شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

معرفی 5 بانک برای دریافت وام آنلاین فوری و بدون ضامن!

معرفی 5 بانک برای دریافت وام آنلاین فوری و بدون ضامن!

دریافت وام و تسهیلات بانکی بدون ضامن، وثیقه یا سپرده گذاری با مبالغ مختلف به صورت آنلاین امکان پذیر شد.

برای بسیاری از ما پیش آمده است که بودجه کافی برای خرید یک کالا یا انجام یک کار هزینه بر نیاز داشته باشیم؛ اما پولمان برای آن کافی نباشد. در این مواقع می توانید با استفاده از وام های آنلاین فوری و بدون ضامن این مشکل را به سادگی حل کنید. وام های آنلاین توسط بانک هاو موسسات مختلفی ارائه می شوند. هر یک از این موسسات شرایط خاصی را برای دریافت وام تعیین کرده اند. در این مقاله قصد داریم 5 وام آنلاینی که می توانید به سرعت و بدون ضامن و وثیقه دریافت کنید را به شما معرفی کنیم. اطلاعات این وام ها به صورت خلاصه در جدول زیر ذکر شده است:

وام

حداکثر مبلغ

مدت زمان بازپرداخت

مقدار سود

نیاز به سپرده گذاری

نیاز به ضامن

وام بلو بانک

40 میلیون تومان

6 تا 24 ماه

23 درصد

دارد

ندارد

تسهیلات برآیند ویپاد

50 میلیون تومان

6 تا 12 ماه

23 درصد

دارد

ندارد

تسهیلات پشتوانه ویپاد

25 میلیون تومان

4 تا 6 ماه

23 درصد + کارمزد

ندارد

ندارد

وام آنلاین بانکینو

10 میلیون تومان

1 ماه

2 درصد

دارد

ندارد

اعتبار اسنپ پی

نامشخص

4 ماه

بدون سود

ندارد

ندارد

وام آنلاین بانک شهر

50 میلیون تومان

36 ماه

23 درصد

دارد

ندارد

بانک های دیجیتال، گامی به سمت زندگی مدرن

قبل تر ها، زمانی که هنوز صحبت از بانک های آنلاین نبود، مردم مجبور بودند برای انجام کوچک ترین خدمات بانکی ساعت ها منتظر بمانند. امروزه با پیشرفت زیر ساخت های اینترنتی بسیاری از این امور به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. ثبت درخواست و دریافت تسهیلات مختلف نیز یکی از این خدمات است. به یاد داشته باشید که با استفاده از کد تخفیف های مختلف نه تنها در باتک معطل نمی شوید بلکه می توانید با هزینه کم تری از این خدمات بهره مند شوید. اگر شما هم تمایل دارید که از یک بانک دیجیتال، وامی بدون نیاز به ضمانت دریافت کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشد.

وام آنلاین و بدون ضامن بلو بانک

بدون شک بلو بانک یکی از جذاب ترین و محبوب ترین نئو بانک های ایرانی است. این مجموعه را می تواند آغازگر ارائه خدمات بانکی به صورت دیجیتال و آنلاین معرفی کرد. این بانک تحت نظر بانک سامان فعالیت می کند و خدمات جذابی مانند وام های بدون ضامن، انتقال پول بدون کارمزد، خرید شارژ و اینترنت بدون نیاز به رمز پویا و ارائه کد معرف بلوبانک برای دعوت از دوستان و دریافت جایزه را به کاربران خود ارائه می دهد.

پس از افتتاح حساب خود در بلو بانک می توانید از تسهیلات ویژه این مجموعه بهره مند شوید. وام های آنلاین بلو بانک بر اساس میانگین گردش حساب شما تعیین می شوند و حداکثر مبلغی که می توانید از این بانک دریافت کنید 40 میلیون است. البته، برای دریافت آن عدم سابقه چک برگشتی و بدهی معوقه نیز بسیار اهمیت دارد. ثبت درخواست وام در اپلیکیشن بلو بانک انجام می شود. سود این تسهیلات 23 درصد است تعداد اقساط هم براساس امتیاز شما از 6 تا 24 ماه متغیر است.

معرفی 5 وام آنلاین فوری و بدون ضامن!

وام های فوری ویپاد

یکی از پلتفرم هایی که می توانید برای دریافت وام آنلاین بدون ضامن و یا انجام امور بانکی مختلف از آن استفاده کنید، ویپاد است. ویپاد در واقع شعبه دیجیتال بانک پاسارگاد محسوب می شود. این مجموعه تلاش می کند تا با ارائه تسهیلات بدون نیاز به ضامن و وثیقه نقشی در حل مشکلات مالی هم وطنان خود داشته باشد. کاربران این پلتفرم می توانند بدون نیاز به ضامن، وثیقه یا سپرده، هر زمان که نیاز داشتند درخواست وام خود را ثبت کنند.

توجه داشته باشید که قبل از هر چیز باید به صورت آنلاین در این بانک حساب باز کنید. لازم به ذکر است که پس از افتتاح حساب، کد معرف ویپاد برای هر کاربر به صورت اختصاصی تعریف می شود. شما می توانید با استفاده از این کد دوستان خود را به این پلتفرم دعوت کنید و هدیه بگیرید. پس از این که عضو خانواده ویپاد شدید می توانید از تسهیلات این مجموعه استفاده کنید. این وام ها با دو عنوان تسهیلات برآیند و تسهیلات پشتوانه اعطا می شود که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شوید.

تسهلات برآیند ویپاد بر اساس گردش حساب 3 ماهه شما و نتیجه اعتبار سنجی مالی ارائه می شود. مبلغ این وام بر اساس امتیاز هر کاربر می تواند از 10 تا 50 میلیون تومان باشد. باز پرداخت این وام نیز از 6 تا 12 قسط بوده و سود وام نیز 23 درصد است. همچنین، تسهیلات پشتوانه ویپاد هم تنها به شرط نداشتن سابقه چک برگشتی و بدهی معوقه در سیستم بانکی به کاربران تعلق می گیرد. میزان این تسهیلات نیز از 1 تا 25 میلیون متغیر بوده و با سود23 درصد + کارمزد خدمات دیجیتال در 4 تا 6 ماه ملزم به بازپرداخت آن خواهید بود.

معرفی 5 وام آنلاین فوری و بدون ضامن!

بانکینو

بانکینو یا همان نئو بانک خاورمیانه اولین بانک دیجیتالی است که فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. این بانک نیز خدمات آنلاین مختلفی به کاربران خود ارائه می دهد که وام های فوری و بدون ضامن نیز یکی از آن هاست. برای دریافت این وام تنها کافی است در بانکینو به صورت آنلاین حساب باز کنید. پس از مدتی، با توجه به امتیازاتی که بر اساس گردش حساب خود به دست آورده اید، می توانید از 100 هزار تومان تا 10 میلیون وام بگیرید. نکته جذابی که درباره این وام وود دارد این است که تنها 2 درصد سود به آن تعلق می گیرد. همچنین، از زمان تأیید درخواست تا واریز مبلغ به حساب شما نهایتاً 7 دقیقه طول می کشد. علاوه براین، برای وام گرفتن از بانکینو به هیچ ضامن، وثیقه و چکی نیاز ندارید و نتیجه اعتبار سنجی حساب های بانکی شما کافی خواهد بود.

اعتبار خرید اسنپ پی

در پلتفرم اسنپ پی می توانید نوع جدیدی از تسهیلات آنلاین را دریافت کنید. در واقع اسنپ پی اعتبار لازم برای خرید اینترنتی از فروشگاه های تحت پوشش خود را برای کاربران فراهم می کند. پس از ثبت نام در پلتفرم اسنپ پی، چنانچه شما واجد شرایط دریافت این اعتبار باشید، سرویس اسنپ پی برای شما فعال خواهد شد. مبلغ اعتبار هر فرد نیز براساس امتیازات او متغیر است. این سرویس که با نام الان بخر و بعداً پراخت کن شناخته می شود به شما کمک می کند تا محصولات مورد نیاز خود را دقیقاً زمانی که به آن ها نیاز دارید خریداری کنید و هزینه آن را تا 4 ماه بعد به صورت اقساطی بپردازید. همچنین، به این تسهیلات هیچ سودی تعلق نمی گیرد.

وام آنلاین بانک شهر

بانک شهر یکی از بانک های خصوصی ایران است که از طریق اپلیکیشن خود خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. در کنار انجام امور بانکی و مالی مختلف در اپلیکیشن بانک شهر می توانید از این طریق وام بدون ضامن و فوری نیز دریافت کنید. طبیعی است که برای دریافت این تسهیلات ابتدا باید در این بانک حساب باز کنید. پس از آن بر اساس نتایج اعتبار سنجی بانکی و همچنین، میزان گردش حساب خود می توانید تا سقف 50 میلیون تومان وام درخواست کنید. تمام مراحل ثبت درخواست شما به صورت آنلاین انجام می شود و برای استفاده از این تسهیلات نیاز به ضامن و وثیقه نیز نخواهید داشت. سود وام های بانک شهر 23 درصد بوده و تا 36 ماه برای پرداخت اقساط آن و تسویه حساب فرصت دارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی