شمانیوز
شما نیوز

همه چیز در مورد پل چوبی + عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):بنا به اعلام علی سرتیپی مدیرعامل 'فیلمیران' و پخش کننده ی فیلم 'پل چوبی'، تازه ترین فیلم مهدی کرم پور در دو روز نخست اکران بیش از ۳۷میلیون تومان فروخته است که فروشی فوق العاده برای یک فیلم در تنها ۱۳ سینمای پایتخت و بدون تبلیغات تلویزیونی و محیطی است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،بنا به اعلام علی سرتیپی مدیرعامل "فیلمیران" و پخش کننده ی فیلم "پل چوبی"، تازه ترین فیلم مهدی کرم پور در دو روز نخست اکران بیش از 37میلیون تومان فروخته است که فروشی فوق العاده برای یک فیلم در تنها 13 سینمای پایتخت و بدون تبلیغات تلویزیونی و محیطی است. "پل چوبی" آخرین فیلم تحریمی حوزه ی هنری، در تهران سینما آزادی و دیگر سینماهای این نهاد را در اختیار ندارد. سالن های «اریکه ایرانیان»، «قدس» و برخی سینماهای دیگر، پنجشنبه شب سانس های فوق العاده را سپری کردند و این استقبال از نخستین سانس های روز جمعه نیز ادامه داشته است.

"پل چوبی" پس از دو سال سرانجام از چهارشنبه 6 شهریور روی پرده سینماهای قدس، پردیس ملت، پردیس زندگی، جوان، اریکه، موزه سینما، ایران، پردیس سمرقند، ماندانا، پارس، فلسطین، مرکزی، کارون، شکوفه، کیان و پردیس تماشا در تهران و هویزه، آفریقا و سیمرغ مشهد رفته و دو سالن فرهنگ و عصرجدید در تهران و سینماهای برگزیده در دیگر شهرهای کشور از هفته آینده به این گروه سینمایی خواهند پیوست.

پل چوبی عاشقانه ای است که وقایع آن در طول سال 88 اتفاق می افتد. بهرام رادان، مهناز افشار، هدیه تهرانی، فرهاد اصلانی، آتیلا پسیانی، برزو ارجمند و مهران مدیری بازیگران اصلی این فیلم هستند که در بخش رقابتی اصلی جشنواره ی سی ام فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی هنری شد.‏

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی