شمانیوز
شما نیوز

آتش سوزی مهیب کارخانه ای در شرق اصفهان را سوزاند + تکمیلی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):از ساعت 17 امروز(پنج شنبه) دود غلیظی در حوالی شرق اصفهان، توجه همه عابران و مردم را به خود جلب کرد.این دود غلیط در شرق اصفهان، از همه نقاط شهر حتی از غربی ترین نقطه شهر نیز قابل مشاهده بوده و بسیاری از مردم را نگران کرد.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):در بعد از ظهر روز پنج شنبه حریق سنگینی در شرق اصفهان در یک کارخانه مقواسازی رخ داد که این موضوع باعث شد هوای اصفهان ابری و سیاه و تاریک شود.

حجم دود ناشی از حریق در این کارخانه تا اندازه‌ای وسیع و زیاد است که حتی در جنوب شهر که نیز به این منظره نگاه می‌کنی متوجه حریق خواهی شد.

مدیرکل حوادث غیر مترقبه استان اصفهان در این خصوص اظهار داشت: این دود ناشی از حریق در یک کارخانه سلفون سازی است که بعدازظهر امروز رخ داد.

منصور شیشه فروش افزود: برای مهار آتش در این کارخانه نزدیک به 20 ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شده‌اند.

بر اساس گفتگوی با شاهدان حاضر در صحنه این حادثه در حوالی ساعت 15و30 بعد از ظهر در یک کارخانه سلفون در بلوار ارغوانیه رخ داد و تا کنون که ساعت نزدیک به 18 بعد از ظهر است، تلاش برای مهار آتش وجود دارد.

یکی از شاهدان حاضر در صحنه در این خصوص گفت: تاکنون نزدیک به 20 ماشین آتش نشانی برای مهار آتش این کارخانه در محل حاضر شده‌اند و همچنان نیز در حال تردد هستند.

آتش مهار شد / جزئیات حادثه از زبان مدیر عامل سازمان آتش نشانی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش سوزی در یک انبار حاوی سلفون(‌مواد پلاستیکی ) در شرق اصفهان با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.

آتش پاد بهزاد بزرگزاد عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آتش سوزی در انباری به ابعاد 50 در 30متر حاوی سلفون و بشکه های تینر که اشتعال زاست رخ داد.

وی با اشاره به احتمال انفجار مواد موجود در انبار و شرایط بد این آتش سوزی و خطرناک بودن برای آتش نشانان گفت: ماموران شش ایستگاه به محل آتش سوزی اعزام شدند و با هدایت مستقیم افسران ارشد از گسترش آتش به خانه های مردم جلوگیری و آن را مهار کردند.

وی افزود: در حال حاضر عملیات اطفای حریق و پاکسازی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در محل حادثه مشکل خاصی وجود ندارد و دودی که مشاهده می شود ناشی از سوختن مواد پلاستیکی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی