شمانیوز
شما نیوز

مجمع عمومی سالانه شرکت خدمات هوایی پیام برگزار شد

مجمع عمومی‌ طرح تملک دارایی های شرکت خدمات هوایی پیام با حضور رییس، اعضای مجمع و رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت، اعضای هیات مدیره، بازرس قانونی و حسابرسان برگزار شد.

مجمع عمومی سالانه شرکت خدمات هوایی پیام برگزار شد

به گزارش شمانیوز، دکتر نادرثناگو مطلق رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام عملکرد شرکت را در یک سال گذشته و همچنین برنامه های آتی شرکت را تشریح کرد.

تبدیل پیام به منطقه ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش این منطقه در توسعه شبکه ملی اطلاعات از  موارد اولویت دار بود که در این مجمع مطرح و‌در این باره تصمیماتی اتخاذ شد.

پیاده سازی طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات با رعایت ملاحظات سند تببین الزامات شبکه ملی اطلاعات مصوب شورای عالی فضای مجازی و با توجه به تاکید وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در مجمع عمومی سالیانه شرکت خدمات هوایی پیام عنوان شد.

در پایان علی اصغر انصاری معاون محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  با توجه به اظهار  نظر مطلوب حسابرس و بازرس قانونی در خصوص صورتهای مالی طرح تملک دارایی سرمایه ای منتهی به سال ۱۳۹۹ از مدیران،همکاران، مجریان طرح ، تهیه کنندگان صورتهای مالی و برگزارکننده جلسات مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت خدمات هوایی پیام تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی