده‌های مرگ شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ، اقدام عاجل کند.

عزیزی فارسانی افزود: از وزیر آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود و برای تبدیل وضعیت نیرو‌های پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی اقدامات عاجل صورت بگیرد.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی