شمانیوز
شما نیوز

حقوق بازنشستگان

نتیجه مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد ؟

 نتیجه مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد ؟

کانون عالی کارگران بازنشسته خبر هایی درباره پیگیری متناسب سازی حقوق بازنشستگان ارائه داده است.

به گزارش شمانیوز :حقوق بازنشستگان باید به گونه‌ای تعیین شود که نیازهای مالی آن‌ها را پس از پایان دوران شغلی تأمین کند . خبری جدید درباره واریز مابه التفاوت حقوق بازنشستگان منتشر شده است. حقوق بازنشستگان باید شامل خدماتی مانند بیمه درمانی، مشاوره‌های روانی و اجتماعی، و برنامه‌های تفریحی و آموزشی باشد تا کیفیت زندگی آن‌ها را افزایش دهد. بازنشستگان به عنوان افرادی که سال‌ها در خدمت جامعه بوده‌اند، باید مورد احترام و ارزش‌گذاری قرار گیرند و حقوق بازنشستگان به صورت شفاف و منصفانه رعایت شود.رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور، گفت: به جد پیگیر واریز یک میلیون تومان علی الحساب تیرماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم؛ نباید بین بازنشستگان صندوق‌ها تبعیض قایل شوند.

کانون عالی کارگران بازنشسته از پیگیری برای واریز یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی تیرماه خبر داد.

در پی واریز مبلغ یک میلیون تومان بابت على الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور نیز از پیگیری این تشکل عالی در راستای واریز مبلغ علی‌الحساب برای بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

محمد اسدی گفت: به جد پیگیر واریز یک میلیون تومان علی الحساب تیرماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم؛ نباید بین بازنشستگان صندوق‌ها تبعیض قایل شوند.

وی از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست کرد از شکاف و تبعیض بین بازنشستگان صندوق‌های مختلف بازنشستگی خودداری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی