شمانیوز
شما نیوز

خطیب جمعه سمنان: پیروز 7 اسفند مردم ایران هستند

امام‌جمعه موقت سمنان با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی به نگاه ویژه جهانیان به مردم ایران اشاره کرد و گفت: انتخابات امروز علاوه بر اهمیت داخلی از ابعاد بین‌المللی و جهانی برخوردار است.

امام‌جمعه موقت سمنان با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی به نگاه ویژه جهانیان به مردم ایران اشاره کرد و گفت: انتخابات امروز علاوه بر اهمیت داخلی از ابعاد بین‌المللی و جهانی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان،حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدباقر عبدوس» در خطبه‌های نمازجمعه امروز اظهار کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، حکایت از تحقق حماسه‌ای دیگر در ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه ترس و هراس دشمنان از حضور حماسی مردم در انتخابات و پشتیبانی از نظام است، خاطرنشان کرد: مردم بزرگ ایران امروز با این حضور باشکوه و بانشاط که همچنان ادامه دارد، یک‌بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد.

امام‌جمعه موقت سمنان با اشاره به رقابت تبلیغاتی بین گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در ایام قانونی تبلیغات، اظهار کرد: این رقابت باید از فردای روز انتخابات که نتایج اعلام می‌شود به رفاقت و همدلی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه مهم نیست چه گروه و جناحی بیشتر رای می‌آورد، تصریح کرد: رای به کاندیداهای هر جناح و پیروزی احتمالی هرکدام از جناح‌ها در حقیقت پیروزی ملت و نظام اسلامی است.

عبدوس با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی،تصریح کرد: نامزدها و هواداران آنها باید به رقبای خود احترام گذاشته و از فردای پیروزی در انتخابات نباید به‌گونه‌ای رفتار کنند که باعث دلگیری و دلخوری رقبا شوند.

امام جمعه موقت سمنان ،مردم و نظام اسلامی را پیروز حقیقی انتخابات امروز خواند و گفت: هر فرد و طیف و جناحی که در انتخابات به پیروزی برسد، پیروزی ملت بزرگ ایران و نظام مقدس اسلامی است لذا جشن فردای روز انتخابات جشن همه ملت است نه جشن یک جناح یا هواداران یک فرد یا یک گروه.

عبدوس با اشاره به مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات امروز، افزود: مشارکت بالا در انتخابات یک اصل مهم در همه کشورها است و جمهوری اسلامی ایران از این نظر از همه کشورهای مدعی دموکراسی جلوتر است.

وی با بیان اینکه مشارکت در ایران بیش از 70درصد است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که درصد مشارکت در بسیاری از کشورهای مدعی، 30 درصد کمتر از ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت سمنان ضمن دعوت از مردم برای تسریع در رای دادن، خاطرنشان کرد: حتی الامکان رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنید.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی