شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز 28 شهریور / قیمت طلا کاهشی شد

قیمت طلا و سکه  امروز 28 شهریور / قیمت طلا کاهشی شد

بر طبق گزارش ها و بررسی های انجام شده امروز 28 شهریور قیمت طلا با کاهش روبه رو است.

به گزارش شمانیوز :قیمت طلا و سکه در ایران به شدت تحت تأثیر نوسانات ارزی و تغییرات اقتصادی جهانی قرار دارد که باعث افزایش یا کاهش قیمت‌ها می‌شود.قیمت طلا و سکه در ایران با تقاضای بالا مواجه است و این موضوع به نوبه خود بر قیمت‌ها تأثیر می‌گذارد و باعث افزایش مستمر آن‌ها می‌شود.قیمت طلا و سکه در ایران همیشه با فراز و نشیب همراه است. دولت و نهادهای مالی در تلاشند تا با تنظیم بازار و ارائه سیاست‌های مناسب، نوسانات قیمت طلا و سکه را کنترل کرده و به ثبات اقتصادی کمک کنند.

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ،با کاهش ۰.۱۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۷۳۷,۳۰۰ (سه میلیون و هفتصد و سی و هفت هزار و سیصد ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا امروز با کاهش ۰.۱۶ درصدی، از ۲,۵۷۵ (دو هزار و پانصد و هفتاد و پنج ) دلار به ۲,۵۷۱ (دو هزار و پانصد و هفتاد و یک ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا افزایش یافت. همچنین هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۱۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۷۴۹,۱۰۰ (سه میلیون و هفتصد و چهل و نه هزار و یکصد ) تومان معامله شد.

قیمت مثقال طلا 18 عیار امروز

در بازار امروز هر مثقال طلا 18 عیار نسبت به روز قبل ، با ۳۰۰۰۰ تومان افزایش، ۱۶,۲۴۰,۰۰۰ (شانزده میلیون و دویست و چهل هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 44,300,000 (چهل و چهار میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.22 درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

همچنین نیم سکه با افزایش ۰.۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۴,۰۰۰,۰۰۰ (بیست و چهار میلیون) تومان معامله شد.

آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه امروز با افزایش ۰.۳۱ درصدی، از ۱۵,۹۵۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان به ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ (شانزده میلیون) تومان رسید.

قیمت سکه گرمی امروز

همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر  نسبت به روز قبل ، ۷,۳۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد هزار) تومان معامله شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی