شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

خدمات رویال CIP در فرودگاه مهرآباد چگونه است؟

خدمات رویال CIP در فرودگاه مهرآباد چگونه است؟

رویال CIP یکی از مجموعه‌هایی است که خدمات CIP، تشریفات فرودگاهی و خدمات فست ترک و لانژ را در اکثر فرودگاه‌های مطرح داخلی و بین‌المللی ارائه می‌دهد. خدمات رویال CIP در فرودگاه مهرآباد تهران نیز برای داشتن سفری امن و راحت برای مسافران در اکثر ایرلاین‌ها ارائه می‌شود.

با گرفتن این خدمات شما مسافران عزیز می‌توانید درست مانند یک شخصیت برجسته سفر کرده و تجربه‌ی نابی را از سفر خود به یادگار داشته باشید. در این زمان شما می‌توانید تمامی امور پرواز از گرفتن کارت پرواز گرفته تا تحویل بار را به نماینده‌ی Royal CIP بسپارید.

تشریفات فرودگاهی در مهرآباد

اگر تا به حال از تشریفات فرودگاهی استفاده نکرده‌اید، حتماً دوست دارید تا کمی در این مورد اطلاعات بیشتری داشته باشید. برای خدمات سی‌آی‌پی در فرودگاه مهرآباد، سالن تشریفات بسیار شکیل و لوکسی تدارک دیده شده که مسافران می‌توانند از فضای چشم‌نواز و امکانات باکیفیت آن بهره‌مند شوند. نماینده‌ی رویال CIP از بدو ورود شما به فرودگاه در کنار شما خواهد بود تا علاوه بر راهنمایی‌ شما به سمت سالن تشریفات، سایر امور پرواز را بدون حضورتان به سرانجام برساند.

سالن CIP فرودگاه مهرآباد در کجا واقع شده است؟

با ورود به فرودگاه، نماینده‌ی Royal CIP شما را به سمت سالن تشریفات فرودگاه مهرآباد خواهد برد که در طبقه فوقانی ترمینال یک واقع شده است. مسافران در تمامی ایرلاین‌ها می‌توانند از خدمات CIP فرودگاه مهرآباد استفاده کنند؛ مگر اینکه خود ایرلاین اجازه‌ی این کار را به آن‌ها ندهد! به عبارتی دیگر ش گفت که این خدمات برای عموم آزاد بوده و همه‌ی افراد با پرداخت هزینه‌های مقرون به صرفه می‌توانند از خدمات رویال CIP در فرودگاه مهرآباد بهره ببرند!

 

آیا امکانات لازم برای عموم افراد در فرودگاه مهرآباد فراهم است؟

شاید برخی از افراد از جمله افراد کم‌توان، افراد سالخورده، زنان باردار و سایر افرادی که می‌خواهند با شرایط خاص سفر کنند با خود بگویند که آیا امکانات لازم برای انتقال آن‌ها به سالن‌های تشریفاتی فراهم است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تمامی امکانات از آسانسور و پله برقی گرفته تا ویلچر و سایر تجهیزات برای انتقال همه‌ی افراد به طبقه فوقانی ترمینال 1 وجود دارد.

 

هزینه خدمات رویال CIP در فرودگاه مهرآباد

هزینه CIP فرودگاه مهرآباد از دیگر اطلاعات مهمی است که باید قبل از رزرو خدمات تشریفاتی فرودگاه در مورد آن بدانید. هزینه کلیه خدمات تشریفات فرودگاهی داخلی و خدمات کارت پرواز و ترانسپورت براساس خدمات درخواستی و سن افراد تعیین می‌شود.

گفتنی است که هزینه خدمات CIP فرودگاه مهرآباد برای یک فرد بزرگسال یا یک کودک ۲ تا ۱۲ ساله و حتی نوزاد زیر 2 سال متغیر است. همچنین هزینه‌ی خدمات گوناگون، از رزرو سالن کنفرانس گرفته تا خدمات استقبال و خوش آمدگویی و هزینه‌ی رزرو خودرو، بر اساس خدمات مد نظر شما تعیین می‌شود.

 

خدمات CIP فرودگاه مهرآباد

خدمات CIP فرودگاه مهرآباد جزو خدمات اختصاصی و تشریفات فرودگاهی است که همواره به دنبال رفاه حال مسافران است تا آن‌ها بتوانند با آرامش‌خاطر به امور مربوط به سفر بپردازند. تشریفات پرواز یا خدمات CIP در مهرآباد، خدمات گوناگونی را هم برای مسافران پروازهای ورودی و هم پروازهای خروجی فراهم کرده است.

 

خدمات CIP فرودگاه مهرآباد برای پروازهای خروجی

خدمات CIP فرودگاه مهرآباد برای پروازهای خروجی در واقع به معنی خدماتی است که به مسافران پروازهایی تعلق می‌گیرد که از مبدا مهرآباد عازم سفر هستند. مسافران این پروازها باید پیش از سفر، خدمات CIP را از طریق سایت رویال CIP یا هماهنگی با آژانس هواپیمایی خود رزرو کرده و سپس در روز معین و سر وقت در طبقه فوقانی ترمینال 1 حضور یابند.

مسافران باید به محض ورود به بخش پذیرش رفته تا مشخصات و اطلاعات هویتی آن‌ها ثبت شده و چمدان‌ها و بار آن‌ها تحویل گرفته شود. در این زمان مسافران به لانژ اختصاصی راهنمایی می‌شوند تا در حین استراحت و پذیرایی، امور پرواز توسط نماینده‌ی رویال CIP انجام شود و در نهایت زمان سوار شدن به هواپیما اعلام شود.

پس از اعلان شدن زمان دقیق پرواز، مسافران توسط خودروهای لوکس تشریفاتی و همچنین با بدرقه پرسنل تشریفات رویال سی آی پی در فرودگاه مهرآباد به پای پلکان هواپیما مشایعت می‌شوند.

 

خدمات CIP فرودگاه مهرآباد برای پروازهای ورودی

این خدمات شامل حال مسافرانی است که مقصد آن‌ها فرودگاه مهرآباد تهران است.برای دریافت این خدمات نیز لازم است تا مسافران از پیش تشریفات فرودگاهی رویال سی آی پی را در فرودگاه مهرآباد رزرو نمایند. این موضوع هم از طریق وب سایت رسمی Royal CIP و هم از طریق آژانس‌های هواپیمایی امکان‌پذیر است.

با گرفتن این خدمات تشریفاتی، به‌ محض فرود هواپیما، مسئولان CIP در فرودگاه در پای پلکان‌های هواپیما از مسافران استقبال گرمی به عمل می‌آورند و با خودرو‌های ویژه آن‌ها را به سمت جایگاه CIP راهنمایی می‌کنند.

در حین استراحت و پذیرایی از مسافران در لانژ، امور مربوط به دریافت بار توسط پرسنل انجام می‌شود و بدون ایستادن در صف‌های طولانی و انتظار فراوان مسافران می‌توانند فرودگاه را به مقصد مورد نظر ترک کنند.

 

نحوه رزرو و کنسلی تشریفات فرودگاهی رویال سی آی پی در فرودگاه مهرآباد

اگر قصد گرفتن خدمات سی‌آی‌پی را دارید یا آن را از پیش گرفته و نمی‌دانید چگونه کنسل کنید؛ لازم است تا با نحوه رزرو و کنسلی تشریفات فرودگاهی رویال سی آی پی در فرودگاه مهرآباد آشنا شوید.

رزرو خدمات رویال CIP در فرودگاه مهرآباد

رویال CIP شرایطی را برای مسافران فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند بدون دردسر خدمات فرودگاهی را رزرو کرده و از آن بهره‌مند شوند. جهت رزرو خدمات رویال CIP در فرودگاه مهرآباد فقط کافی است به وب‌سایت رسمی Royal CIP سری بزنید و با انتخاب هر کدام از پکیج‌ها و خدماتی مورد نظر، از خدمات CIP فرودگاه مهرآباد بهره‌ ببرید.

کنسلی خدمات رویال CIP در فرودگاه مهرآباد

اگر تشریفات فرودگاهی رویال سی آی پی را رزرو کرده اید و حالا یا پروازتان کنسل شده و یا به هر دلیلی از گرفتن این خدمات منصرف شده‌اید جای نگرانی نیست! چرا که امکان کنسل کردن آن وجود دارد.

  • کنسلی از طرف مسافر ۳ ساعت قبل از پرواز مشمول جریمه‌ نخواهد شد!
  • کنسلی از طرف مسافر از ۳ ساعت قبل از پرواز تا نیم ساعت قبل از پرواز شامل ۳۰% جریمه و در صورت عدم اعلام کنسلی ۵۰% درصد جریمه خواهد شد.

 

ارتباط با رویال سی‌آی‌پی در فرودگاه مهرآباد

در پایان باید گفت که مسافران با گرفتن پکیج‌های تشریفات فرودگاهی Royal CIP در فرودگاه مهرآباد روند عادی سفر خود را با منتظر ماندن در صف‌های طولانی و حوصله‌سربر طی نمی‌کنند و نیازی نیست تا ساعت‌‌ها برای دریافت کارت پرواز و حمل چمدان‌ها‌ی سنگین و گذراندن زمان در صفوف ایست بازرسی انتظار بکشند!

مسافران می‌توانند به دور از شلوغی و تردد در فرودگاه، ساعات قبل یا بعد از پرواز خود را در سالن‌های انتظار تشریفاتی به سر برده تا انرژی کافی برای رسیدن به مقصد را داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با تشریفات فرودگاهی Royal CIP در فرودگاه مهرآباد و همچنین cip فرودگاه مشهد و اطلاع از شرایط و قیمت پکیج‌ها می‌توانید از طریق پل‌های ارتباطی زیر اقدام نمایید و با کارشناسان این مجموعه وقت مشاوره رزرو کنید.

پل‌های ارتباطی:

تلفن تماس: 9890009095+ و 09101689095

آدرس ایمیل: info@royalcip.com

آدرس: تهران، خیابان شریعتی روبروی خیابان یخچال پلاک 1426، طبقه اول

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی