شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو

پیش بینی مهم قیمت خودرو در هفته اول مهر ماه

پیش بینی مهم قیمت خودرو در هفته اول مهر ماه

یک کارشناس اقتصادی پیش بینی مهمی درباره قیمت خودرو در مهر ماه سال جاری ارائه داده است.

به گزارش شمانیوز :یک کارشناس اقتصادی درباره قیمت خودرو پیش بینی ارائه داده است.قیمت خودروها تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله شرایط اقتصادی، تقاضا و عرضه، و هزینه‌های تولید قرار دارد. در سال‌های اخیر، افزایش قیمت مواد اولیه و نقص زنجیره تأمین به رشد قیمت خودروها کمک کرده است. خودروهای الکتریکی معمولاً قیمت بالاتری نسبت به خودروهای بنزینی دارند، اما هزینه‌های عملیاتی آنها کمتر است.سیاست‌های دولتی و مالیات‌ها نیز می‌توانند به طور مستقیم بر قیمت خودروها تأثیر بگذارند و قیمت‌ها را تغییر دهند.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته اول مهر

 بازار خودرو از روز گذشته روند آرام به خود گرفت و امروز هم شاهد این آرامش بودیم و غالب خودروها نوسانات شدید قیمتی به دور بودند. با این شرایط تنها شاهد افزایش قیمت محدود در تعدادی از خودروها بودیم و اکثر خودروهای داخلی و مونتاژی تغییر قیمت نداشتند.

به گفته فعالان بازار خودرو ثبات نرخ دلار یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو هم روند آرام به خود گیرد، هرچند امروز بازارهای موازی (طلا و سکه) افزایش قیمت داشتند. از سوی دیگر فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کنند بازار خودرو تا هفته اول مهر شکل آرامی خواهد داشت و پس از آن شاهد تغییر در این بازار خواهیم بود.

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز بیشترین تغییر قیمت به «کوییک اتوماتR» رسید و رشدی 4 میلیون تومانی داشت. «تارا اتوماتV2» هم افزایشی 3 میلیونی را تجربه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی