شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

کیف و کفش چرم زنانه را چگونه ست کنیم؟

نحوه ست کردن کیف و کفش چرم زنانه به‌دلیل تاثیر چشم‌گیری که در زیباسازی استایل دارد، بسیار حائز اهمیت است. ست کیف و کفش چرم زنانه نیاز به توجه به جزییات زیادی دارد.

نحوه ست کردن کیف و کفش چرم زنانه به‌دلیل تاثیر چشم‌گیری که در زیباسازی استایل دارد، بسیار حائز اهمیت است. برای این کار، تنها کافی‌ است به تناسب رنگ‌ها، هارمونی بین کیف و کفش، جزئیات و تناسب آن با استایل خود دقت کنید. در این میان، لازم است به سلیقه خود نیز احترام بگذارید و آنچه در نظر دارید را با توجه به موقعیت و کاربرد آن انتخاب کنید. در انتخاب کیف و کفش زنانه می‌توانید از رنگ‌های شاد، نود یا تیره برحسب سلیقه خود بهره ببرید.

کفش چرم زنانه

ماهرانه ‌ترین ترفندهای ست کردن کیف و کفش چرم زنانه

کیف و کفش دو یار همیشگی هستند که ست کردن آن‌ها در جذابیت استایل شما نقش اساسی دارد. وقتی صحبت از ست‌ کردن کیف و کفش به میان می‌آید، بسیاری از افراد تنها به رنگ آن‌ها دقت می‌کنند. این نکته هرچند مهم بوده؛ اما کافی نیست. کیف و کفش چرم زنانه باید در تناسب با استایل شما باشد. پوشیدن کیف و کفش مناسب نقش مهمی در افزایش اعتماد به‌نفس شما در موقعیت‌های مختلف دارد. این کار سختی نیست! تنها کافی است به نکات زیر برای ایجاد بهترین ست کیف و کفش چرم زنانه دقت کنید:

توجه به جنس مواد تشکیل دهنده

کیف و کفش چرمی در انواع مختلفی از قبیل چرم طبیعی، چرم ورنی، چرم بروشاو، جیر و... وجود دارد. برای ایجاد یک استایل منظم و مناسب بهتر است از کیف و کفش با متریال یکسانی استفاده شود؛ اگر کفش شما از جنس چرم نرم است، بهتر است از کیف‌هایی استفاده کنید که جنس آن‌ها مشابه با کفش باشد.

تناسب رنگ‌ها

کیف و کفش زنانه می‌بایست با رنگ لباس شما مکمل باشد. به‌طور کلی، رنگ کیف و کفش باید کمی از رنگ لباس تیره‌تر باشد. از ترکیب رنگ‌های روشن هراسی نداشته باشید. شما می‌‌‌توانید از کیف‌های دارای رنگ‌های روشن استفاده کنید؛ به‌شرطی که با رنگ کفش و لباستان تناسب داشته باشند. بهتر است طبع رنگ انتخاب شده کیف و کفش با یکدیگر یکسان باشد؛ به‌عنوان مثال، کیف با رنگ گرم مانند بنفش را با کفش‌های سورمه‌ای یا همرنگ ست کنید.

 

انتخاب رنگ‌های نود

رنگ‌‌های نود مانند کرم، قهوه‌ای روشن، سیاه و سفید یک انتخاب مناسب برای افرادی بوده که قصد خرید کیف یا کفش را دارند. این رنگ‌ها با اکثر استایل‌ها همخوانی داشته و می‌توان به‌راحتی از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

تناسب بین اندازه کیف و کفش

اندازه کیف و کفش باید متناسب باشد. استفاده از کیف‌های بزرگ با کفش‌های باله و کوچک، ظاهر خوشایندی ایجاد نمی‌کند. بهتر است کفش‌های دارای حجم بالا را با کفش‌هایی مانند بوت یا نیم‌بوت ست کنید.

به احساس خود اهمیت دهید!

این موضوع برای بسیاری از ما اهمیت دارد که دیگران با دیدن لباس‌های ما، چه تصوری از شخصیت ما خواهند داشت. به همین خاطر، قبل از خرید و ست کردن کیف و کفش چرم زنانه خودتان را به‌جای دیگران بگذارید. استفاده از کیف و کفش‌هایی که شما را در کانون توجه قرار می‌دهند، برای مهمانی‌ها و مراسم خاص بسیار مناسب به‌نظر می‌رسند.

کیف و کفش چرم

توجه به جزئیات

خانم‌ها به‌هنگام ست کردن کفش و کیف چرم زنانه حتی به تزئینات فلزی، نوع زیپ، بند و... توجه می‌کنند. این جزئیات درصورتی که با کفش‌ها تناسب داشته باشند، می‌توانند استایل‌های زیبایی را خلق کنند. از جمله این جزئیات می‌توان به نوع دوخت، زنجیرها، آرم برند و... اشاره کرد.

سادگی افراطی را فراموش کنید!

سعی کنید کیف و کفش‌هایی را انتخاب کنید که علی‌رغم سادگی، تزئیناتی داشته باشند. وجود یک زنجیر فلزی یا سگک طلایی که با کفش ست شده باشد، می‌تواند نقش مهمی در زیبایی استایل شما داشته باشد. این موضوع به‌هنگام پوشیدن لباس‌های بسیار ساده، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

دقت به کاربرد کیف و کفش

هرچند که توجه به زیبایی بصری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ اما بهتر است به کاربرد کیف و کفش چرم زنانه نیز دقت کنید؛ اگر قرار است که مدتی طولانی کفش چرم زنانه را بپوشید، بهتر است به راحت بودن آن نیز توجه کنید. استفاده از کیف‌های بزرگ نیز برای مواقعی که می‌بایست لوازم زیادی را با خود حمل کنید، مناسب به‌نظر می‌رسد.

 

با اعتماد بنفس آنچه می‌پسندید را استفاده کنید!

فارغ از مدل‌های ترند شده، همه ما در ست کردن کیف و کفش چرم زنانه سلیقه خاصی داریم. استفاده از مدل‌های براق، مات، تیره، روشن یا نود همگی به‌خودی خود خوب است؛ اما به‌شرطی که بتوان از هارمونی مناسبی برای آن‌ها استفاده کرد.

توجه به موقعیت و مکان

بسیاری از روانشناسان معقد هستند که کفش‌ها گویای شخصیت هر فرد هستند؛ بنابرین، بسیار مهم بوده که کفش شما برای محیط کار، مراسمات ویژه، مهمانی یا محیط‌های رسمی مناسب باشد.

دقت به فصل و آب و هوا

فصل‌ها می‌توانند راهنمای خوبی برای انتخاب کیف و کفش باشند. بهتر است کفش‌ و کیف‌های سبک را برای استفاده در فصل تابستان و کیف و کفش‌های سنگین‌تر را برای فصل پاییز و زمستان انتخاب کنید.

کفش چرم

تناسب استایل با کیف و کفش

اگر از جمله کسانی هستید که استایل‌های کلاسیک و رسمی را می‌پسندید، بهتر است که از کیف و کفش‌های رنگ تیره یا نود استفاده کنید. پوشیدن کفش‌های پرزرق‌وبرق برای استایل‌های کلاسیک مناسب نیست؛ در حالی که برای استایل‌های کژوال و اسپرت می‌توانید انتخاب‌های گسترده‌تری داشته باشید.

بهترین رنگ کیف برای همه موقعیت‌ها

بسیاری از خانم‌ها همیشه به‌دنبال کیف و کفش‌های زنانه‌ای هستند که بتوان از آن‌‌ها با هر لباسی استفاده کرد. در این میان، رنگ‌های نود که بسیار روشن یا بسیار تیره نیستند، می‌توانند مناسب باشند. رنگ‌های بژ، کرم، فیلی و برنزه انتخاب مناسبی برای ست کردن کیف و کفش چرم زنانه در همه موقعیت‌ها هستند. کیف مناسب برای استفاده روزمره باید دارای فضای مناسبی برای حمل وسایل روزانه باشد. همچنین کفش مناسب نیز باید استاندارد باشد تا بتواند راحتی را برای شما فراهم کند.

نکات مهم درمورد ست کردن کیف و کفش

علاوه‌بر موارد ذکر شده، دقت به نکات زیر نیز می‌تواند راه‌گشای نحوه ست کرده کیف و کفش چرم زنانه شما باشد:

  • هماهنگی اکسسوری شما با سگک کیف، کفش و کمربند
  • استفاده از رنگ‌های نود برای موقعیت‌های بسیار رسمی
  • پوشیدن الگوهای ساده و مینیمال به‌جای شلوغ و نامنظم

 

جمع بندی

در مد و استایل زنانه، دقت به تناسب کیف و کفش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این تناسب تنها مربوط به رنگ نبوده و حتی جزئیاتی مانند جنس، حجم، موقعیت استفاده و کاربرد آن‌ها نیز اهمیت دارد. البته دقت داشته باشید که گاهی می توانید از صندل چرم زنانه هم برای ست کردن استایل خود استفاده کنید. همچنین خرید کیف و کفش چرم زنانه را با آگاهی نسبت‌به نوع چرم، کاربرد و قیمت آن انجام دهید؛ اگر به‌دنبال خرید کفش یا کیف چرم زنانه برای همه موقعیت‌ها هستید، ما به شما رنگ‌های خنثی مانند کرم، بژ و خاکستری را پیشنهاد می‌دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی