شمانیوز
شما نیوز

خودرو هوندا HR-V

هوندا HR-V ترکیبی از طراحی مدرن و فناوری‌های پیشرفته / نگاهی به امکانات ایمنی و راحتی هوندا HR-V +فیلم

هوندا HR-V ترکیبی از طراحی مدرن و فناوری‌های پیشرفته / نگاهی به امکانات ایمنی و راحتی هوندا HR-V +فیلم

در خبر زیر به بررسی و معرفی خودرو هوندا HR-V ژاپنی پرداخته شده است.

به گزارش شمانیوز :هوندا HR-V یک خودروی کراس‌اوور جمع و جور است که به دلیل طراحی مدرن و فضای داخلی جادار خود شناخته می‌شود.هوندا HR-V معمولاً با موتورهای اقتصادی و کارآمد عرضه می‌شود که عملکرد خوبی را در شهر و جاده ارائه می‌دهند. سیستم تعلیق هوندا HR-V به گونه‌ای طراحی شده است که سواری نرم و راحتی را برای سرنشینان فراهم کند. همچنین، امکانات ایمنی و فناوری‌های پیشرفته در هوندا HR-V ، آن را به گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌ها تبدیل کرده است.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری این خودرو ما را به یاد چانگان UNI-K می اندازد زیرا فرم چراغ های جلو و عقب هوندا HR-V بسیار به این محصول از چانگان شباهت دارد و با توجه به این که طراحی HR-V به سال ۲۰۲۰ برمی‌گردد، صد در صد کپی کاری و الگو برداری از جانب چانگان بوده.

در مورد تفاوت های ظاهری موجود میان وزل و HR-V می توان به نبود سقف پانوراما در اچ آر وی و همچنین آبی رنگ بودن لوگو هوندا این نسخه اشاره کرد. به بیانی دیگر این دو کراس اوور کاملاً با یکدیگر شبیه اند اما در بخش هایی تفاوت دارند که به دلیل اختلاف در سفارش گذاری های شرکت آذریوردسال و معین خودرو است.

به طور کلی این کراس اوور جمع و جور ژاپنی ظاهر بشدت دلربایی دارد و با توجه به اعتبار برند هوندا، می تواند در ایران بازار خوبی را تجربه کند.

مشخصات فنی

خودرو هوندا HR-V

هوندا اچ آر وی برخلاف وزل از یک پیشرانه هیبرید با توان و گشتاور بالا برخوردار است که می تواند شتاب گیری فوق العاده ای را برای این کراس اوور جمع و جور فراهم کند. برای این محصول هوندا علاوه بر یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر مشابه با سیتی و وزل، از یک موتور برقی نیز استفاده شده است. پیشرانه بنزینی می تواند حداکثر توان ۱۰۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۳۱ نیوتن متر و موتور برقی نیز قادر است ۱۳۱ اسب بخار توان و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور را برای تحویل به گیربکس E-CVT فراهم کند.

تمامی توان و گشتاور تولید هر دو موتور در نهایت به چرخ های جلو منتقل می شوند و شتاب صفر تا صد ۱۰.۷ ثانیه را برای خودرو ثبت می کنند.

امکانات رفاهی

هوندا HR-V وارداتی به امکانات و آپشن هایی نظیر ۱۰ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط فعال، رادار تابلو خوان، کروز کنترل تطبیقی، دستیار رانندگی در ترافیک، رادار نقطه کور، اتولایت، سنسور نور، سنسور باران، فرمان کمکی برقی، سیستم تشخیص خستگی، حالت های رانندگی اکو، نرمال و اسپرت، مولتی مدیا ۹ اینچی با ۶ بلندگو، اپل کارپلی و اندروید اتو بی سیم، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دنده پشت فرمان، استارت بدون کلید، ورود بدون کلید، صندوق برقی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب سه حالته، سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله، خروجی تهویه ردیف عقب، کلاستر دیجیتال ۷ اینچی، صندلی ایزوفیکس، گرم کن صندلی های جلو و عقب، گرم کن فرمان، آینه الکتروکرومیک، و آینه های جانبی تاشو برقی و گرم کن دار مجهز است.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی