شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو

قیمت خودرو امروز 3 مرداد 1403 / کاهش شدید قیمت خودرو امروز 3 مرداد

قیمت خودرو امروز 3 مرداد 1403 / کاهش شدید قیمت خودرو امروز 3 مرداد

قیمت خودرو امروز چهارشنبه 3 مرداد 1403 ، همچنان با کاهش قیمت روبه رو است.

به گزارش شمانیوز :قیمت خودروها معمولاً تحت تأثیر عواملی مانند نرخ تورم، عرضه و تقاضا، و مشخصه‌های فنی و ظاهری خودروها قرار می‌گیرد.تغییرات در ارزش ارز ملی و بین‌المللی نیز می‌تواند بر قیمت خودروها تأثیر بگذارد و باعث افزایش یا کاهش قیمت آن‌ها شود.عوامل محلی و جهانی مثل سیاست‌های مالیاتی، تغییرات در تکنولوژی و نوآوری‌ها نیز می‌توانند بر قیمت نهایی خودروها تأثیر گذار باشند.قیمت خودرو امروز ‌چهارشنبه 3 مرداد 1403 حکایت از بازاری با روند نزولی دارد؛ طوری‌که از اوایل هفته جاری سرعت افت قیمت در محصولات شتاب گرفته است.

طوری‌که ریزش قیمت‌ها از یک میلیون تا 95 میلیون تومان به چشم می‌خورد. البته سه محصول روند افزایشی دارند و تعداد معدودی با قیمت ثابت باقی مانده‌اند. 

نرخ دلار به‌عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، تاثیر خود را بر قیمت محصولات داخلی و مونتاژی گذاشته و نمودار قیمتی آنها  کاهشی گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در تمامی محصولات ریزشی مشاهده می‌‍شود.

سورن پلاس (ESP) یکی از انواع مختلف این خودرو داخلی به شمار می‌رود که برخلاف روز‌های گذشته از ابتدای امروز با افزایش 10 میلیون تومانی به محدوده 700 میلیون تومانی برگشت.

دنا پلاس توربو 6سرعته با ادامه روند کاهشی، در صبح امروز با افت 9 میلیون تومانی رکورددار افت قیمت در بین محصولات ایران خودرو شد و به قیمت 890 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G از کم‌نوسان‌ترین محصول شرکت سایپا، امروز به روند نزولی خود با ریزش 9 میلیون تومانی ادامه داده و به کانال 780 میلیون تومانی رسید.

کوییک اتوماتیک یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی بازار داخلی به شمار می‌رود که با افت چهار میلیون تومانی از ابتدای معاملات امروز به قیمت 553 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیممت خودرو

 

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی