شمانیوز
شما نیوز

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی مشخص میشود؟

تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی مشخص میشود؟

عدم واریز متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان این روزها باعث دلخوری بازنشستگان شده است. رئیس کانون بازنشستگان قزوین خبرهایی درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ارائه داده است.

به گزارش شمانیوز :متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به معنای تعدیل و هماهنگ‌سازی حقوق دریافتی آنها با شرایط اقتصادی و هزینه‌های زندگی است.متناسب سازی حقوق بازنشستگان به منظور حفظ قدرت خرید بازنشستگان و جلوگیری از کاهش سطح معیشت آنها در طول زمان انجام می‌شود. متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان می‌تواند به ایجاد عدالت اجتماعی و کاهش نابرابری‌های اقتصادی کمک کند. همچنین، متناسب سازی حقوق بازنشستگان می‌تواند انگیزه و رضایت بازنشستگان را افزایش دهد و به بهبود کیفیت زندگی آنها منجر شود.

رئیس کانون بازنشستگان قزوین گفت:نیاز داریم تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان یکسره شود؛ علاوه بر این حقوق‌ها با سختی پرداخت می‌شود اما باید توجه داشت که بازنشسته انجام امور زندگی و اقساط را متناسب با روز دریافت حقوق پرداخت می‌کند و نباید تاریخ پرداخت‌ها تغییر کند.

فعالان صنفی بازنشستگان قزوین خواستار تعیین تکلیف متناسب‌سازی شدند. 

ایلنل نوشت: نشست هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تشکلات کارگری و کارفرمایی قزوین در سالن جلسات تامین اجتماعی استان برگزار شد.

محمد اسدی در نشست هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تشکلات کارگری و کارفرمایی قزوین گفت: بیمارستان تامین اجتماعی در قزوین بدهکار است؛ خواستار این هستیم که اعتباری برای تسویه این بدهی تخصیص داده شود همچنین استاندار و مسئولین مختلف با بیمارستان‌های خصوصی جلسه گذاشته اما نتوانستند آن‌ها را قانع کنند که با تامین اجتماعی قرارداد منعقد کنند؛ حل شدن این چالش از مطالبات بازنشستگان ما است.

او افزود: نیاز داریم تکلیف متناسب‌سازی مشخص شود.

اسدی درباره بیمه تکمیلی گفت: در بیمارستان تامین اجتماعی یک دهم مردم نمی‌توانند خدمات بگیرند در آنجا بیمه تکمیلی به‌نوعی برای تامین اجتماعی کمک کننده است، وقتی کمک کننده است نباید آن را فلج کنیم.

اسدی همچنین افزود: حقوق‌ها با سختی پرداخت می‌شود اما باید توجه داشت که بازنشسته انجام امور زندگی و اقساط را متناسب با روز دریافت حقوق پرداخت می‌کند و نباید تاریخ پرداخت‌ها تغییر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی