شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

پرفروش ترین ادکلن دنیا

پرفروش ترین ادکلن دنیا

هنگام خرید عطر بهتر است با پرفروش ترین محصولات آشنا بوده تا بتوانید راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید. در این مطلب، شما را با پرفروش ترین ادکلن دنیا آشنا خواهیم کرد.

پرفروش ترین ادکلن دنیا

 

نه تنها برای خریداران، بلکه برای بسیاری از افراد دیگر نیز ممکن است آشنایی با پرفروش ترین محصولات، به خصوص عطر و ادکلن جذاب باشد. تاکنون در دنیا محصولات عطری مختلفی ساخته و به بازار عرضه شده‌اند. بسیاری از این محصولات شکست خورده و بسیاری دیگر نیز توانسته‌اند بازار خوبی را برای خود به دست بیاورند.

از دیدی دیگر، می‌توان گفت که آشنایی با پرفروش ترین محصولات، می‌تواند راهنمای خوبی نیز برای خرید ادکلن باشد. چرا که معمولا محصولات با کیفیت و جذاب، فروش خوبی را به دست می‌آورند و می‌توانند گزینه‌های خوبی برای خرید باشند.

اگر شما نیز قصد دارید تا با دنیای عطر و ادکلن بیشتر آشنا شده و پرفروش ترین و جذاب‌ترین محصولات را بشناسید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دلیل پرفروش شدن یک عطر

شاید در نگاه اول، تنها کیفیت و رایحه‌ی خوش یک عطر را دلیل پرفروش شدن آن بدانید؛ اما لازم به ذکر است که عوامل زیاد دیگری نیز در فروش بالای یک عطر تاثیر می‌گذارند. برای مثال، یکی از این فاکتورهای مهم، قیمت می‌باشد. اگر سازنده نتواند قیمت تمام شده‌ی عطر را مقدار قابل قبولی قرار دهد، در فروش آن تاثیر بسزایی خواهد گذاشت؛ چرا که عوام مردم توانایی خرید آن را پیدا نخواهند کرد و ترجیح می‌دهند عطری ارزان‌تر ولی با حجم بیشتری را خریداری کنند. بسیاری از عطرهای لوکس، خوشبو و گران‌قیمت وجود دارند که هیچ اثری از آن‌ها در لیست پرفروش‌ترین عطرها وجود ندارد.

پرفروش ترین عطرهای مردانه

  • کرید اونتوس

شاید کرید اونتوس را بتوان علاوه بر پرفروش بودن، یکی از جذاب‌ترین عطرهای دنیا نیز دانست. این عطر در سال ۲۰۱۰ و در کشور فرانسه تولید شده است. البته نسل‌های مختلفی از این محصول وجود دارد و به چندین سال قبل باز می‌گردد اما کرید اونتوسی که اکنون به فروش می‌رسد، آخرین نسل این محصول بوده و همانطور که گفته شد در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است.

نکته‌ی جالب توجهی که در این میان قرار دارد، این است که اونتوس یکی از محصولات گران‌قیمت برند کرید محسوب می‌شود ولی با این حال، فروش آن محدود نبوده و افراد بسیاری در دنیا برای خرید آن حاضر به پرداخت هزینه‌اش شده‌اند.

کرید اونتوس طبعی خنک دارد و مصرف کنندگان معتقدند که برای فصل بهار، عطری بسیار جذاب می‌باشد. در نوت اولیه‌ی آن از ترکیباتی مانند ترنج، سیب و آناناس استفاده شده است و همین امر سبب شده تا ترشی خاصی را پیدا کند. در نوت ثانویه‌ی آن از رز، یاس و نعناع هندی استفاده شده و در پایان نیز شاهد ترکیباتی مانند مشک، وانیل و عنبر هستیم.

  • دیور هوم اینتنس

برند دیور، یکی از معروف‌ترین برندهای مد در دنیا می‌باشد. این برند، اولین بار با طراحی لباس کار خود را شروع کرد و با گذشت زمان، به زمینه‌های دیگر از جمله ساخت عطر و ادکلن ورود کرد. عطر دیور هوم اینتنس، یکی از معروف‌ترین محصولات این برند می‌باشد که در سال ۲۰۰۷ و در کشور فرانسه ساخته و به بازار عرضه شد. با این که این محصول قدمت زیادی ندارد، اما با این حال توانسته تا به سرعت، فروش بالایی را کسب کرده و در چارت پرفروش ترین‌ها قرار بگیرد.

طبع این محصول، طبعی گرم می‌باشد و برای روزهای سرد زمستان، محصولی به شدت مناسب است. چرا که گرمای زیاد این عطر و سرمای شدید زمستان، با یکدیگر خنثی شده و محیطی معتدل را به وجود می‌آورند. در ساخت دیور هوم اینتنس از مواد مختلفی استفاده شده است که از آن‌ها می‌توان به کهربا، وانیل و سدر اشاره کرد.

  • ورساچه اروس

قطعا اگر تا به حال مقدار کمی نیز مد و فشن را دنبال کرده باشید، اسم ورساچه به گوشتان خورده است. ورساچه یک برند ایتالیایی است و یکی از پرچمداران مد در جهان می‌باشد. این برند بزرگ، در زمینه‌ی ساخت عطر و ادکلن نیز بسیار فعالیت کرده و یکی از این محصولات موفق، ورساچه اروس می‌باشد که در سال ۲۰۱۲ ساخته و به بازار عرضه شده است.

طبع این عطر، معتدل می‌باشد و می‌توانید آن را به عنوان امضای خود استفاده کنید. چرا که طبع‌های معتدل معمولا با اکثر آب‌و‌هواها سازگار هستند و می‌توانید در تمامی روزهای سال آن‌ها را مور استفاده قرار دهید. رایحه‌ی این محصول نیز رایحه‌ای شیرین می‌باشد و اگر قصد تهیه‌ی ادکلن مردانه شیرین را دارید، حتما این محصول را در نظر داشته باشید.

در نوت اولیه‌ی این محصول، از لیموترش، نعناع و سیب استفاده شده است. در نوت ثانویه شاهد ترکیباتی مانند شمعدانی و دانه تونکا هستیم و در پایان نیز، وانیل، سدر و خس خس مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

پرفروش ترین عطرهای زنانه

Lalique White In Black Edp 125ml

  • تام فورد بلک اورکید

یکی از بهترین برندهای ساخت عطر و ادکلن آمریکایی، برند تام فورد می‌باشد. این برند در سال ۲۰۰۶، عطر بلک اورکید را به جهان عرضه کرد و در مدتی کوتاه توانست بازار خوبی را برای خود کسب کند. اگر به دنبال ادکلنی ماندگار هستید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان این محصول را از دست ندهید.

علاوه بر ماندگاری بالا، این محصول از رایحه‌ی بسیار جذابی نیز برخوردار است. طبع گرم این محصول سبب شده تا در فصل زمستان بسیار خوب عمل کرده و فضایی بسیار جذاب را ایجاد کند. از ترکیباتی که در این عطر استفاده شده است، می‌توان به ترنج، لیموترش، یاس، انگور فرنگی سیاه، کهربا و وانیل اشاره کرد.

  • لانوین اکلت

تا اینجا فقط عطرهای گرم را به شما معرفی کرده‌ایم، اما در این بخش قصد داریم تا با معرفی محصولی با طبع سرد، شما را در تهیه‌ی عطر زنانه خنک یاری کنیم. برند فرانسوی لانوین، با عرضه‌ی این محصول در سال ۲۰۰۶، توانست بخش خوبی از بازار را در دستان خود بگیرد. از نکات مثبت این محصول، می‌توان به رایحه‌ی جذاب آن اشاره کرد. بسیاری از افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند، از رایحه‌ی آن به شدت راضی بوده و امتیاز بالایی را به آن داده‌اند.

از ترکیباتی که در این محصول مورد استفاده قرار گرفته‌اند، می‌توان به کهربا، مشک، چای، سدر، یاس بنفش و برگ درخت نارنج اشاره کرد.

  • کالوین کلین یوفوریا

یکی دیگر از برندهایی که عطرهای بسیار با کیفیتی به مشتریان خود ارائه می‌کند، برند کالوین کلین است. این برند آمریکایی، در سال ۲۰۰۵ با معرفی عطر یوفوریا، تحولی جدید را در صنعت عطرسازی به وجود آورد. یوفوریا را می‌توان یک عطر مدرن و جذاب دانست. ترکیب سلیقه‌ی آمریکایی و مدرنیته، توانسته تا رایحه‌ای جدید را به وجود بیاورد که همین امر را می‌توان یکی از نکات مثبت یوفوریا دانست.

طبع این محصول گرم می‌باشد و می‌تواند به خوبی، آب‌و‌هوای زمستان را به تعادل برساند. از ترکیباتی که در این عطر استفاده شده است، می‌توان به انار، ارکیده، لاله مردابی، کهربا، مشک و بنفشه اشاره کرد.

در این مطلب سعی کردیم تا با ارائه‌ی نکات و مطالبی مفید، شما را هر چه بیشتر با پرفروش ترین محصولات عطری آشنا کنیم. هر کدام از محصولاتی که معرفی شد، توسط برندهایی معتبر ساخته و به بازار عرضه شده‌اند و می‌توانید با اطمینان خاطر آن‌ها را خریداری کنید. لازم به ذکر است که به دلیل وفور اجناس تقلبی در بازار، بهتر است تا محصول مورد نظرتان را فقط از فروشگاهی معتبر تهیه کرده تا از اصل بودن آن مطمئن باشید.

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی