شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو | بازار خودرو

جدول بروزرسانی قیمت خودرو های داخلی / کاهش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد

جدول بروزرسانی قیمت خودرو های داخلی / کاهش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد

طبق بررسی ها بازار خودرو‌های داخلی به استثنای چند محصول به روند نزولی خود ادامه دادند.

به گزارش شمانیوز: قیمت خودرو امروز دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ در اکثر محصولات به استثنای سه خودروی مونتاژی بهمن موتور با روند نزولی کار خود را آغاز کرد. البته قیمت خودرو های دیگر به نرخ روز‌های گذشته معامله می‌شوند.در ادامه قیمت خودرو های داخلی را بخوانید. 

 

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی طبق داده‌های به‌دست‌آمده به استثنای چند محصول به روند نزولی خود ادامه دادند.

سورن پلاس برخلاف تمامی مدل‌های این خودرو صبح امروز روند نزولی را تجربه کرد. خودروی مذکور با چهار میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به بهای ۶۹۴ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از محصولات محبوب داخلی ایران خودرو محسوب می‌شود که از کانال یک میلیارد تومانی عقب‌نشینی کرده و امروز با افت چهار میلیون تومانی به قیمت ۹۵۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس مدل ۱۴۰۳ از محصولات پرطرفدار بازار، صبح امروز روند افزایشی را تجربه کرده و با رشد یک میلیون تومانی به قیمت ۶۶۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

سهند S از خانواده سایپا و جدید‎ترین خودروی سال به شمار می‌رود که امروز با افت شش میلیون تومانی به قیمت ۵۰۸ میلیون تومان رسیده است خودروی مذکور از ابتدای هفته روند نزولی را در پیش گرفته است.

کوییک GXL از هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که با افت دو میلیون تومانی به قیمت ۴۱۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

 

منبع: تیتر کوتاه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی