شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

همه‌چیز درباره هتل تکسیم گرین هاوس استانبول

استانبول، دومین کلان‌شهر خاورمیانه و بزرگ‌ترین شهر اروپا، یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر تاریخی و فرهنگی که به کنستانتین نیز معروف است، سومین مقصد توریستی جهان محسوب می‌شود؛ اما برای داشتن تجربه‌ای به‌یادماندنی از سفر به استانبول، انتخاب محل اقامت بسیار اهمیت دارد.

استانبول، دومین کلان‌شهر خاورمیانه و بزرگ‌ترین شهر اروپا، یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر تاریخی و فرهنگی که به کنستانتین نیز معروف است، سومین مقصد توریستی جهان محسوب می‌شود؛ اما برای داشتن تجربه‌ای به‌یادماندنی از سفر به استانبول، انتخاب محل اقامت بسیار اهمیت دارد.

باتوجه‌به جاذبه‌های فراوان استانبول، بازدید از آن‌ها زمان زیادی می‌طلبد؛ بنابراین، اگر قصد دارید بیشتر وقت خود را در بیرون از هتل بگذرانید؛ هتل های اقتصادی نزدیک به جاذبه‌های گردشگری، انتخابی هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه هستند. هتل تکسیم گرین هاوس استانبول یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در این شهر است. در ادامه، به بررسی ویژگی‌های این هتل خواهیم پرداخت.

 

 

درباره هتل تکسیم گرین هاوس

هتل تکسیم گرین هاوس در مرکز شهر و نزدیک به میدان مشهور تکسیم قرار دارد. این موقعیت ایده‌آل، امکان دسترسی آسان به مراکز مهمی مانند مرکز کنگره استانبول را به شما می‌دهد؛ همچنین، نزدیکی هتل به ایستگاه متروی تکسیم، گزینه‌ای مناسب برای مسافرانی است که ترجیح می‌دهند از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند؛ ازطرفی، فاصله ۳۱کیلومتری از فرودگاه استانبول باعث می‌شود که این هتل گزینه‌ای مناسب برای مسافرانی باشد که بلیط هواپیما استانبول را رزرو کرده‌اند.

 

امکانات هتل تکسیم گرین هاوس استانبول

هتل تکسیم گرین هاوس استانبول با ارائه طیف گسترده‌ای از امکانات و خدمات، توانسته است رضایت نسبی مهمانان خود را به‌دست آورد. یکی از ویژگی‌های مهم هتل تکسیم، ارائه آب جوش به‌صورت ۲۴ساعته به مهمانان است؛ علاوه‌براین، برای مهمانانی با وسایل زیاد، اتاق چمدان با پرداخت هزینه نیز در دسترس است.

بخش پذیرش هتل نیز خدمات متعددی مانند صرافی، صندوق امانات و راهنمای گردشگری را به مهمانان ارائه می‌دهد؛ همچنین، اینترنت رایگان در تمامی فضاهای هتل، امکان برقراری ارتباط و دسترسی به خدمات آنلاین را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش ۲۴ساعته نیز اطمینان می‌دهد که نیازهای مهمانان در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخ داده خواهد شد.

هتل تکسیم گرین هاوس برای افراد سیگاری نیز محوطه مخصوصی را برای استعمال دخانیات مهیا کرده است؛ همچنین، خدمات خانه‌داری روزانه، لاندری، اتوی لباس و خشک‌شویی، از دیگر امکانات این هتل هستند که به حفظ نظافت و راحتی مهمانان کمک می‌کنند. برای افرادی که با اتومبیل شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ اختصاصی هتل در فاصله‌ای نزدیک قرار دارد. البته باید توجه داشت که استفاده از پارکینگ نیازمند رزرو قبلی است و روزانه هزینه‌ای جداگانه برای آن دریافت می‌شود.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل تکسیم گرین هاوس

اقامت در هتل تکسیم گرین هاوس، گزینه‌ای عالی برای گردشگران است که می‌خواهند به‌راحتی به جاذبه‌های مهم استانبول دسترسی داشته باشند. خیابان استقلال با فروشگاه‌ها، کافه‌ها و گالری‌های هنری متعدد، تنها چند قدم از هتل فاصله دارد. با اقامت در این هتل، می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه به این خیابان پرجنب و جوش دسترسی پیدا کنید.

 

 

اتاق‌های هتل تکسیم گرین هاوس

هتل تکسیم گرین هاوس استانبول با درنظرگرفتن نیازهای متنوع مسافران، انواع مختلفی از اتاق‌ها را ارائه می‌دهد؛ بنابراین، شما می‌توانید براساس نیازها، اولویت‌ها و تعداد همراهان‌تان بهترین گزینه را انتخاب کنید. انواع اتاق‌های موجود در هتل به شرح زیر هستند:

 

  • آپارتمان یک‌خوابه با ظرفیت 6 نفر: این آپارتمان ایده‌آل برای گروه‌های بزرگ‌تر یا خانواده‌هایی است که به‌دنبال فضای بیشتری هستند. آپارتمان دارای دو تخت دبل و یک تخت دوطبقه است که درمجموع ۶ نفر ظرفیت دارد.
  • اتاق دبل با ظرفیت 2 نفر: این اتاق که با یک تخت دبل تجهیز شده است، برای زوج‌هایی که به‌دنبال محیطی خصوصی و آرام هستند، گزینه‌ای ایده‌آل است.
  • اتاق خانوادگی با ظرفیت 3 نفر: این اتاق برای خانواده‌ها یا گروه‌های کوچک طراحی شده که شامل یک تخت دبل و یک تخت سینگل است.
  • اتاق‌های خوابگاهی مشترک با تخت‌های دوطبقه: این اتاق‌ها شامل تخت‌های دوطبقه هستند. این نوع اقامتگاه برای جوانان و افرادی که به‌دنبال کاهش هزینه‌ها و برقراری ارتباط با دیگران هستند، گزینه‌ای ایده‌آل است.
  • اتاق سینگل اکونومی: این اتاق که با یک تخت سینگل تجهیز شده، برای مسافران تنها مناسب است. فضای کوچک اما کارآمد این اتاق، آن را به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تبدیل کرده است.
  • استودیو یک‌خوابه با ظرفیت 2 نفر: این استودیو برای کسانی‌که به‌دنبال فضایی خصوصی‌تر با امکانات اضافی مانند آشپزخانه کوچک و فضای نشیمن هستند، گزینه مناسبی است. استودیو دارای یک تخت دبل بوده و برای دو نفر طراحی شده است.

 

رستوران هتل تکسیم گرین هاوس

در هتل تکسیم گرین هاوس، همه‌چیز برای تجربه‌ای خوشایند و خاطره‌انگیز آماده شده است. اگر اهل آشپزی باشید، یک آشپزخانه مشترک در اختیار شما قرار می‌گیرد. این آشپزخانه به‌خوبی تجهیز شده و شما می‌توانید با هم‌سفران خود به آشپزی بپردازید؛ اما اگر ترجیح می‌دهید به‌جای آشپزی، وقت خود را به کاوش در طعم‌های جدید اختصاص دهید، کافه‌تریای هتل آماده پذیرایی از شماست. این کافه با نوشیدنی‌های گرم و سرد خوش‌طعم خود، محلی عالی برای استراحت پس از یک روز طولانی در شهر خواهد بود.

علاوه‌براین، هتل تکسیم به‌دلیل موقعیت مرکزی‌اش، در نزدیکی رستوران‌های معروف و متنوعی قرار دارد. تنها با چند قدم فاصله از هتل، می‌توانید به انواع رستوران‌ها و غذاخوری‌های محلی و بین‌المللی دسترسی پیدا کنید.

 

 

رزرو هتل آنلاین با فلای تودی

بنابراین، اگر به‌دنبال اقامتی مقرون‌به‌صرفه در میدان تکسیم هستید، هتل تکسیم گرین هاوس گزینه‌ای عالی است. برای این فرایند می‌توانید به‌راحتی و بدون دردسر ازطریق فلای تودی اقدام کنید. فلای تودی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین سامانه‌های رزرو آنلاین هتل است که تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه‌ای را برای هتل های استانبول ارائه می‌دهد. با استفاده از این سامانه، امکان رزرو هتل استانبول ساده‌تر خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی