شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

معرفی 8 عطر زنانه و مردانه از برند های برتر!

همیشه قبل از خرید ادکلن بهتر است با کمی تحقیق با محبوب ترین و بهترین عطرهای تولید شده برندهای خاص آشنا شده و آگاهانه بهترین عطری که مناسب شرایط و سلایق ماست را انتخاب کنیم. ما در این مقاله 8 عطر بسیار محبوب و پرفروش از 8 برند برتر عطر که در فروشگاه عطرافشان بسیار محبوب و پرفروش بوده اند را به شما معرفی کرده ایم.

معرفی 8 عطر زنانه و مردانه از برند های برتر!

همیشه قبل از خرید ادکلن بهتر است با کمی تحقیق با محبوب ترین و بهترین عطرهای تولید شده برندهای خاص آشنا شده و آگاهانه بهترین عطری که مناسب شرایط و سلایق ماست را انتخاب کنیم. ما در این مقاله 8 عطر بسیار محبوب و پرفروش از 8 برند برتر عطر که در فروشگاه عطرافشان بسیار محبوب و پرفروش بوده اند را به شما معرفی کرده ایم.

عطرهای مردانه برتر

کرید اونتوس مردانه

کرید اونتوس مردانه، این شاهکار برند فرانسوی کرید که در قلمرو پادشاهان سروری می کند و هرگز رایحه بی بدیلش تکراری یا خسته کننده نخواهد شد. کرید اونتوس مردانه بی شک محبوب ترین محصول برند لوکس و گرانِ کرید و حتی می توان گفت، محبوب ترین عطر مردانه دهه اخیر بوده است. رایحه چایپر میوه ای و بسیار خوشبوی این عطر مردانه، شور و نشاط و وقار و مردانگی خارق العاده ای را در خود نهفته دارد و با قدرتی خیره کننده، عاشقان عطر را به سوی خود می کشاند. این محصول استثنائی کرید در سال 2010 به بازار عطرهای خنک و تابستانی مردانه معرفی شد. بعد از عرضه کرید اونتوس مردانه تا به امروز این عطر به عطر امضای بسیاری مردان جوان و پرشور امروزی برای استفاده روزمره و حتی حضور در مراسم ها و مناسب های رسمی که برایشان مهم و باارزش است، تبدیل شده است. رایحه خنک عطر از ترکیبات متنوعی در سه لایه ساخته شده است. ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه و آناناس، اسانس های معطر و جذاب نُت اولیه، رز، نعناع هندی، یاس و چوب درخت قان اسانس های نُت میانی و مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر اسانس های نُت پایانی عطر هستند.

لالیک انکر نویر (لالیک مشکی)

لالیک مشکی، یکی از شاهکارهای برند لالیک فرانسوی در سال 2006 است. لالیک انکر نویر - لالیک مشکی پرفروش ترین عطر مردانه سالهای اخیر است و به غیر از کیفیت و رایحه فوق العاده قیمت بسیار مناسبی دارد. لالیک مشکی از عطرهای چوبی معطر و گرم و بسیار خوشبوست و انتخاب همیشگی آقایان برای روزها و شب های سرد و بارانی پاییز و زمستان است. نُت‌ اولیه این عطر چوبی و بسیار جذاب بطور کاملا طبیعی از رایحه آروماتیک سرو گرفته شده‌ است. نُت‌ میانی ترکیبی سحرآمیز از رایحه‌های خس‌خس، شراب بوربن و خس‌خس هائیتی خلق شده است که با رایحه‌های گرم و بسیار قوی چوب کشمیر و مٌشک در نُت پایانی آمیخته شده و بی شک یکی از بهترین عطرهای چوبی مردانه را برای فصل سرما رقم زده است.

11d85566-b692-4913-b7e1-7850a5535e8f

دیور هوم اینتنس

دیور هوم اینتنس به عنوان جایگزینی شایسته برای دیور هوم انتخاب شد. دیور هوم اینتنس با رایحه پیچیده و جلوه های اشرافی با سویه های هوس انگیز و ظریف گُل ها و چوب های معطر، قدرت و جذابیت خاصی به مخاطبان خود می بخشد. این ادکلن مردانه نُت های قوی، گرم و جذابی مثل زنبق و کهربا دارد و انتخاب شایسته ای به عنوان یک عطر کاملاً رسمی برای آقایان جوان و جذاب است. رایحه بینظیر این عطر با رایحه اسطوخودوس آغاز می شود. زنبق، گُل ختی و گلابی نُت های نیرومند میانی عطر هستند. رایحه عطر در نُت پایانی با خس خس و سدر تقویت می شود و رایحه ای ماندگار و مردانه رقم می زند.

آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود)

می توانیم از آمواج اینترلود مردانه به عنوان محبوب ترین عطر برند سلطنتی آمواج یاد کنیم. آمواج اینترلود مردانه، عطری با ترکیبات بسیار قوی و خوشبوی شرقی چوبی است و ترکیبات هوس انگیز و متنوعی دارد. نُت های گرم، جذاب و نایابِ آمواج اینترلود مردانه، ترکیبی از ترنج، فلفل و پونه کوهی در نُت اولیه، کهربا، لابدانیوم، روایح دودی و اوپوپوناکس در نُت میانی و نعناع هندی، چوب صندل سفید، چرم و عود در نُت پایانی است و رایحه ای رسمی و جوان پسند دارد. شیشه آمواج اینترلود مردانه ترکیبی خارق العاده هوشمندانه از رنگ های آبی و طلایی است که نشان از لوکس بودن این عطر مردانه است.

عطرهای زنانه برتر

تیری موگلر آلین ادو پرفیوم (تری ماگلر الین پارفوم)

بی شک تیری موگلر آلین ادو پرفیوم یکی از ادکلن های پرطرفدار زنانه طی سالهای اخیر بوده است. رایحه استثنائی و شگفت انگیز این عطر زنانه ترکیبی شگرف از سه رایحه بینظیر یاس، چوب و کهربا است و با وجود اینکه نزدیک به دو دهه از معرفی آن گذشته است، هنوز در قفسه عطرهای زنانه پرفروش سروری می کند. روایح گُلی نُت غالب این ادوپرفیوم زنانه فرانسوی است. بانوان جوان، زیبا و جذاب از تیری موگلر آلین ادو پرفیوم بیشتر در فصول سرد و در مناسبت های مهم و رسمی استفاده می کنند.

تام فورد بلک ارکید

تام فورد یکی دیگر از برندهای فوق لوکس با شهرت جهانی است و همواره عطرهای ناب و بی بدیلی را معرفی کرده است. تام فورد بلک ارکید، یکی از شاهکارهای این برند است. عطری ناب با روح جوانی و عطر و بوی شرقی و وانیلی و گرم. تام فورد بلک ارکید عطری قدیمی با رایحه رسمی و گرم است و از ترکیبات متنوع و جذاب ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه و قارچ توبر در نُت اولیه، لاله مردابی، یاس، میوه‌جات، گل یلانگ، ارکیده و ادویه جات معطر در نُت میانی و کهربا، وانیل، نعناع هندی، خس خس، چوب صندل سفید، شکلات و روایح دودی ساخته شده است.

a03c3735-22e1-4213-a35f-9ee0afb5425b

کالوین کلین ایفوریا زنانه (سی کی یوفوریا زن)

بعید است بانوی زیبا و جذابی باشد و یک شیشه ایفوریا زنانه را بر روی میز آرایش خود نداشته باشد و یا تابحال رایحه بینظیر این عطر زنانه را تست نکرده باشد. این عطر زنانه به قدری محبوب است که همواره در قفسه پرفروش ترین عطرهای زنانه و گرم درخشیده است. نُت های درخشان و دلپذیر ایفوریا زنانه ترکیب خلاقانه و خاص از اسانس های شرقی گُلی مثل انار، لاله مردابی، ارکیده، مشک، کهربا، بنفشه و چوب ماهون است. ایفوریا زنانه با رایحه جذابش شما را با خود به سرزمین اسرارآمیز ناب ترین رایحه ها برده و حس شادی بینظیری ایجاد می کند.

لانکوم لا ویه است بله

آخرین عطری که معرفی می کنیم لانکوم لا ویه است بله، از برند فرانسوی لانکوم است که با شعار «زندگی زیباست» معرفی و مخاطبش را به سوی خوش بختی و شادمانی هدایت می کند. رایحه الهام بخش آن آمیزه ای خاص از ترکیب گُل ها، میوه ها و روایح شیرین است. آمیزه های میوه ای عطر مثل انگور فرنگی سیاه، گلابی است و آمیزه های گُلی و خوشبوی عطر شامل زنبق، یاس، شکوفه پرتقال است. رایحه گرم عطر در نُت پایانی با دانه تونکا، وانیل و نعناع هندی و پرالین، شیرین، گرم و قوی می شود. لانکوم لا ویه است بله، یکی از بهترین عطرهای رسمی لانکوم در 10 سال اخیر بوده است.

سخن آخر

کمپانی های مشهور بسیاری طی سالها تلاش و آزمون و خطای انواع رایحه ها، بهترین عطرهای زنانه و مردانه را در انواع مختلف ساخته و روانه بازار کرده اند. انتخاب بهترین عطر مناسب هر فرد و خرید آن از یک فروشگاه مطمئن با محصولات اورجینال شاید مهمترین نکته ای باشد که در خرید عطر باید به آن توجه کافی شود. فروشگاه اینترنتی عطرافشان به آدرس https://www.atrafshan.ir با سالها حضور در فضای وب با تجربه فروش آنلاینِ انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال، بهترین عطرهای برندهای روز دنیا را با بهترین قیمت و تضمین کیفیت عرضه می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied