شمانیوز
شما نیوز

بازنشستگان |حقوق بازنشستگان

عیدی دولت شامل حال این بازنشستگان میشود / خبرهای خوش در راه است

عیدی دولت شامل حال این بازنشستگان میشود / خبرهای خوش در راه است

بازنشستگان عزیز تا انتهای این گزارش را بخوانند و تز عیدی دولت باخبر شوند.

به گزارش شمانیوز: بازنشستگان برای هر کشوری جزوه گنجینه های آن کشور به حساب می آید. لزا بایستی حقوق بازنشستگان را در حدی رعایت کرد که این عزیزان با خیال آسوده بازنشستگانی را بگزارنند. 

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه هیات وزیران امروز و روز یکشنبه با سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد و در کنار گزارش‌های متعدد در حوزه عملکردی دولت، مصوبات متعددی هم شاهد بودیم.

وی در ادامه بیان کرد: اهم مصوبات با توجه به مطالبه به حق بازنشستگان در متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیش از این با هماهنگی مجلس احکامی پیش بینی شده بود و دولت منتظر بود تا قانون برنامه ابلاغ شود و، چون تاخیر در ابلاغ برنامه صورت گرفت، دولت در ابلاغ برنامه تصویب کرد تا صورت علل حساب مبلغی برای عید غیر و قربان برای بازنشستگان عزیز واریز داشته باشیم.

بهادری جهرمی خاطر نشان کرد: پس از ابلاغ قانون برنامه و احکام مندرج قانون برنامه مبالغ قطعی به حساب بازنشستگان واریز می‌شود و بعد احکام نهایی خواهد شد. به همین دلیل گفتیم تا فعلا معطل نمانیم و عیدی برای بازنشستگان یادگاری از شهید رئیسی پرداخت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی