شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار (عطر مخصوص سیگاری ها)

بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار (عطر مخصوص سیگاری ها)

انتخاب بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار برای آن دسته از افرادی که به صورت مستمر و منظم سیگار می‌کشند، با هدف از بین بردن رایحه ناخوشایند سیگار بسیار مهم است. ویژگی های عطرهای مخصوص افرادی سیگار و معرفی 9 عطر برای از بین بردن بوی سیگار را در این مطلب بررسی میکنیم.

 

انتخاب بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار برای آن دسته از افرادی که به صورت مستمر و منظم سیگار می‌کشند، با هدف از بین بردن رایحه ناخوشایند سیگار بسیار مهم است.

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی ویژگی‌های عطر مناسب برای افراد سیگاری پرداخته و چند عطر محبوب برای افراد مصرف کننده سیگار بپردازیم. این مطلب توسط الوعَطر ، مرجع فروش عطر و ادکلن های شرکتی اماراتی آماده شده است.

بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار و بوی تند سیگار

در قدم اول بهترین روش‎ها برای از بین بردن بوی سیگار شامل استحمام، مسواک زدن و جویدن آدامس است. بهتر است به این موضوع نیز توجه داشته باشید که حتی بهترین ادکلن‌ها نیز نمی‌توانند به طور موثر و کامل، بو و رایحه ناشی از سیگار را از بین ببرند.

آن دسته از عطرهایی که در ساخت آن‌ها از نت‌های دودی یا اسانس‌های توتون و تنباکو استفاده شده است، به طور موثر و بهتری می‌توانند بوی سیگار را پوشش دهند. در حقیقت، ترکیب این روایح با عطر سیگار، رایحه خوشایندی ایجاد کرده و به این ترتیب، سبب کاهش بوی بد سیگار می‌شوند و در اغلب موارد به عنوان بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار شناخته می‌شوند.

ویژگی‌های بهترین عطر برای رفع بوی ناشی از مصرف سیگار

توجه داشته باشید اصولاً عطرهایی که ماندگاری و پخش بوی بالایی دارند، برای افراد سیگاری چندان مناسب نیستند. به همین دلیل است که در برخی موارد، ترکیب یک رایحه خوش با بوی تند سیگار، سبب ایجاد یک بوی بسیار ناخوشایند و در نتیجه آزار اطرافیان فرد خواهد شد.

متخصصان حوزه عطر معتقدند که بهترین عطرها برای از بین بردن بوی سیگار باید ویژگی‌های اشاره شده در زیر را دارا باشند.

  1. فاقد رایحه گرم و قوی باشند.
  2. ماندگاری و پخش بوی متوسط داشته باشند.
  3. نت‌های دودی همراه با اسانس‌های توتون و تنباکو داشته باشند.
  4. عطرهای خنک و تند که حاصل روایح مرکبات هستند، سبب کاهش بوی تند سیگار می‌شوند.
  5. عطرهای گیاهی که حاصل رایحه و عصاره گیاهانی اعم از نعناع، اسطوخودوس و یا لیمو هستند، نیز به کاهش بوی سیگار کمک می‌کنند.
  6. عطرهای خنک نیز سبب کاهش بوی سیگار می‌شوند.
  7. عطرهای تلخ و خنک حاصل از ترکیباتی مانند چای سبز، گل برگ و یا مریم گلی، سبب کاهش بوی سیگار می‌شوند.

عطر مخصوص سیگاری ها

بهترین عطرهای مناسب افراد سیگاری - معرفی 9 عطر مردانه و زنانه

نه تنها افراد غیر سیگاری، بلکه در برخی موارد افرادی سیگاری نیز بوی سیگار را دوست ندارد و از باقی مانده بوی آزار دهنده تنباکو بر روی پوست و لباس خوششان نمی‌آید. به همین دلیل، باید با استفاده از انواع عطر و ادکلن، بوی ناشی از مصرف سیگار و تنباکو را کاهش دهند. از این رو، ما قصد داریم تا در این مطلب به معرفی بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار بپردازیم.

ادکلن مردانه کرید اونتوس Aventus - عطر مخصوص سیگاری ها

بهترین ادکلن که برای آقایان و با هدف رفع بوی سیگار تولید شده است، عطر معروف و لوکس کرید اونتوس است. این ادوپرفیوم فوق العاده در سال ۲۰۱۱ میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است.

در حقیقت، رایحه خنک و تلخ ادوپرفیوم مردانه کرید اونتوس علاوه بر اینکه به طور موثری به رفع بوی سیگار کمک می‌کند، حس وقار را نیز به خوبی منتقل می‌کند.

عطر مردانه شنل مدل Bleu De Chanel مناسب افراد سیگاری

اگر به دنبال بهترین عطر برای افراد سیگاری هستید و جزو علاقمندان به بوهای تند و خنک هستید، پیشنهاد ما به شما ادوتویلت مردانه برند شنل است. این رایحه منحصر به فرد ترکیبی از روایح ادویه، چوب، مرکبات، خاک، زمین، گیاهان معطر و گل‌های دوست‌داشتنی است.

بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار، عطر مردانه شنل مدل Allure Homme Sport

ادوتویلت برند شنل، از جمله ادکلن‌هایی است که به عنوان یکی از بهترین رایحه‎ها برای افراد سیگاری شناخته می‌شود. این ادوتولیت بسیار عالی شامل روایح شیرین، تند و خنک است.

ساختار رایحه اوتویلت شنل مدل Allure Homme ترکیبی از رایحه‎ انواع میوه، ادویه، وانیل، چوب، مرکبات، اقیانوس و گیاهان معطر است. این عطر برای از بین بردن بوی سیگار مناسب است.

عطر مردانه پاکو رابان مدل ONE Million

برند فرانسوی پاکورابان ادوتویلت مردانه وان میلیون را در سال ۲۰۰۸ میلادی تولید و به بازار عرضه کرد. رایحه شیرین و گرم این عطر، به گونه‌ای طراحی شده که بدون ایجاد سردرد، می‌تواند به راحتی بوی سیگار را پنهان کرده و حس خوبی را به اطرافیان منتقل کند.

بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار، عطر زنانه ایوسن لورن مدل Manifesto L’Eclat

ادوتویلت زنانه ایوسن لورن مدل Manifesto L’Eclat از جمله محبوب‌ترین عطر برای بانوان سیگاری است. ادوتویلت منیفستو برند ایوسن لورن دارای رایحه‌ای گرم، شیرین، شرقی و ملایم است که حاصل ترکیب روایح مرکبات، چای و گل است. به این ترتیب این ادوتولیت زنانه می‌تواند به سرعت بوی ناخوشایند ناشی از مصرف سیگار را از بین ببرد.

ادکلن زنانه کارولینا هررا مدل Good Girl مناسب خانم های سیگاری

برند کارولینا هررا توانست در سال 2016 میلادی یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای جهان را با نام گود گرل تولید و به بازار عرضه کند. ادوپرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل گود گرل شامل روایح شکلات، میوه، گل و گیاهان معطر به همراه طبع گرم، تند و شیرین است. به همین دلیل است که این ادوپرفیوم می‌تواند به راحتی بوی تند سیگار را رفع کرده و از بین ببرد.

بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار، عطر دیور ساواج الکسیر

عطر دیور ساواج الکسیر، عطری به شدت اسپایسی و مردانه است که رایحه‌ای کاملاً گرم و ادویه‌ای دارد. وجود نت‎های وتیور، اسطوخودوس و صندل وود در این عطر بی تاثیر نبوده و سبب ایجاد یک رایحه گرم و در عین حال تازه شده است. عطر دیور ساواج الکسیر از جمله عطرهایی است که می‌تواند به خوبی بوی تند سیگار را کاور کرده و حس خوبی را به فرد و اطرافیان وی منتقل کند.

بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار، تام فورد بلک ارکید

نت اولیه تام بلک فورد بلک ارکید شامل روایح ترنج، نارنگی، پرتقال، گل‌های روناسیان، یاسمن و گل یلانگ است. نت میانی این عطر اما ترکیبی از میوه‌های جنگلی، فلفل سیاه، لادن و ارکیده است. نت پایانی این عطر فوق العاده ترکیبی از عود عربی، شیرینی وانیل، شکلات، عنبر سائل، خس خس، چوب صندل سفید و نعناع هندی است.

توجه داشته باشید که ترکیب این روایح در کنار هم سبب ماندگاری فوق العاده این محصول و قرار گیری عطر تام فورد بلک ارکید در گروه بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار شده است.

تام فورد عود وود

عطر تام فورد عود وود یکی دیگر از شاهکارهای منحصر به فرد برند تام فورد است. عطر تام فورد عود وود حاوی ترکیبی از روایح متعادل چوب‌ها و عود است. در حقیقت، وجود شیرینی ملایم کهربا توانسته به خوبی تلخی چوب‎ها رو کنترل کرده و گرمای بیشتری را منتقل کند.

بهترین فروشگاه خرید عطر مخصوص سیگاری ها

الوعطر | بهترین فروشگاه خرید عطر مخصوص سیگاری ها

ما در این مطلب تلاش کردیم تا به معرفی محبوب‌ترین و موثرترین عطرها برای از بین بردن بوی سیگار بپردازیم. اگر قصد خرید یک عطر مناسب برای کاهش و پوشاندن بوی سیگار دارید، ما به سایت الوعطر را پیشنهاد می‎کنیم.

الوعطر | AloAtr.shop مرجع انواع عطر و ادکلن و به خصوص ادکلن های اماراتی اصل است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    الوعطر فروشگاه بی نظیریه. ارسال سریع و کیفیت محصول و مشاوره رایگان و پشتیبانی سریعش از همه مهمتره. پیج اینستاگرامشونو پیشنهاد میدم فالو کنید.

تبلیغات متنی