شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

گلایه شدید مردم شیراز از خاموشی های گسترده

گلایه شدید مردم شیراز از خاموشی های گسترده

تعدادی از شهروندان شیرازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شمانیوز، از اعمال خاموشی های گسترده و بدون اطلاع رسانی قبلی به شدت گلایه کردند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، با شدت گرفتن گرمای هوا در چند روز اخیر، شرکت توزیع نیروی برق شیراز در ساعات اوج گرما، بدون اطلاع رسانی قبلی اقدام به قطع برق مشترکان در نقاط مختلف شهر نموده که این موضوع با اعتراض و گلایه شهروندان همراه بوده است.

"علی.م" ساکن در منطقه بلوار غدیر در این خصوص می گوید: مسئولان وزارت نیرو بارها اعلام کرده اند که هیچ برنامه ای برای قطع برق مشترکان خانگی ندارند اما چگونه است که اداره برق شیراز هر روز برق منطقه ما را قطع می کند.برخی مواقع تا 4 ساعت به صورت مداوم و در اوج گرما قطعی برق داریم و هیچ کسی هم پاسخگو نیست.

او ادامه می دهد:چرا اداره برق درباره برنامه خاموشی ها اطلاع رسانی نمی کند تا مردم تکلیف خود را بدانند و برای ساعات خاموشی برنامه ریزی کنند.

"حسین.ش" ساکن در بلوار مدرس شیراز در خصوص قطعی برق در روزهای اخیر می گوید: در این چند روزه به صورت مداوم قطع برق داشتیم و هر بار هم یا در اوج گرمای بعدازظهر بوده یا در اواخر شب که وقت استراحت مردم است.هر زمان هم که اداره برق خاموشی اعمال می کند، حداقل دو ساعت برق نداریم و این یعنی شرکت توزیع برق با برنامه ریزی قبلی این کار را می کند.چند سال قبل هم در تابستان قطع برق داشتیم اما آن زمان برنامه خاموشی ها به مردم اطلاع داده میشد.من تعجب می کنم چرا اداره برق امسال درباره خاموشی ها اطلاع رسانی نمی کند.اینکه به یکباره در اوج گرما، برق منازل مردم قطع می شود باعث ایجاد نارضایتی در مردم شده و آیا مسئولان شرکت برق این را نمی دانند؟

" شایان.ب" ساکن در بلوار باهنر در این خصوص به خبرنگار ما می گوید: شرکت برق شیراز به جای اینکه برای جبران کمبود برق، جلوی مصرف برق پر مصرف ها را بگیرد، برق منازل مردم را قطع می کند.مدیران استان در اوایل شب و در ساعات اوج مصرف سری به مجتمع های تجاری و مغازه های لوکس بالای شهر بزنند تا ببینند چگونه در این اماکن بی رویه برق مصرف می شود و کسی هم معترض آنها نیست اما برای جبران ناترازی برق، مردم جنوب شهر باید تاوان بدهند و خاموشی ها را تحمل کنند.همین دیشب در اوج گرما برق منطقه ما قطع شد و حدود دو ساعت بی برقی کشیدیم

پایگاه خبری شمانیوز امیدوار است مدیران شرکت توزیع برق شیراز، در پاسخ به گلایه های شهروندان و برای کم کردن دغدغه های آنان، تدبیری بیاندیشند تا خاموشی ها در بخش خانگی به حداقل رسیده و به جای آن و برای جبران ناترازی ها ،برق پر مصرف های دیگر بخش ها قطع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    چرا باید همیشه پایین شهرو قشر ضعیف باید تاوان بده...چرا توی اوج گرما برق پایین صهر رو قطع میکنین اما خلیلی ..قسمتی از زرهی و ابیوردی برق جمعا ۳ ساعت تا الان نرفته ؟؟؟

  • ناشناس

    پایین شهر نهایتا دو طبقه هست ک اونم یک کولر ابی برا کل خونه استفاده میشه اما توی همون متراژ بالاشهر حداقل ۵ واحد هست ک بخوایم دسته پایین بگیریم حداقل ۱۴ اتاق با ۵ سالن ک هر اتاقیش یدونه اسپیلت و هر سالن دوتا اسپیلت داره
    حالا ک ما ادعا میکنیم ک پیرو علی هستیم این عدالته؟؟!؟
    قدران شیشه را بدانید ک هست ؛ن درآن لحظه ک افتادو شکست
    زمان سختی ها ؛زمان جنگ؛زمان وفاداری؛زمان...همین مردم پایین نشین با دادن جونشون بجان دینو مملکت رسیدن
    پس کمی بخودتون بیاین ؛اینقدر مردم رو اذیت نکنین ...بچه کوچیک چمیدونه کمبود برق چیه .چمیدونه برق رفتن چیه ..چمیدونه بیعدالتی توی جامعه یعنی چی...

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی