شمانیوز
شما نیوز

اقتصاد مقاومتی،نخستین دستور جلسه کمیسیون اشتغال جوانان

مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اقتصاد مقاومتی دستور جلسه نخستین جلسه کمیسیون اقتصاد، اشتغال و مسکن جوانان در سال جاری خواهد بود.

مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اقتصاد مقاومتی دستور جلسه نخستین جلسه کمیسیون اقتصاد، اشتغال و مسکن جوانان در سال جاری خواهد بود.

سیدجواد رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیسیون اقتصاد، اشتغال و مسکن جوانان یکی از کمیسیون های ذیل ستاد ملی ساماندهی امور جوانان است و با توجه به آنکه مقام معظم رهبری که شعار امسال را اقتصاد مقاومتی تعیین کردند و در فرمایشاتشان از جوانان به عنوان افرادی موثر بررونق اقتصادی و پیشرفت اقتصادی کشور نام بردند و تاکید کردند که برای پیشرفت اقتصادی کشور باید از ظرفیت‌های درون ایران بهره ببریم، به این قشر می‌پردازیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه جوانان از این منظر فرصت بسیار مهمی برای افزایش مشارکت اقتصادی و رونق اقتصادی محسوب می شوند، عنوان کرد: توانمندسازی آنان به منظور حضور در عرصه اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار بگیرد و ما این موضوع را در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان و کمیسیون اقتصاد، اشتغال و مسکن دنبال می‌کنیم.

مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان و کمیسیون اقتصاد در چارچوب هدف‌گذاری اصلی برای اقتصاد مقاومتی حرکت خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم هدف‌گذاری کارشناسی خود را انجام دهیم.

رضوی در پایان با بیان اینکه صاحب‌نظران و نمایندگان دستگاه‌های مختلف در کمیسیون اقتصاد، اشتغال و مسکن عضویت دارند، گفت: در این شرایط می‌توانیم در این کمیسیون موضوع اقتصاد مقاومتی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و نتیجه را به ستاد ملی ساماندهی امور جوانان ارائه کنیم و امیدواریم که این کار نتایج خوبی داشته باشد و بتوانیم در زمینه مشارکت اقتصادی جوانان پیشنهادات خوبی را تنظیم و تدوین و به مراجع مربوطه ارائه کنیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی