شمانیوز
شما نیوز

ماهی گیران ساحلی موضوع آتی همسفران تور عکاسی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مسئول برنامه ریزی و طراحی تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک از برگزاری شصت ومین کارگاه آموزشی و تور عکاسی این رسانه در منطقه ساحلی استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) مطابق با برنامه های اعلام شده در بخش تورهای آینده پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com)، مقصد بعدی تورهای پاییزی این رسانه، حضور و عکاسی از فعالیت گروهی کارگران شرکت های تعاونی ماهی گیری و حواشی این شغل، واقع در استان مازندران تعیین شده است که با برنامه های آموزشی و توجیهی پیش از تور و نشست های ارزیابی و بررسی آثار همسفران پس از برگزاری تور عکاسی همراه می باشد. پایگاه عکس چیلیک پس از گذر از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک در نظر دارد تا با شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی، ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، فرم و مفهومی افزایش دهند.

لازم به تاکید است برنامه ریزی، پذیرش و برگزاری تورهای عکاسی چیلیک، به شکل مستقل صورت گرفته و مراتب اطلاع رسانی آن برای حضور همسفران در سطوح گوناگون: دانشجویان، علاقه مندان، هنرجویان، عکاسان و ... از طریق دفتر پشتیبانی این رسانه خواهد بود.

تمامی همسفران این تور عکاسی در صورت تمایل به حضور در نشست نقد و بررسی آثار همسفران، همچون سایر همسفران تورهای عکاسی چیلیک از امکان مشارکت در فعالیت های مربوط به همسفران تورهای عکاسی چیلیک برخوردارند. تورهای آتی " پایگاه عکس چیلیک " با هدف عکاسی از: دیدار و عکاسی از دالان های غار کتله خور، مناظر و حیات وحش تالاب میانکاله، جزیره قشم، کوره های آجرپزی و خشت زنی تاکستان، اردبیل، پل ورسک و شیرگاه، جنگل های انزلی و کپورچال، تالاب انزلی، تبریز و کندوان، تفرش، پلور، روستا و کویر ورزنه، منطقه ییلاقی لنگرود، غار رودافشان، عشایر دشت مغان، جنگل ناهارخوران گرگان، شهر کرد، طبیعت آستارا و ... در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.

علاقمندان جهت طرح سایر پرسش ها و دریافت اطلاعات بیشتر پيرامون نحوه برگزاری، با شماره اصلی دفتر پایگاه: 88348824 و یا مسئول تور 09122797717 تماس حاصل نموده و یا برای اعلام حضور و همچنین ثبت نام در هر یک از تورهای عکاس ی " ايـنـجـا " کليک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی