شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

صدور هشدار نارنجی برای این استانها / بارش برف و باران آغاز شد +فیلم

صدور هشدار نارنجی برای این استانها / بارش برف و باران آغاز شد +فیلم

سازمان هواشناسی کشور ضمن صدور هشدار هواشناسی از آغاز بارش باران و برف در کشور خبر داد.

به گزارش شمانیوز :سازمان هواشناسی کشور برای 16 استان کشور هشدار نارنجی صادر کرده است. همچنین سازمان هواشناسی برای جمعه آینده در اکثر مناطق کشور به‌ویژه در نیمه شرقی و مناطق مرکزی کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی کرده است.سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ برف همراه با رعدوبرق تا یکشنبه آینده در ۲۴ استان خبر داد و برای ۱۵ استان هشدار سطح نارنجی هواشناسی و  فعالیت سامانه بارشی صادر کرد.

 

بررسی نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری  سازمان هواشناسی  نشان می‌دهد امروز در استان‌های آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان،‌کردستان، گیلان، مازندران، غرب گلستان، قزوین، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، بوشهر، ارتفاعات هرمزگان، برخی مناطق استان‌های البرز، تهران، سمنان و شمال همدان و مرکزی بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در مناطق مستعد تگرگ و در برخی نقاط واقع در شمال غرب، گیلان، مازندران، قزوین، ارتفاعات البرز، تهران و سمنان بارش برف پیش‌بینی شده است.

این شرایط فردا پنجشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در شمال خوزستان، شرق لرستان، قم و استان مرکزی پیش‌بینی می‌شود. سامانه بارشی روز جمعه در سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد فعال بوده و شنبه هفته آینده از کشور خارج می‌شود.

یکشنبه هفته آینده در نوار شمالی کشور بارش برف و باران آغاز می‌شود.

جمعه آینده در اکثر مناطق کشور به‌ویژه در نیمه شرقی و مناطق مرکزی کشور وزش باد شدید و گردوخاک روی می‌دهد.

 دریای خزر تا روز جمعه و مجدداً یکشنبه هفته آینده مواج است. خلیج‌فارس نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه مواج بوده و در شمال خلیج‌فارس بارندگی و رعدوبرق روی می‌دهد.

بیشینه دما امروز تهران 16 درجه بالای صفر همراه با آسمان ابری در برخی ساعات بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد شدید،‌ رعدورق و گردوخاک پیش‌بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی