شمانیوز
شما نیوز

طرح رتبه بندی معلمان در ایستگاه آخر

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در توئیتی به لحاظ کردن بودجه رتبه بندی معلمان سال آینده در لایحه ۱۴۰۱ اشاره کرد.

طرح رتبه بندی معلمان در ایستگاه آخر

طرح رتبه بندی معلمان دغدغه‌ای دیگر در حوزه آموزش و پرورش است که پس از گذشت حدود ۱۰ سال از تصویب آن اکنون تصویب لوایح آن در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.طرح رتبه بندی معلمان از اقداماتی است که در وهله اول برای ارتقای کیفیت آموزشی و سپس در راستای بهبود وضعیت معیشت معلمان در نظر گرفته شده است.طرح رتبه بندی معلمان یکی از طرح های پر سرو صدای این روزها در مجلس است . زیرا با انجام طرح رتبه بندی معلمان حقوق معلمان افزایش چشمگیری خواهد داشت.در ادامه به آخرین اخبار از طرح رتبه بندی معلمان می پردازیم.

مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‌دولت و مجلس مصمم به تحقق لایحه رتبه بندی معلمان هستند؛

۱. بودجه رتبه بندی سال آینده در لایحه ۱۴۰۱ آمده.

۲. دولت می‌گوید برای امسال، رتبه بندی در قالب دیون پرداخت خواهد شد.

راهکار مسئله، صداقت و شفافیت مسئولان و صبر، واقع بینی و ‎ بصیرت معلمان است؛

 اجرای رتبه بندی معلمان از اسفند

نجار گفت: به معلمان قول می‌دهم نظام رتبه‌ بندی معلمان در حقوق اسفند ماه اعمال می‌شود!

نجار، سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت : همه داریم تلاش می‌کنیم آنچه دغدغه معلمان است را رفع کنیم. نظام شایستگی و شایسته سالاری که برای معلم تعریف شده است را با قدرت دنبال می‌کنیم و حق و حقوقی که معلم باید دریافت کند را به شدت پیگیری می‌کنیم.

اشکال شورای نگهبان در مورد نظام رتبه بندی معلمان رفع شده و پس از اینکه فردا چهارشنبه جلسه نهایی آن برگزار می‌شود، برای تصویب به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

تلاش می‌کنیم طرح رتبه بندی معلمان تا پایان بهمن باید به نتیجه برسد و قبل از حقوق اسفند دغدغه و نگرانی معلمان را رفع کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied