شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل تامین اجتماعی یزد در بازدید از شعبه میبد:

رویکرد اصلی سازمان در خدمت به مردم، رعایت قانون و اجرای دقیق دستور العمل هاست

رویکرد اصلی سازمان در خدمت به مردم، رعایت قانون و اجرای دقیق دستور العمل هاست

درویشی با حضور در شهرستان میبد با کارکنان تامین اجتماعی شعبه دیدار و در جریان مسائل و ارائه خدمات به مخاطبین قرار گرفت.

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، درویشی، مدیر کل تامین اجتماعی یزد با بازدید از شعبه میبد، در جمع کارکنان شعبه قرار گرفت و ضمن دیدار با آنان از نزدیک در جریان ارائه امور قرار گرفت .

مدیرکل تامین اجتماعی یزد، با استماع نقطه نظرات و مسائل کارکنان و قدردانی از زحمات آنان به جهت رضایت حداکثری مراجعین و مخاطبان سازمان در میبد بر رویکرد اصلی سازمان در خدمت به مردم با رعایت قانون و اجرای دقیق مفاد دستورالعمل ها و بخشنامه های سازمانی تاکید کرد.

در جریان این دیدار رئیس شعبه تامین اجتماعی میبد با ابراز خرسندی از حضور مدیر کل استان در شعبه، آن را باعث دلگرمی هر چه بیشتر کارکنان برشمرد و نسب به چکیده گزارش عملکرد شعبه تابعه اقدام نمود که مورد توجه درویشی قرار گرفت . یاد آور می شود، شهرستان میبد یکی از مهمترین شهرستانهای استان در بخش صنعت ( کاشی ، سرامیک و...) ، صنایع دستی سفال و میراث فرهنگی و ابنیه تاریخی می باشد که  در مجاورت شاهراه جاده ای و ریلی مهم شمال - جنوب کشور قرار گرفته و با این استعداد توانسته است در توسعه و پیشرفت استان گام بزرگی بردارد و اسباب اشتغال بخش عظیمی از نیروی انسانی بومی و غیر بومی در منطقه را فراهم سازد .

شایان ذکر است شعبه تامین اجتماعی میبد در حال حاضر به 82 هزار نفر از افراد تحت پوشش اصلی و تبعی بیمه شده و مستمری بگیر این شهرستان خدمات وتعهدات تامین اجتماعی را ارائه می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی