شمانیوز
شما نیوز

مستمری مددجویان

خبر شوکه کننده درباره مستری مددجویان / جزییات قطع مستمری مددجویان

خبر شوکه کننده درباره مستری مددجویان / جزییات قطع مستمری مددجویان

علیرضا انجلاسی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور خبرهای جدیدی درباره قطع مستمری مددجویان ارائه داده است.

به گزارش شمانیوز :مستمری مددجویان به عنوان کمک مالی منظم به افرادی که قدرت کار ندارند یا از لحاظ مالی نیازمند هستند، ارائه می‌شود.مستمری مددجویان معمولاً از سوی دولت یا نهادهای خیریه به مددجویان پرداخت می‌شود و هدف آن فراهم کردن حداقل امکانات برای زندگی بهتر است. میزان مستمری مددجویان می‌تواند بر اساس شرایط مالی، تعداد اعضای خانواده و نیازهای خاص هر فرد متغیر باشد. در بسیاری از کشورها، قوانین و مقررات خاصی برای تضمین مستمری مددجویان وجود دارد تا این افراد بتوانند با عزت و امنیت بیشتری زندگی کنند.

علیرضا انجلاسی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درباره قطع مستمری ۱۳ هزار نفر از مددجویان گفت: در مرداد ماه نیز مطابق پرداختی تیر ماه، آمار مددجویان تقدیم سازمان هدفمندی شد اما تخصیص صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه تکافوی پرداخت مستمری را نمی‌کرد. بر همین اساس تعداد مستمری بگیران بر اساس تخصیص صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه و نقدینگی سازمان هدفمندی تنظیم و اعلام شد.

قطع مستمری ۱۳ هزار مددجو توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها در مردادماه توسط سازمان بهزیستی کشور تایید شد.

پرداخت مستمری به مددجویان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی از مواردی که طی سال‌های گذشته از سوی دو نهاد انجام پذیرفته است. برهمین اساس ماهیانه مبالغی تحت عنوان مستمری به حساب مددجویان تحت پوشش واریز می‌شود.

امسال نیز مستمری در نظر گرفته شده برای مددجویان دو دستگاه حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی