شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

تزئین با بادکنک های رنگارنگ برای مراسم تولد شما با تشریفات ریکا

برای بادکنک آرایی بهتر است انتخاب شما رنگ‌های متنوع و جذاب باشد تا بتوانید مراسمی خاص و رویایی را برای عزیزانتان تدارک ببینید.

بادکنک آرایی یکی از مراحل مهم برپایی مراسم تولد محسوب می‌شود که تزئین خلاقانه آن می‌تواند عزیزان شما و مهمانان را به‌طرز چشم‌گیری سورپرایز کند. با استفاده از بادکنک می‌توان فضا را به شیوه‌ای خاص و زیبا تزئین کرد و فرصتی را فراهم کرد تا شخص در مهم‌ترین روز زندگی خود زیباترین عکس‌ها را به ثبت برساند. در تزئین بادکنک باید از رنگ‌هایی متنوع و شاد استفاده کرد و طراحی باید به گونه‌ای باشد که میان بادکنک‌ها و دیگر جزئیات همچون گل‌ها، پرده‌ها و... تناسب و هم‌خوانی دیده شود.

بادکنک آرایی؛ روشی برای زیباسازی مراسم تولد

بادکنک آرایی در واقع یک هنر زیباسازی و تزئین مراسم محسوب می‌شود که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و در مدل‌های متنوعی توسط تشریفات رایکا ارائه می‌شود. در تزئین بادکنک‌ها سلیقه خود شخص نیز دخیل بوده و نوع تزئینات برحسب جنسیت می‌‌تواند متفاوت باشد. در تزئین مراسم تولد، به مواردی همانند نمایشگر عددی سن، استند و پس‌زمینه تولد نیز توجه می‌شود‌.

برای تزئین محیط می‌توان از بادکنک‌ها به شیوه‌های مختلفی استفاده کرد و نمونه‌هایی از آن شامل بادکنک هلیومی، بادکنک منگوله‌دار، بادکنک متصل به دیوار، طاق بادکنکی و بادکنک کانفتی می‌شود.

  • بادکنک هلیومی: از جمله زیباترین شیوه‌های بادکنک آرایی را می‌‌توان به‌کارگیری بادکنک‌های هلیومی دانست. بادکنک‌های هلیومی پر شده از گاز هلیوم بوده و زمانی که شما آن‌ها را رها می‌کنید، این بادکنک‌ها به سمت سقف می‌روند؛ چراکه گاز هلیوم از جمله سبک‌ترین گازها به‌شمار می‌رود و دارای چگالی پایینی است. همین مسئله سبب شده که بادکنک‌های هلیومی با بالا رفتن، جذابیت تزئینات را دوچندان کنند.
  • بادکنک منگوله‌دار: بادکنک منگوله‌دار، یک مدل بادکنک پر شده با گاز هلیوم بوده که به منگوله‌های کاغذی متصل می‌شود و جلوه مراسم را شیک و زیبا می‌کند. این مدل از بادکنک‌ها در رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی ارائه می‌شوند و انتخاب میان آن‌ها یه سلیقه خود شخص بستگی دارد. گوشه‌های خانه یا کنار دیوار، مکان مناسبی برای نصب این مدل بادکنک‌ها محسوب می‌شود.
  • بادکنک متصل به دیوار: روش دیگری نیز برای بادکنک آرایی تولد وجود داشته که در طی آن، بادکنک‌ها به دیوار متصل می‌شوند. با این روش می‌توان پس‌زمینه زیبایی را نیز ایجاد کرد که مناسب گرفتن عکس تولد است. برای پس‌زمینه دیوار بهتر است از رنگ‌های متنوع استفاده کنید تا به زیبایی فضا افزوده شود.
  • طاق بادکنکی: در این روش، طاق‌های بادکنکی جایگزین بادکنک‌های معمولی می‌شوند و این مدل بادکنک‌ها در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی موجود هستند. امکان استفاده از این مدل طاق‌ها علاوه‌بر فضای درون خانه و سالن، در محیط باز نیز وجود دارد.
  • بادکنک کانفتی: از جمله خاص‌ترین و زیباترین مدل‌های بادکنک آرایی می‌‌توان به بادکنک کانفتی اشاره کرد. کانفتی در اصل به معنای کاغذهای رنگی کوچک و پولک‌های رنگی بوده و برای تهیه این مدل بادکنک‌ها، بادکنک‌های شفاف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای ایجاد بادکنک کانفتی تنها لازم است که میزان مشخصی از کانفتی را داخل این بادکنک‌ها بریزید و پس از آن، اقدام به یاد کردن بادکنک‌ها نمایید. زمانی که شما بادکنک را باد می‌کنید، شاهد پخش کانفت درون بادکنک خواهید بود و این مسئله موجب جذابیت آن می‌شود.

ویژگی های بهترین بادکنک آرایی

بادکنک آرایی هنر زیبایی محسوب می‌شود که در مراسمات مختلف از جمله مراسم تولد کاربرد دارد. برای اینکه تزئین بادکنک به بهترین شکل انجام شود و شاهد خلق فضایی شاد و جذاب باشیم، تزئین بادکنک‌ها باید یک‌سری خصوصیات داشته باشد. این ویژگی‌ها شامل مواردی همانند رنگارنگی و تنوع، توازن و هماهنگی، خلاقیت و ابتکار، پایداری و دوام و توجه به جزئیات می‌شود.

با استفاده از رنگ‌های زنده و مدل‌های مختلف بادکنک می‌توان جلوه زیبایی به محیط داد. یک بادکنک آرایی زیبا زمانی اتفاق می‌افتد که میان رنگ‌ها اشکال و مختلف بادکنک‌ها توازن دیده شود. برای ایجاد جلوه بصری زیبا در تزئین بادکنک‌ها باید خلاقیت به خرج داد و آرایش‌های مختلفی را امتحان کرد. هنگامی که بادکنک‌ها را تزئین می‌کنید بهتر است به جزئیات کوچک و ظریف همچون گل‌ها، پرده‌ها و سایر تزئینات توجه لازم را داشته باشید.

زمان سفارش بادکنک آرایی

مدت زمان آماده‌سازی و نصب بادکنک‌ها را در اصل میزان و پیچیدگی طرح تعیین می‌کند؛ اما به‌صورت کلی تزئین بادکنک‌ها به ۲ تا ۵ ساعت زمان نیاز داشته و پروژه‌های بزرگ‌تر امکان دارد بیشتر طول بکشد. اینکه مطمئن شوید می‌توانید خدمات را به بهترین شکل دریافت کنید بهتر است یک هفته قبل اقدام به ثبت سفارش خود نمایید. متخصصان این حوزه در این مدت زمان این فرصت را در اختیار داشته که به همه جزئیات بپردازند و برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت اجرا انجام دهند.

هزینه بادکنک آرایی تولد

هزینه بادکنک آرایی یکی از مسائل مهم به هنگام تصمیم‌گیری برای نوع تزئین جشن تولد محسوب می‌شود. در صورتی که خودتان قصد تزئین بادکنک را دارید، هزینه مراسم شما کاهش یافته و تنها لازم بوده برحسب سلیقه، بادکنک و ابزارهای تزئینی را انتخاب نمایید. در شرایطی که مایل هستید این کار به دست تیم‌های متخصص انجام گیرد، باید هزینه بیشتری برای آن بپردازید؛ اما در برابر این هزینه، شاهد طیف وسیعی از انواع طرح‌ها هستید.

از جمله اثرگذارترین عوامل بر قیمت بادکنک آرایی می‌توان به ایده و طرح دکور اشاره کرد. تعداد بادکنک‌های مورد استفاده نیز در تعیین هزینه نهایی آن نقش دارند. فضای اجراسازی ایده چینش بادکنک‌ها نیز می‌تواند در تعیین هزینه نهایی نقش داشته باشد. در بسیاری از موارد، شرکت‌های تشریفاتی علاوه‌بر خدمات بادکنک آرایی، دیگر خدمات را نیز ارائه می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به خدمات گل آرایی، عکاسی، دکور مراسم، گروه نمایشی، فیلمبرداری و خدمات نورافشانی اشاره داشت.

سخن پایانی

انجام بادکنک آرایی برای تجربه یک مراسم تولد شاد و منحصربه‌فرد یک ضرورت به‌حساب می‌آید. تزئین بادکنک می‌تواند به مدل‌های متنوعی انجام گیرد و نمونه‌هایی از آن شامل بادکنک‌آرایی نامنظم، بادکنک‌آرایی ریسه، روی حلقه، به‌شکل بالن و روی استند می‌شود. یک بادکنک‌آرایی زیبا باید خصوصیاتی همچون داشتن بادکنک‌های رنگی و متنوع، توازن و هماهنگی میان اجزا، خلاقیت و ابتکار و پایداری و دوام داشته باشد. هزینه تزئین بادکنک برحسب ایده و طرح دکور، تعداد بادکنک‌ و فضای اجراسازی ایده محاسبه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی