شمانیوز
شما نیوز

خودرو هوندا سیتی 2023

هوندا سیتی خودرویی با طراحی جدید و فناوری‌های پیشرفته | هوندا سیتی جدید با امکانات بیشتر +فیلم

در خبر زیر به بررسی و معرفی خودرو پرطرفدا هوندا سیتی 2023 خواهیم پرداخت.

هوندا سیتی خودرویی با طراحی جدید و فناوری‌های پیشرفته | هوندا سیتی جدید با امکانات بیشتر +فیلم

به گزارش شمانیوز :خودرو هوندا سیتی یک خودرو سدان کوچک و اقتصادی است که توسط شرکت هوندا تولید می‌شود و در بازار خودروهای جهانی مورد استقبال قرار گرفته است.هوندا سیتی با طراحی زیبا، مصرف سوخت کم و امکانات راحتی و ایمنی مناسب، یک گزینه محبوب برای استفاده روزمره و شهری محسوب می‌شود.هوندا سیتی با موتورهای اقتصادی و قدرتمند، فضای داخلی بزرگ و امکانات مدرن، به عنوان یک خودرو خانوادگی و شهری مناسب شناخته می‌شود.هوندا سیتی با قیمت مناسب و عملکرد قابل اعتماد، یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال خودروی کم هزینه و کارآمد برای استفاده روزمره هستند.در ادامه به بررسی و معرفی بیشتر خودرو هوندا سیتی 2023 پرداخته ایم. 

طراحی ظاهری

نسل هفتم هوندا سیتی در سال ۲۰۱۹ به بازار آمده است، بنابراین طراحی آن به چند سال قبل برمی‌گردد و با وجود آن که فیس لیفت صورت‌گرفته روی نمای جلو باعث ایجاد چهره اسپرت و جذاب‌تر نسبت به گذشته شده، اما هوندا سیتی به عنوان یک خودروی خانوادگی اقتصادی کماکان شمایلی محافظه‌کارانه ارائه می‌دهد.

البته این طراحی ظاهری در نظر بسیاری از کارشناسان و علاقه‌مندان اصالت خاصی دارد و همین مورد هم باعث می‌شود تا نسبت به محصولات هم‌قیمت چینی که طرح‌های به‌روز و مدرن‌تری ارائه می‌دهند، کماکان مشتریان زیادی نسبت به ظاهر هوندا سیتی نظر مثبت داشته باشند. با این حال در صورت تداوم تولید این خودرو، نسل جدید هوندا سیتی با استایل خاص‌تر و ظاهر به‌روز ظرف یک یا دو سال آینده به بازار خواهد آمد تا عقب‌ماندگی ظاهری این خودرو را در برابر محصولات مدرن‌تر جبران کند.

هوندا سیتی

طراحی داخلی

امروزه سبک طراحی داخلی خودروهای چینی زیر ۲۰ هزار دلار آن‌قدر تغییر کرده که سطح توقع ما از دیگر خودروسازان مطرح جهانی در این بخش را نیز بسیار بالاتر برده است. ازهمین‌رو وقتی وارد کابین هوندا سیتی ۲۰۲۳ می‌شوید طراحی ساده و قدیمی داشبرد به‌عنوان یک نکته منفی نظر شما را جلب می‌کند. البته خودروهای هوندا از لحاظ اصالت و کیفیت در سطحی هستند که مشتریان خود را ناامید نکنند، اما به هر حال در سال ۲۰۲۴ بسیاری از مشتریان انتظار یک کابین مدرن و تا حدودی اسپرت‌تر را از این خودرو دارند.

به هر حال ترتیب داشبورد هوندا سیتی ساده اما قابل قبول به نظر می‌رسد. دریچه‌های تهویه مطبوع به فرم چند ضلعی در عرض داشبورد پراکنده شده‌ و هماهنگی زیبایی را با یکدیگر به وجود آورده‌اند. قسمت میانی داشبرد چندان مدرن نیست و یک نمایشگر لمسی مالتی‌ مدیا یا همان سیستم صوتی تصویری در آن دیده می‌شود. نقطه قوت کابین هوندا سیتی استفاده از روکش‌های چرمی و متریال خوش‌کیفیت در دیگر نقاط فضای داخلی است که باعث می‌شود طراحی قدیمی این فضا تا حدودی از یاد کاربر برود.

هوندا سیتی از فاصله محوری ۲۶۰۰ میلیمتری برخوردار است؛ بنابراین صندلی‌های ردیف دوم آن جادار هستند و برای یک خودروی کوچک شهری کابین راحتی را به وجود آورده‌اند. یکی دیگر از نقاط قوت فضای داخل هوندا سیتی صندوق عقب بزرگ ۵۱۰ لیتری آن است. این حجم از صندوق عقب برای خودرویی کوچک همچون هوندا سیتی بسیار کافی به نظر می‌رسد و می‌تواند لوازم مسافرتی یک خانواده ۵ نفره را به راحتی در خود جا دهد.

هوندا سیتی

آپشن ها و امکانات

هوندا سیتی به‌عنوان یک خودرو اقتصادی در نسخه‌های فول آپشن، امکانات مناسبی شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و پایداری، رادار نقطه کور، ورود و استارت بدون کلید و گرم‌کن صندلی را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied