شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

قیمت کاغذ دیواری جدید

قیمت کاغذ دیواری جدید

شاید این سوال، برای شما هم پیش آمده باشد: در شرایط حاضر که نرخ همه چیز بالا رفته، قیمت کاغذ دیواری جدید چقدر شده است؟ کاغذ دیواری‌ها دیگر تبدیل به یکی از ارکان جدا نشدنی از دکوراسیون محیط شده‌اند.

شاید این سوال، برای شما هم پیش آمده باشد: در شرایط حاضر که نرخ همه چیز بالا رفته، قیمت کاغذ دیواری جدید چقدر شده است؟ کاغذ دیواری‌ها دیگر تبدیل به یکی از ارکان جدا نشدنی از دکوراسیون محیط شده‌اند. حتی فرقی ندارد که محیط مورد نظر شما، خانه باشد یا محل کار و یا حتی لابی یک ساختمان بزرگ مثل یک هتل بین‌المللی یا یک هولدینگ. یک کاغذ دیواری جدید که قیمت مناسبی داشته باشد و چشم‌نواز هم باشد، می‌تواند 50 درصد از مسیر تغییر دکوراسیون یا ارتقای زیبایی محیط را برای شما طی کند. اما چگونه؟ خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند تا بیشتر در مورد این آیتم مهم در زیبایی بصری محیط بدانید، به خصوص که تیمبرلند به عنوان یک شرکت قدیمی واردات کاغذ دیواری سالهاست در تلاش است که بهترین‌ها را به مشتریان خود عرضه کند و در همین راستا نیز در جهت رفع همه ابهامات مشتریان کوشیده است.

 

نوسان نرخ ارز و قیمت کاغذ دیواری جدید

واقعیت این است که در چند سال گذشته، شاهد افزایش چهل تا 100 در صدی قیمت کاغذ دیواری هم بوده‌ایم، چراکه نوسانات نرخ ارز وارد کنندگان و تولیدکنندگان را ناچار به این افزایش قیمت کرده، اما باید در نظر داشت که یک کاغذ دیواری خوب، هم قابلیت شستشو دارد، هم از رنگ با ثبات در آن استفاده شده، هم در طرح و نقش آن از خلاقیت به روزترین هنرمندان بهره گرفته شده و هم از موادی در تولید کاغذ آن استفاده شده که ماندگاری بالایی داشته باشد. از همین رو، باید پذیرفت که هرچند گاهی قیمت کاغذ دیواری جدید از بودجه‌ای که برای آن متصور بوده‌ایم بیشتر می‌شود اما در عوض، خیال ما را تا یک مدت زمان طولانی از بابت زیبایی و چشم‌نوازی محیط آسوده خواهد کرد، به خصوص اگر قرار باشد از آن به عنوان کاغذ دیواری اداری استفاده کنیم که ربط مستقیمی به کسب و کار و درآمد زایی ما دارد.

 

خرید به صرفه با توجه به قیمت کاغذ دیواری جدید

چه خریدی به صرفه خواهد بود؟ تیمبرلند به خاطر برخورداری از یک سری ویژگی‌ها و مزایا، به شما توصیه می‌کند به آلبوم‌های ارائه شده توسط این شرکت، سری بزنید. این ویژگی‌ها برای انواع محصولات شامل کاغذ دیواری کلاسیک، مدرن و نیمه کلاسیک عبارتند از:

دارا بودن قابلیت شستشو

عایق بودن در برابر نور خورشید

عایق بودن در برابر گرد و غبار

ضدلک

نصب سریع و آسان

به کارگیری رنگ‌های گیاهی

دارای قابلیت ترمیم و تعمیر

تاریخچه کاغذ دیواری

 

قیمت کاغذ دیواری در زمان‌های گذشته هم بالا بود؟

قیمت کاغذ دیواری جدید

ممکن است خودتان هم بدانید که در حدود چهار هزار سال قبل از میلاد مسیح، اولین کاغذ دیواری توسط اهالی کشور چین، تولید شد. در سال یکصد و پنج بعد از میلاد مسیح  کسی به نام تی سان لون فرآورده کاغذ دیواری را از تکه‌های پارچه‌های نخی تولید کرد. در اوایل قرن هشتم، چند اسیر چینی که تجربه ساخت کاغذ دیواری را داشتند، زیر دست عربها کار می‌کردند، کسانی که توانستند علم ساخت کاغذ دیواری را در سرتاسر خاورمیانه منتشر کنند. در قرن دهم، عرب‌ها بافت‌های کتانی را بر پایه چوب و بامبو جایگزین کردند و ورقه‌های نازک و ظریفی از کاغذ دیواری تولید کردند. البته در حال حاضر کاغذ دیواری دارای سطح کیفی بسیار بالاتری نسبت به اوایل تولید می‌باشد. طی قرن دوازدهم فن تولید کاغذ دیواری در سرتاسر اروپا رواج یافت. جبین بودیچون پنجاه رول از کاغذ دیواری را با به تصویر کشیدن چند فرشته بروی یک پس زمینه آبی برای لویی یازدهم ازفرانسه در سال 1481 نقاشی کرد. لویی کاغذ دیواری قابل جابجایی سفارش داد زیرا او نیاز به تغییر مداوم از مقصدی به مقصد دیگر را پیشبینی می‌کرد. پس از این بود که دیگر ثروتمندان اروپایی سفارش کاغذ دیواری منقوش را به هنرمندان دادند، اما به سختی می‌توان گفت که کاغذ دیواری واقعی قبل از اختراع دستگاه چاپ به وجود آمده باشد. اولین قطعه کاغذ دیواری اروپایی که هنوز هم موجود است، روی عمارت کالج مسیحی در کمبریج انگلستان است که قدمت آن به سال 1509 باز می‌گردد. بسیاری از انواع کاغذ دیواری طرح گل و به ویژه داماسک از آن دوران به یادگار مانده است.

 

قیمت کاغذ دیواری جدید به علاوه هزینه نصب

قیمت کاغذ دیواری جدید

فراموش نکنید همیشه باید هزینه نصب را هم در کنار برنامه‌ریزی‌ای که برای خرید کاغذ دیواری می‌شود، در نظر گرفت. اگر شما زیباترین و با کیفیت‌ترین کاغذ دیواری ممکن را هم تهیه کنید اما نتوانید نصب آن را به خوبی به انجام برسانید، هیچ کدام از زحمات شما به چشم نمی‎آید، به ویژه وقتی قرار باشد از محصول مورد نظر شما به عنوان کاغذ دیواری پذیرایی استفاده شود که بیشتر از هر جای دیگری به چشم می‌آید. بنابراین همیشه بعد از خرید محصول برای دعوت از یک نصاب حرفه‌ای هم دقت نظر به خرج بدهید.

 

کاغذ دیواری چطور درست می‌شود؟

شاید برایتان جالب باشد بدانید یک کاغذ دیواری چطور درست می‌شود؟ اولین مرحله، طراحی کاغذ دیواری است. طرح معمولاً توسط فریلنسرها و هنرمندان طراح تولید شده و توسط تولیدکنندگان خریداری می‌شود. اگر طرح توسط تولیدکننده به تأیید نهایی برسد طراح باید طرح را در ابعاد واقعی و در رنگ‌های متعددی تولید کند. پس از آنکه طرح متناسب با نیازهای تولیدکننده تنظیم شد، الگو باید حکاکی شود و پس از ایجاد طرح در تعداد مشخص نمونه اولیه کاغذ دیواری تولید شده و سپس از نظر رنگ و طرح مورد بررسی قرار بگیرد. در مرحله  بعدی که مرحله تولید کاغذ است، ورق‌هایی از جنس چوب و تحت فرآیندهای شیمیایی متعدد تولید می شوند. در این مرحله در ابتدا پوسته تنه درخت جدا شده و طی فرآیندی با استفاده از دستگاه تولید کاغذ دیواری تبدیل به خمیر شده و پس از آن به شکل ورق تبدیل می‌شوند. رنگ این ماده خمیری توسط رنگ‌های از پیش تعیین شده مطابق نیاز تولیدکننده تغییر می‌یابد. قبل از پرینت کردن طرح پشت کاغذ باید با رنگ خاکستری رنگ شود و سپس با مواد پی وی سی پوشش‌دار می‌شود. ضخامت این لایه بستگی به دوام کاغذ دارد. این لایه را می‌توان حتی در حرارت بالا روی کاغذ به صورت پوشش قرار داد. سپس مراحل چاپ، لایه‌دار شدن، و بسته‌بندی طی می‌شود. تیمبرلند نیز همه انواع کاغذ دیواری لوکس و همچنین سایر محصولات را که مطابق با چنین فرآیندی در عالی‌ترین سطح ممکن تولید شده‌اند، به دست شما می‌رساند.

 

قیمت و خرید کاغذ دیواری جدید

در نهایت باید گفت قیمت انواع کاغذهای دیواری بسیار با هم متفاوت‌اند. این تفاوت به خاطر کشور سازنده، جنس و طرح آنهاست، همچنین مواردی مثل مقاومت آنها در برابر نور خورشید و گرد و غبار و قابلیت شستشوپذیر بودن شما را در انتخاب ثابت قدم‌تر می‌کند. تیمبرلند در کنار شماست تا با صرف یک هزینه ارزنده، بهترین شکل و شمایل را برای محیط مورد نظرتان، چه اتاق خواب در منزل شخصی باشد و چه اتاق مدیریت در دفتر کار، فراهم کند. یادمان باشد انتخاب کاغذ دیواری گام اول در تغییر دکوراسیون است، چراکه به نحوه انتخاب سایر آیتم‎های موجود در دکوراسیون جهت می‌دهد. یادتان باشد اگر قرار است محیط مورد نظر برای ارتقای دکوراسیون اتاق کودک یا نوجوان باشد، بدون اتلاف زمان بر سر قیمت کاغذ دیواری جدید، به طرح و نقش و شکل و سبک آن توجه کنید، چراکه بعضی از محصولات مثل کاغذ دیواری اتاق خواب یا کاغذ دیواری اتاق نوجوان و کودک، تاثیرات و ساید افکت‌هایی باقی می‌گذارند که اررزش آنها با هیچ متر و معیاری قابل سنجش نیست.

برای دیدن طرح های کاغذ دیواری های تیمبرلند به سایت https://linumflex.com/ مراجعه فرمایید

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی