شمانیوز
شما نیوز

رمز ارز ایلان ماسک

وسوسه رمز ارز یلان ماسک برای کاربران

وسوسه رمز ارز یلان ماسک برای کاربران

جدیدترین ربات تلگرام به نام «X Empire» به بازیکنان اجازه می‌دهد با ضربه زدن روی ایلان ماسک، رمز ارز کسب کنند.

به گزارش شمانیوز؛ ایکس امپایر که قبلاً ماسک امپایر نام داشت، جدیدترین بازی تلگرامی رمز ارز ایلان ماسک است که برای کسب درآمد مفید دارد.

این بازی با نمایش تصویر کارتونی از ایلان ماسک که بازیکنان برای جمع‌آوری ارز درون بازی روی آن ضربه می‌زنند، خود را از انبوهی از بازی‌های «ضربه زدن برای کسب درآمد» مانند همستر کامبت متمایز می‌کند.

جذابیت بازی از پایگاه عظیم بازیکنان آن مشهود است که از زمان عرضه آن در 4 جولای به حدود 16 میلیون نفر رسیده است.

شایان ذکر است که هیچ مدرکی دال بر دخالت ایلان ماسک در این بازی وجود ندارد، که در صورت توجه تیم حقوقی ماسک، احتمال بسته شدن بازی را افزایش می‌دهد.

تغییر نام این بازی از ماسک امپایر به ایکس امپایر نشان می‌دهد توسعه دهندگان از این خطر آگاه هستند و اقداماتی را برای کاهش این خطر انجام خواهد داد.

با این وجود، میلیون‌ها نفر به این بازی در تلگرام هجوم آورده‌اند و امیدوارند که در نهایت توکن‌هایشان را در The Open Network (TON) به سرمایه گذاری تبدیل کنند.

در این ربات با ضربه زدن روی آواتار دکمه‌ای در پایین صفحه نمایش داده می‌شود که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بین چندین نسخه از ماسک و دیگر آواتارها، از جمله افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان، یکی را انتخاب کنند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ربات، جایی است که بازیکنان می توانند در یک بازی به سبک سنگ کاغذ قیچی با دیگران مبارزه کنند و روزانه در سهام‌های مختلف سرمایه گذاری کنند.

این فعالیت‌ها، اگرچه چندان پیچیده نیستند، اما با ملزم کردن بازیکنان به ریسک کردن پول درون بازی برای بازدهی بیشتر، عنصری از درام را اضافه می‌کنند

تاریخ دقیق ایردراپ ایکس امپایر و همچنین نام توکن مشخص نیست.

با این حال، توسعه دهندگان تایید کرده‌اند که ایردراپ حتما اتفاق می‌افتد و این توکن در TON راه اندازی خواهد شد.

اخیرا، ایکس امپایر همکاری خود با نات کوین را نیز اعلام کرده است.

بازیکنان نوت‌ کوین، به‌ویژه آن‌هایی که در مراحل بالاتری هستند، مأموریت‌های ویژه‌ای را در این ربات جدید دریافت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی