شمانیوز
شما نیوز

فروش اقساطی

شرایط فروش اقساطی فونیکس اف ایکس و تیگو 8 اعلام شد

شرایط فروش اقساطی فونیکس اف ایکس و تیگو 8 اعلام شد

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش خودرو اقساطی فونیکس اف ایکس و تیگو ۸ را اعلام کرده است که در ادامه جزییات آن را می خوانید.

به گزارش شمانیوز :فروش اقساطی خودرو به مشتریان این امکان را می‌دهد که با پرداخت مبلغ اولیه کمتر، خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند و باقی‌مانده مبلغ را در اقساط ماهانه تسویه کنند.فروش اقساطی خرید به ویژه برای افرادی که توان مالی برای پرداخت یکجا را ندارند، جذاب است و کمک می‌کند تا به راحتی به خودرو دسترسی پیدا کنند.در فروش اقساطی، معمولاً نرخ بهره‌ای بر روی اقساط اعمال می‌شود که باید قبل از خرید به دقت بررسی شود تا از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.شرکت مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش اقساطی فونیکس اف ایکس و تیگو ۸ پرو بنزینی و هیبریدی در شهریور ۱۴۰۳ را اطلاع رسانی کرد.

در طرح جدید فروش محصولات مدیران خودرو که تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، سه کراس اوور محبوب این شرکت با نام‌های فونیکس FX Premium، فونیکس Tiggo 8 Pro e plus (هیبریدی) و فونیکس Tiggo 8 Pro Max IE با شرایط فروش نقدی و اقساطی و موعد تحویل 60 روز کاری به متقاضیان عرضه می‌شود.

جدول شرایط فروش اقساطی فونیکس اف ایکس و تیگو ۸ – شهریور ۱۴۰۳

فروش اقساطی

 

بر اساس این طرح، کراس اوور فونیکس FX با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۹۶۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، و با شرایط اقساطی با پیش پرداخت حداقل ۵۰ درصد مبلغ خودرو و مابقی به صورت اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه با سود بانکی ۲۳ درصد به متقاضیان عرضه می‌شود.

همچنین کراس اوور تیگو ۸ پرو هیبریدی با قیمت مصوب ۲ میلیارد و ۷۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، و تیگو ۸ پرومکس IE با قیمت مصوب ۲ میلیارد و ۸۰۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه خواهد شد. برای این خودرو نیز شرایط فروش اقساطی با پیش پرداخت حداقل ۵۰ درصد مبلغ خودرو و مابقی به صورت اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه با سود بانکی ۲۳ درصد فراهم شده است.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی