شمانیوز
شما نیوز

پشت پرده جدایی سردار آزمون

بازیکن سابق زنیت از پشت پرده جدایی سردار آزمون از این تیم و کشور روسیه خبر داد

پشت پرده جدایی سردار آزمون

به گزارش گل کوچیک سردار آزمون پس از سال ها از روسیه دل کند و رفت. ماجرای جدایی سردار آزمون از روسیه حواشی زیادی به وجود آورد. سردار آزمون امسال درگیر یک دادگاه خانوادگی در روسیه بود. بعد از آن بود که شایعاتی مطرح شد که سردار آزمون قصد دارد از زنیت و کشور روسیه برود. سردار خیلی ناگهانی این کار را انجام داد و بدون اینکه کسی خبردار شود سر از بایرلورکوزن درآورد. جدایی سردار آزمون برای هواداران فوتبال در ایران و حتی باشگاه زنیت هم شوکه کننده بود زیرا کسی از این انتقال خبر نداشت و تنها شایعه توافق ستاره ایرانی با باشگاه لیون فرانسه چند ماهی مطرح شده بود.

الکساندر کانیسچف بازیکن سابق زنیت سنت پترزبورگ روسیه ادعای جدیدی را درباره جدایی سردار آزمون مطرح کرد.

بازیکن سابق زنیت در مصاحبه با سایت «اسپورت ویکند» روسیه، گفت: آزمون اخیرا با کادرفنی دچار اختلاف شد. این بازیکن ایرانی عادت کرده بود که همیشه در ترکیب اصلی باشد اما نیمکت نشینی های اخیرش باعث نارضایتی اش شده بود.

وی افزود: دلیل اصلی سردار آزمون برای عدم تمدید قراردادش با زنیت اختلافش با کادرفنی بود. چون او از وضعیتش ناراضی بود و می دانست بسیاری از تصمیمات در تیم ورزشی نیست. من با یکی از افراد نزدیک به آزمون صحبت کردم و او گفت سردار نیمکت نشینی را دوست ندارد.

سردار آزمون بعد از 3 سال بازی در زنیت درخشیدن در لیگ برتر روسیه هفته گذشته با قراردادی 5 ساله به باشگاه بایرلورکوزن آلمان منتقل شد. سردار نزدیک به 8/9 سال در روسیه برای تیم های مختلف بازی کرده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی