شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

راه‌اندازی دفتر موسسه جهاد توسعه در ارمنستان؛ گامی نوین در توسعه صادرات محصولات کشاورزی ایران

راه‌اندازی دفتر موسسه جهاد توسعه در ارمنستان؛ گامی نوین در توسعه صادرات محصولات کشاورزی ایران

موسسه جهاد توسعه با راه‌اندازی دفتری در مرکز تجاری ایران - ارمنستان واقع در ایروان، مسیری نوین برای صادرات محصولات کشاورزی ایران به کشورهای حوزه اوراسیا و CIS ایجاد کرده است.

به گزارش شمانیوز وبه نقل از سراج24، قائم‌مقام موسسه جهاد توسعه از افتتاح دفتر این موسسه در مرکز تجاری ایران - ارمنستان در ایروان خبر داد و گفت: راه‌اندازی دفتر این موسسه در ارمنستان، بستری جدید برای معرفی و نمایش انواع محصولات کشاورزی ایرانی فراهم و امکان حضور پررنگ‌تر در بازارهای بین‌المللی را تسهیل می‌کند.

به گفته محمدعلی جوادی، این اقدام به منظور ایجاد زیرساخت‌های صادراتی برای محصولات کشاورزی ایران و بهره‌برداری از موقعیت استراتژیک ارمنستان به عنوان پل ارتباطی با کشورهای حوزه اوراسیا انجام شده است.

وی بیان کرد: این دفتر می‌تواند بستری مناسب برای صادرات بیش از ۵۰ نوع محصول کشاورزی و غذایی از ایران فراهم کند.

 

نمایش محصولات کشاورزی ایران در مرکز تجاری ایران - ارمنستان

قائم‌مقام موسسه جهاد توسعه خاطرنشان کرد: شرکت‌های ایرانی با انعقاد قرارداد با موسسه جهاد توسعه، می‌توانند کاتالوگ‌ها و نمونه‌های محصولات خود را در دفتر موسسه جهاد توسعه در مرکز تجاری ایران - ارمنستان به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: این مرکز با مساحت 20 هزار متر مربع و 107 غرفه، امکاناتی گسترده برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان فراهم می‌کند و از طریق وب‌سایت مرکز نیز، خدمات به مشتریان و خریداران بین‌المللی ارائه می‌شود.

 

تسهیل صادرات به کشورهای CIS و بازارهای اوراسیا

جوادی همچنین تأکید کرد که تأسیس این دفتر، علاوه بر صادرات محصولات کشاورزی کشور به ارمنستان، امکان صادرات محصولات ایرانی به کشورهای عضو CIS از جمله بلاروس و روسیه را تسهیل می‌کند. این اقدام می‌تواند نقش مهمی در افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به این بازارهای هدف ایفا کند

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی