شمانیوز
شما نیوز

جزئیات فروش فوری محصولات سایپا به مناسبت دهه فجر

همان‌طور که پیش بینی می‌شد بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در کشورمان به مناسب دهه فجر اقدام به ارائه طرح‌های فروش مختلفی کردند که پس از ارائه شرایط فروش محصولات ایران‌خودرو که قبل از این اطلاع رسانی شده بود، حالا گروه خودروسازی سایپا که هفته گذشته مشغولیت زیادی را با بحث تحویل خودرو‌های پیش فروش شده با قیمت قبل داشت، حالا طرح فروش ویژه‌ای را برای محصولات خود عرضه کرده که نسبت به طرح فروش رقیبش از جذابیت بهتری برخوردار است.

جزئیات فروش فوری محصولات سایپا به مناسبت دهه فجر
چرخان نوشت : گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین بخشنامه خود از شرایط فروش محصولات خود به مناسبت دهه فجر رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند صرفا به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش کرده و از تخفیف اندک و سود مشارکت قابل قبول این شرکت بهره‌مند شوند. گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودرو‌های سایپاقبل از این شرایط فروش ایران‌خودرو با شرایط متنوع خود از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه اطلاع رسانی شده بود که گروه خودروسازی سایپا با ۲۴ ساعت تاخیر نسبت به رقیب، از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه اقدام به سفارش گیری می‌کند که مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت خودروی مد نظر خود را سفارش دهند.
جزئیات فروش فوری محصولات سایپا به منسبت دهه فجر
گروه سایپا برخلاف رقیب خود که خودروهایش را با موعد تحویل ۹۹ به مشتریان عرضه می‌کند، اقدام به پیش فروش با موعد تحویل ۹۸ کرده و از این جهت نسبت به رقیب خود در وضعیت بهتری قرار دارد. البته گفتنی است که بسیاری از محصولات پرطرفدار این گروه خودروسازی در این شرایط فروش گنجانده نشده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied