شمانیوز
شما نیوز

فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

کشف 136 کیلو و 500 گرم شیشه در فارس

کشف 136 کیلو و 500 گرم شیشه در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ترفند قاچاقچیان در انتقال 136 کیلو و 500 گرم شیشه به کشورهای حاشیه خلیج فارس بی نتیجه ماند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که افرادی قصد دارند محموله مواد مخدر از نوع شیشه را داخل گونی‌‌های علوفه (کاه) جاسازی و به استان خوزستان ارسال و از آنجا به کشورهای عربی انتقال دهند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحقیقات خود را آغاز و پس از چند روز گشت‌زنی نامحسوس، مشاهده کردند که 2 نفر پس از بارگیری علوفه (کاه) به یک دستگاه کامیون، خودرو مذکور را از دامداری خارج کردند..

او ادامه داد: ماموران پلیس کامیون مذکور را زیر نظر گرفتند و در یک فرصت مناسب خودرو را توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی گفت در بازرسی دقیق از این کامیون 136 کیلو و 500 گرم شیشه که به صورت کاملا حرفه‌ای درون گونی‌های کاه جاسازی شده بود کشف شد،

فرمانده انتظامی استان فارس اظهارداشت: در بررسی تکمیلی مشخص شد مواد مخدر مذکور از مرزهای شرقی وارد شده و قاچاقچیان قصد داشتند آن را به کشورهای حاشیه خلیج فارس انتقال دهند که ناکام ماندند.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی