شمانیوز
شما نیوز

مهندس طاهری :

در حال برنامه‌ریزی برای بهبود فرهنگ سازمانی هستیم

جلسه پروژه بهبود فرهنگ سازمانی شرکت ارتباطات زیرساخت، نوزدهم تیرماه سال جاری با حضور نرگس طاهری معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیرساخت ، مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

در حال برنامه‌ریزی برای بهبود فرهنگ سازمانی هستیم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت؛ مهندس طاهری در این جلسه با اشاره به برنامه‌ریزی برای بهبود فرهنگ سازمانی گفت: در راستای بازنگری سند راهبردی شرکت در حال برنامه‌ریزی برای بهبود فرهنگ سازمانی هم هستیم.

 

معاون راهبردی و توسعه کسب و کار مدیرعامل افزود : پس از تصویب سند راهبردی شرکت ودر راستای پیاده سازی آن امیدواریم با برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب بتوانیم فرهنگ سازمانی شرکت را نیز ارتقا دهیم.

 

وی با اذعان بر اهمیت اطلاع‌رسانی ارکان سند راهبردی شامل ماموریت، چشم‌انداز و ارزش های شرکت از همه مدیران خواست تا در مقوله ارتقای فرهنگ سازمانی کارکنان اهتمام نموده واین مهم را در الویت کارهای خود قرار بدهند.

 

طاهری با اشاره به پائین بودن سطح مشارکت کارکنان در پروژه بهبود فرهنگ سازمانی ادامه داد : با توجه به تغییرات اساسی در شرکت ، این موضوع بعید به نظر نمی‌آید و ابراز امیدواری کرد تا با اجرای بسته‌های توسعه و توانمندسازی همکاران میزان مشارکت افزایش یابد.

 

وی اضافه کرد: از آنجا که فرهنگ سازمانی به عنوان یک عامل اصلی و اثربخش در پیشبرد اهداف سازمان‌ها می باشد بنابراین در سالهای اخیر بسیار مورد توجه مسئولان ارشد شرکت قرار گرفته است تا جایی که مدیرعامل شرکت تعریف فرآیند بهبود فرهنگ سازمانی را در دستور کار این معاونت قرار داده است .

 

طاهری تصریح کرد: به رغم اینکه در بحث فرهنگ سازمانی کارهای زیادی انجام شده اما به دلیل پیچیدگی، موضوع نیاز به بررسی و پایش مستمر دارد و امیدواریم با اجرای موفق این پروژه، با همکاری کارکنان توانمند و فداکار و متعهد، فرهنگی حاکم شود که با احساس تعلق به شرکت موجبات پایداری و اثربخشی کامل شرکت فراهم شود.

 

معاون راهبردی و توسعه کسب و کار مدیرعامل با بیان این مطلب که ارتقای فرهنگ سازمانی کار تیمی می‌طلبد خواستار مشارکت بیشتر مدیران و کارکنان شد.

 

وی در بحث یادگیری سازمانی و پائین بودن میانگین کسب شده در این آیتم، لزوم ارائه ارزش‌ها و برنامه‌ریزی برای پیاده‌سازی آن در سطح مدیران و کارکنان را یادآور شد.

 

طاهری تاکید کرد: این تحقیق که منجر به شناسایی نقاط قوت و ضعف شاخصه‌های فرهنگ سازمانی در شرکت شده است، زمینه ساز گامی مهم جهت ارتقاء فرهنگ سازمانی و به تبع آن برنامه‌ریزی برای بهبود خواهد بود.

 

در پایان دکتر عصاریان محقق این حوزه ، مدل مورد استفاده فرهنگ سازمانی در شرکت را بر اساس ۴ بعد درگیرشدن در کار، سازگاری، انطباق‌پذیری و ماموریت یا رسالت مورد ارزیابی تشریح کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی