شمانیوز
شما نیوز

کاهش ترافیک شیراز با بهره برداری کامل از بزرگراه آیت الله حائری

کاهش ترافیک شیراز با بهره برداری کامل از بزرگراه آیت الله حائری

شهردار شیراز گفت: بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی با کوتاه کردن مسیر از مرکز شهر شیراز، راهگشای ترافیک میدان‌های قصرالدشت، دانشجو، ارم و بلوار چمران است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمدحسن اسدی با بیان اینکه این پروژه حجم قابل‌توجهی از ترافیک غرب به شرق این کلان‌شهر و بالعکس را انتقال خواهد داد، بیان کرد: این طرح با کوتاه کردن مسیر از مرکز شهر، راهگشای ترافیک میدان‌های قصردشت، دانشجو و ارم و بولوار چمران بوده و مسیری جایگزین برای بلوارهای شهید چمران و دکتر حسابی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با بیشترین سطح تملک و عملیات عمرانی، دارای یک مسیر رفت و برگشت شهری است که دسترسی سریع و آسان شمال به غرب و جنوب به شرق شیراز را در مسیری با چشم‌انداز زیبا در کوهستان‌های شمالی شهر ایجاد می‌کند.

وی طول کلی این طرح را حدود ۲۴ کیلومتر عنوان کرد و با اشاره به اینکه فاز اول و دوم این پروژه در گذشته اجرا شده است، افزود: فاز سوم این طرح ۷ کیلومتر طول دارد که در دو باند رفت و برگشت با ۶ خط عبوری، ۵ ابنیه فنی، ۴ تقاطع و یک پل شبدری (پل شهدای انقلاب)، ۴ دستگاه تونل به طول تقریبی ۱۰۹۰ متر و ۳ دستگاه گالری به طول ۲۹۵ متر در حال اجرا است.

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی