شمانیوز
شما نیوز

در مجمع عمومی عادی سالیانه ذوب آهن اصفهان عنوان شد :

ذوب آهن اصفهان در سال گذشته بالاترین سودخالص از زمان تاسیس را داشته است

مجمع عمومی عادی سالیانه ذوب آهن اصفهان با حضور سهامداران ، نمایندگان صاحبان سهام ، اعضای هیات مدیره و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران ، در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان دوشنبه 17تیرماه برگزار شد .

ذوب آهن اصفهان در سال گذشته بالاترین سودخالص از زمان تاسیس را داشته است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: نمایندگان سهامداران عمده ذوب آهن ‌در جایگاه هیأت رئیسه قرار گرفتند و دکتر غلامرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت صدر تامین ریاست مجمع را عهده دار شد .  

مهندس منصور یزدی زاده در این مجمع طی سخنانی ، سود ناخالص این شرکت در سال 97 را یک رکورد ذکر کرد و گفت : بازدهی سهام این شرکت در سال گذشته 224 درصد بود .

وی افزود : این شرکت با توجه به شرایط نقدینگی خود ، سرمایه گذاری های کوچک برای بیشترین بهره برداری را مدنظر دارد .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : پروژه pci در آستانه بهره برداری قرار دارد و قیمت تمام شده محصولات این شرکت را کاهش می دهد .

وی تصریح کرد : ذوب آهن اصفهان  علی رغم تحریم ها ، در سه ماهه اول امسال صادرات خوبی داشته و در اردیبهشت ماه رکورد صادرات ماهانه جدیدی را ثبت نموده است

شایان ذکر است پس از قرائت دستور جلسه ، مجمع وارد دستور جلسه گردید. ابتدا گزارش هیات مدیره در رابطه با عملکرد و سپس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی درخصوص صورت های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به 1397/12/29 قرائت گردید. مجمع پس از بحث و بررسی و انجام مذاکرات لازم و با توجه به تکالیف و رهنمودهای مندرج در صورت خلاصه تکالیف مجمع ، تصمیماتی بدین شرح را با اکثریت آراء اتخاذ نمود :صورتهای مالی شرکت مشتمل بر تراز نامه در تاریخ 1397/12/29 ، صورت سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد برای سال مالی منتهی به 1397/12/29، با اکثریت آرا مورد تصویب مجمع قرار گرفت. موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود به شماره ثبت 14187 و شناسه ملی 10861687625 به عنوان بازرس قانونی اصلی وحسابرس مستقل شرکت و موسسه حسابرسی هشیار بهمند به شماره ثبت 1916 و شناسه ملی 10100168746 به عنوان بازرس علی البدل، برای مدت یکسال انتخاب گردیدند. مجمع اختیار تعیین و پرداخت حق الزحمه حسابرس و بازرس قانونی را با هماهنگی شرکت سرمایه گذاری صدر تامین ، به هیات مدیره شرکت تفویض نمود. ضمناً حق الزحمه حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی مورد گزارش ، مورد تنفیذ مجمع قرار گرفت. روزنامه دنیای اقتصاد جهت درج اطلاعیه و آگهی های شرکت برای مدت یکسال،تعیین گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied