شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

دکارت بررسی می‌کند: قیمت گچبری مدرن، نحوه محاسبه ابزار گچبری

دکارت بررسی می‌کند: قیمت گچبری مدرن، نحوه محاسبه ابزار گچبری

نحوه محاسبه انواع گچبری مدرن و ابزار گچی را برایتان مهیا کرده ایم در کنار لیست قیمتهای فوق العاده ی مجموعه دکارت.

قیمت گچبری مدرن به چه صورت محاسبه می‌­شود؟ یا به عبارت بهتر قیمت ابزار گچبری به صورت کلی چگونه محاسبه می‌گردد؟ چه مؤلفه هایی روی قیمت تأثیر می­‌گذارد؟ مقایسه متریال مختلف برای گچبری از لحاظ قیمت به چه صورت است؟ کدام ارزان تر و کدام گران تر هستند؟ علت این ارزانی و گرانی چی هست؟ بهتر است جنس ارزان‌تر را بخریم و یا جنس گران‌تر؟ سؤالات زیادی پیرامون قیمت گچبری مدرن یا محصولات گچبری وجود دارد که پاسخ دقیقی برایشان به راحتی پیدا نمی‌کنیم.

این روزها استفاده از ابزار گچبری مدرن برای قابسازی دیوار یا قاب بندی دیوار یا به عبارت رایج تر گچبری دیوار بسیار رایج شده است. پس باید به طور اصولی و دقیق در خصوص انواع ابزار گچبری مدرن و گچبری سنتی اطلاعات داشته باشیم و همچنین نحوه محاسبه قیمت گچبری مدرن با توجه به شرایط پیاده سازی و اجرای آنها را به طور دقیق بدانیم. پس برای پاسخ به این سوالات پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید و همچنین از قسمت فروشگاه در داخل وبسایت و قسمت پروژه‌ها نیز بازدید نمایید. به شما این اطمینان خاطر را می‌دهیم تا بعد از دیدن این بخشها از وبسایت دکارت استور به راحتی بتوانید بهترین را برای طراحی داخلی ساختمان خود داشته باشید.

در این مطلب قصد داریم به مقایسه قیمت محصولات گچبری، تفاوت‌ها و شباهت‌ها، معضلات و برتری‌های هر کدام بپردازیم تا انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشیم.

گچ کاری سنتی:

اولین دسته که به بررسی آن می‌پردازیم استفاده از استاد کار گچ کار جهت انواع گچبری است.  قیمت این نوع خدمات یک امر توافقی است که با توجه به حجم کار و میزان مهارت استاد کار توافق و تعیین می‌شود. در مورد حجم اگر شما یک دیوار برای گچبری داشته باشید، یا یک واحد کامل و یا حتی ۱۰ واحد، قیمت همان کار و همان استاد کار بسیار متفاوت خواهد بود. مهارت استاد کار هم که در نتیجه نهایی بسیار مؤثر است و استاد کار با تجربه قیمت بالاتری درخواست خواهد کرد. در این روش علاوه بر داشتن ریخت و پاش که جزو لاینفک کار گچ کاری هست، برای کارهای کوچک به صرفه نیست چون عدد تعیین شده به صورت کلی خواهد بود.

در یک کار خانگی گچبری‌های روی دیوار بر اساس متر طول بازه قیمتی حدود ۱۰۰.۰۰۰ تومان برای شما هزینه خواهند داشت. در صورتی که کار گچبری، گل و یا تزئینات خاصی هم داشته باشد این دسته بسیار پر هزینه و زمان بر خواهد بود.

قیمت گچبری مدرن، محاسبه ابزار گچبری

گچبری آماده از جنس گچ:

دسته دوم برای گچبری روی دیوار محصولات گچ بری پیش ساخته یا گچبری آماده از جنس گچ هستند. این دسته از محصولات از لحاظ قیمت جزو محصول ارزان قیمت هستند اما عدم ظرافت، شکنندگی، پرت زیاد، قیمت بالاتر نصب نسبت به محصولات دیگر و سخت و پر هزینه بودن روند نقاشی ساختمانی آنها باعث شده که با وجود ارزان تر بودن اقبال زیادی به این دسته از محصولات نباشد و کم کم از دایره انتخاب خارج شوند.

از دیگر دلایل اصلی این موضوع این است در کار گچبری که جزء تزئینات ساختمان می‌باشد ظرافت و زیبایی بر قیمت ارجحیت دارد. پروفیل های قابسازی در این دسته در بازار در بازه قیمتی ۱۵.۰۰۰ الی ۲۰.۰۰۰ تومان هستند و قیمت نصب آنها متر طولی ۵۰.۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

محصولات پی وی سی و پلی استایرن:

دسته سوم محصولات پی وی سی و پلی استایرن هستند که به شکل گچبری های پیش ساخته درآمده‌اند. ظاهر پلاستیکی دارند که بعد از نصب روی دیوار رنگ می‌شوند.

پروفیل‌های قابسازی در این رده در بازه قیمتی ۴۰.۰۰۰ الی ۶۰.۰۰۰ بر اساس متر طول محاسبه می‌شوند و قیمت نصب هم متر طولی ۲۵.۰۰۰ تومان می‌باشد. در این دسته امکان تولید محصولات گل شکل وجود ندارد و فقط برای قابسازی های ساده استفاده می‌شوند. از لحاظ ظاهری کمی با گچ متفاوت هستند و رنگ پذیری ۱۰۰ درصدی ندارند یعنی امکان جدا شدن رنگ‌های معمولی ساختمانی به مرور زمان از آنها وجود دارد. قیمت کار در این گروه بسته به میزان متریال مصرفی است و سایز کار تأثیر زیادی در قیمت ندارد.

گچ بری پیش ساخته پلی یورتان:

دسته چهارم که در واقع از لحاظ ساختاری و ظرافت بهترین دسته برای گچبری آماده هستند، محصولات پیش ساخته پلی یورتان می‌باشند.

در این محصولات یعنی گچ بری پیش ساخته پلی یورتان تلاش شده که مشکلات روش‌های قبلی حذف شود و تا حد زیادی هم موفقیت آمیز بوده است و محصولی تولید شده که ظاهری کاملا شبیه گچ داشته باشند. مشکلات و گرفتاری های گچ برطرف شده و در عین حال بسیار ظریف و زیبا اجرا می‌شوند. قطعات آماده در این محصولات به شکل پروفیل های قابسازی و گل ها هستند.

پروفیل های قابسازی محصولات پلی یورتان ( قاب بندی پیش ساخته دیوار) در بازار در بازه قیمتی ۶۰.۰۰۰ الی ۱۰۰.۰۰۰ تومان هستند. علت این اختلاف قیمت کیفیت‌های متفاوت این محصولات هستند. محصولات قیمت بالاتر ظرافت بیشتری دارند و رنگ پذیری بهتر یعنی امکان پوسته شدن رنگ در آنها وجود ندارد. گل‌های گچبری پیش ساخته  پلی یورتان بازه قیمتی بسیار متفاوتی بر حسب سایز دارند که از چند ده هزار تومان تا چند صد هزار تومان می‌تواند متفاوت باشد. قیمت نصب این محصولات در ابزارهای قابسازی متری ۲۵.۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود. قیمت کار در این گروه بسته به میزان متریال مصرفی است و سایز کار تأثیر زیادی در قیمت ندارد.

قیمت گچبری مدرن، محاسبه ابزار گچبری

مجموعه دکارت با در اختیار داشتن کارشناسان زبده برای این کار اعلام آمادگی می کند. شما می توانید با یک تماس از خدمات کاملا رایگان ما در دکارت استور برخوردار شوید. فقط کافی است تا ابعاد دیوار مورد نظر خود را برای کارشناسان ما ارسال فرمایید. تا در اسرع وقت طراحی خود و مشاوره کاملا رایگان ما را برخوردار شوید.

به طور مثال برای طراحی دیوار اتاق پذیرایی خود و یا طراحی دیوار پشت تلویزیون به دنبال ایده منحصر به فرد می‌باشید، بهترین راه استفاده از تجربیات کارشناسان مجموعه دکارت می باشد. پس همین الان با مراجعه به وبسایت مجموعه دکارت به آدرس www.decartstore.co و پر کردن فرم در قسمت تماس با ما منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

انتخاب ابزارهای قابسازی پلی یورتان برای قاب بندی پیش ساخته دیوار می تواند بسیار سخت و پیچیده باشد. پس در وهله اول طراحی خود را به صورت کاملا سه بعدی ببینید و سپس اقدام به تصمیم گیری نهایی نمایید.

گچبری پیش ساخته پلی یورتان، گچبری آماده پلی یورتان، ابزار پیش ساخته پلی یورتان چیست؟

بهترین تعریف برای گچبری پیش ساخته پلی یورتان یا گچبری آماده یا ابزار پیش ساخته پلی یورتان در طراحی داخلی ساختمان را می‌توان اینطور بیان نمود: “گچبری پیش ساخته پلی یورتان، گچبری آماده پلی یورتان و ابزار پیش ساخته پلی یورتان، جایگزین بسیار مناسب برای انواع گچبری‌های سنتی می‌باشند.”

تنوع محصولات گچبری پیش ساخته پلی یورتان:

ابزار گلویی پلی یورتان، ابزارهای قابسازی پلی یورتان، ابزار دکوراتیو پلی یورتان، ابزار قرنیز پلی یورتان و هر کدام از این دسته بندی‌ها دارای تنوع بالایی می‌باشند مانند: گچبری دیوار، گچبری پیش ساخته سقف، قاب بندی پیش ساخته دیوار، قاب بندی دیوار، گچبری سقف، گل های سقفی و دیواری، زیر لوستری و… در یک کلام تمام آیتم‌های ارائه شده، در زیر مجموعه گچبری پیش ساخته پلی یورتان دکارت قرار می‌گیرند.

منبع وبسایت مجموعه دکارت: www.decartstore.co

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی