شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

شرکت باربری در تهران

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار در زمینه ارسال انواع کالا از مبدا تهران به شهر های کوچک و بزرگ کشور فعالیت میکند، سابقه و تجربه کاری چندین ساله رانندگان و کارشناسان حمل بار در جهان پیمان بار این اطمینان را به شما میدهد که با کمترین نرخ کرایه حمل بار ، بار شما را به مقصد خواهد رساند.

شرکت باربری در تهران

 

خدمات باربری جهان پیمان به صورت کاملا مستند و قانونی می باشد و تمامی مدارک و اسناد مورد نیاز جهان جابه جایی بار برایتان فراهم خواهد شد که از جمله مهمترین آنها میتوان به بیمه نامه و بارنامه اشاره نمود، بیمه باربری در جهان پیمان بار تحت پوشش بیمه معتبر و نام آشنای بیمه ایران است که در تمامی شهرستان ها دارای نمایندگی است و اگر اتفاقی برای بار بیافتد میتوانید از شهرستان مد نظر خود امور مربوط به بیمه را پیگیری کنید.

ارائه خدمات به روز در زمینه ی باربری از اهداف جهان پیمان بار است که در این راستا اقدام به راه اندازی وب سایت و سامانه ی حمل بار اینترنتی کرده است و به واسطه آن میتوانید در هر زمان از شبانه روز و حتی ایام تعطیل اقدام به اعلام بار کرده و نرخ کرایه باربری را برای ارسال بار از تهران به شهرستان استعلام بگیرید، از ویژگی های منحصر به فرد باربری اینترنتی این است که نرخ کرایه به صورت رقابتی بیان میشود و میتوانید براساس بودجه ای که برای جابه جایی بار در نظر گرفته اید برنامه ریزی داشته باشید.

در این مقاله به بررسی خدمات جهان پیمان بار برای باربری از تهران به شهرستان خواهیم پرداخت و چند مورد از مهمترین نکات برای ارسال بار از تهران به شهرستان را که شامل نرخ کرایه برابری، انواع کامیون های باربری و ... میشود را به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهیم داد پس پیشنهاد میشود اگر در زمینه حمل بار ، تولید و یا هر امور دیگری که نیازمند خدمات باربری است فعالیت میکنید، با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

حمل بار به شهرستان با کمترین کرایه

یکی از اصلی ترین سوالات صاحبین بار برای دریافت خدمات باربری در مورد هزینه های جابه جایی بار است و از آنجایی که کرایه های باربری تاثیر مستقیم در نرخ کرایه حمل بار دارند ما در مجموعه جهان پیمان بار همواره در تلاش هستیم تا نرخ کرایه باربری را تا حد ممکن برای شما عزیزان به حداقل برسانیم و برای تمامی سرویس های باربری خود از تهران به شهرستان ها ارزان ترین تعرفه باربری را فراهم خواهیم کرد.

سامانه اعلام بار در جهان پیمان بار نرخ کرایه باربری را به صورت به روز به مشتریان خود اعلام میکند، بر همین اساس بهترین زمان برای استعلام کرایه باربری تهران به شهرستان ها یک روز قبل از بارگیری است و معمولا نرخ کرایه اعلام شده به مشتری تا 24 ساعت معتبر می باشد و بعد از آن ممکن است تغییراتی در آن اعمال شود.

کارشناسان حمل بار در جهان پیمان بار با ارائه مشاوره تخصصی به شما کمک میکنند تا با صرف کمترین هزینه برای جابه جایی بارتان ، بهترین خدمات را دریافت نمایید، در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد هزینه های باربری و عوامل موثر در تعیین نرخ کرایه حمل بار از تهران به شهرستان بیشتر آشنا شویم.

تعرفه حمل بار به شهرستان

تعرفه حمل بار از تهران به شهرستان ها بر اساس مسافت و نوع کامیون باربری محاسبه میشود به این صورت که معمولا تعرفه نیسان برای حمل بار از  تهران به مشهد ثابت است اما باید در نظر داشته باشید که علاوه بر این 2 فاکتور یعنی مسافت  نوع کامیون عوامل دیگری هم هستند که در محاسبه تعرفه باربری از تهران به شهرستان ها دخیل هستند.

از جمله عوامل دیگر که در تعیین نرخ کرایه باربری موثر هستند میتوان به شرایط جوی و شرایط جاده در مبدا و مقصد اشاره نمود، به عنوان مثال نرخ کرایه حمل بار از تهران به شهر های جنوبی از جمله بندر عباس در فصول گرم سال افزایش پیدا میکند که علت آن گرم بودن بیش از حد هوا است و در این شرایط استحلاک خودرو ها به خصوص کامیون ها و تریلی ها افزایش پیدا میکند و در نتیجه نرخ کرایه شان بیشتر میشود.

و یا اگر شرایط جاده ای در مبدا و مقصد بارگیری به گونه ای باشد که تردد در آن سخت باشد مثلا جاده خاکی باشد، با افزایش نرخ کرایه باربری روبه رو خواهیم بود.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در محاسبه تعرفه حمل بار از تهران به شهرستان ها، خواب بار است، برخی از بار ها به خصوص بار های مرزی و بندری در زمان رسیدن بار به مقصد تخلیه نمیشود و راننده مجبور است یک شب و یا بیشتر همراه با بار در محل بارگیری بخوابد که در این صورت هزینه خواب هم به نرخ کرایه باربری اضافه میشود.

یکی دیگر ای عوامل موثر در تعیین نرخ کرایه باربری، بیمه بار است، بیمه بار بر اساس ارزش مالی بار محاسبه میشود و از آنجایی که شرکت های حمل بار در این مورد ذی نفع نیستند، هزینه های مربوط به بیمه نامه بر اساس ارزش مالی بار شما، توسط شرکت بیمه گذار محاسبه شده و به نرخ کرایه باربری تان اضافه میشود.

images_1668842649.jpg

باربری تهران به شهرستان جهان پیمان بار

شرکت های حمل و نقل مختلفی در تهران مشغول به فعالیت هستند که نوع ارائه خدماتشان با هم دیگر متفاوت است به عنوان مثال برخی از باربری ها تنها به صورت خرده بار فعالیت دارند، این درحالیست که سایر شرکت ها تنها به صورت دربستی سرویس های حمل بار خود را ارائه میدهند.

برخی از شرکت های حمل بار در خطوط تخصصی مشغول به فعالیت هستند به عنوان مثال سرویس های باربری شان تنها برای شهر های شمالی است.

در مورد جهان پیمان بار باید به شما بگوییم که سرویس های باربری به صورت کاملا دربستی است یک کامیون باربری متناسب با بار شما در محل بارگیری حاضر شده و بار را در مقصد و در لوکیشن مورد نظر شما تحویل خواهد داد، بنابراین درگیری های کنارباری و یا آسیب دیدن بار در حین جابه جایی را نخواهیم داشت و چون بار در مقصد به صاحب بار تحویل میشود دیگری نیازی به مراجعه به باربری و دریافت و ترخیص بار نخواهید داشت.

خدمات باربری در جهان پیمان بار تمامی شهرستان ها کوچک و بزرگ را شامل میشود که از جمله آنها میتوان به تمامی شهر های شمالی، جنوبی، شرقی و غربی کشور اشاره نمود و علاوه بر آن سرویس های باربری اختصاصی برای ارسال بار های صادراتی و حساس به مناطق مرزی و بنادر موجود است.

سرویس های حمل بار در جهان پیمان بار

تنوع کامیون های باربری جهت جابه جایی انواع بار بسیار زیاد است به گونه ای که میتوان گفت برای حمل هر نوع بار با هر وزن و ابعادی میتوان یک کامیون اختصاصی در نظر گفت، در جهان پیمان بار سرویس های باربری بسیار گسترده هستند و از نیسان تا کمرشکن و بوژی را شامل میشوند.

برای آشنایی با این که کدام سرویس جهت ارسال بار شما از تهران به شهرستان مناسب است میتوانید از خدمات مشاوره ای که به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده میشود استفاده کنید.

وزن بار و ابعاد آن از مهمترین عوامل موثر در تعیین سرویس باربری مورد نیاز شما هستند، علاوه بر آن محل بارگیری و تخلیه باید به گونه ای باشد که کامیون مورد نظر امکان تردد در آنجا را داشته باشد، مثلا اگر محلی که قصد دارید در آن بارگیری و با تخلیه داشته باشید به گونه ای نباشد که کامیون در آن وارد شود، مجبور خواهید بود بار خود را با چند نیسان ارسال نمایید.

نحوه بارگیری از دیگر عوامل موثر در تعیین نوع ماشین باربری شما خواهد بود، برخی از بار ها که به کمک لیفتراگ و یا جرثقیل بارگیری یا نخلیه میشوند باید کامیونی که برای آنها در نظر گرفته میشود فاقد دیوار و سقف باشد تا فرآیند بارگیری و تخلیه به سادگی برای آنها انجام شود.

خلاصه مطالب

در این مقاله بعد از معرفی جهان پیمان بار به عنوان بهترین شرکت باربری در تهران، به بررسی خدمات آن پرداختیم و گفتیم که سرویس های جهان پیمان بار از نیسان گرفته تا کمرشکن و بوژی را شامل میشود و بعد از اعلام بار شما در سامانه اینترنتی جهان پیمان بار ارزان ترین نرخ کرایه به شما اعلام میشود تا در صورت تمایل  بار خود را به ما بسپارید، 

برای جابه جایی بار در جهان پیمان بار تمامی مجوزها و مستندات قانونی مورد نیاز فراهم میشود و هیچ باری بدون بارنامه و بیمه نامه از طرف جهان پیمان بار ازسال نخواهد شد.

جهت دریافت سرویس های باربری از تهران به شهرستان میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید و یا درخواست خود را به صورت برخط و در هرساعتی از شبانه روز در وب سایت ما درج نمایید.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied