شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

جاهای دیدنی سئول کره جنوبی؛ معرفی ۱۲ جاذبه گردشگری

اگر می‌خواهید عازم سئول پایتخت کره جنوبی شوید، بد نیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با مهم‌ترین جاهای دیدنی این شهر آشنا شوید.

کره جنوبی با فرهنگی غنی، تاریخی چندهزارساله، شهرهای مدرن و طبیعتی شگفت‌انگیز، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می‌رود. جاهای دیدنی سئول کره جنوبی، از مهم‌ترین و زیباترین جاهای دیدنی این کشور باستانی و باشکوه هستند و با تنوعی شگفت‌انگیز که ترکیبی از سنت و مدرنیته را به تصویر می‌کشد، چشم گردشگران را به خود خیره می‌کنند. اگر می‌خواهید عازم سئول پایتخت کره جنوبی شوید، بد نیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با مهم‌ترین جاهای دیدنی این شهر آشنا شوید.

برج N سئول (N Seoul Tower)

برج N، یک برج مخابراتی و گردشگری است که در قله کوه نامسان واقع شده و یکی از نمادهای شناخته شده شهر سئول به شمار می‌رود. این برج با ارتفاع 236 متر  در سال ۱۹۸۰ افتتاح شد و امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی مانند رستوران چرخان، فروشگاه‌های متنوع و سکوی مشاهده در آن وجود دارد. برج N سئول، چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر سئول را در برابر دیدگان بازدیدکنندگان تور کره جنوبی خلق می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق تله‌کابین به بالای برج رفته و از چشم‌اندازهای بی‌نظیر شهر لذت ببرند.

موزه ملی کره؛ از مهم ترین جاهای دیدنی سئول

موزه ملی کره یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین موزه‌های آسیا و بزرگترین موزه کره جنوبی است که در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد و از آن زمان به عنوان یک مرکز فرهنگی برای حفظ و نمایش آثار هنری و تاریخی کره شناخته می‌شود. این موزه به عنوان یکی از جاهای دیدنی کره ی جنوبی سئول، مجموعه‌ای از آثار تاریخی و فرهنگی را در خود جای داده است که شامل مجسمه‌های بودا، ظروف سفالی و آثار هنری از دوره‌های مختلف تاریخ کره می‌شود.

خیابان میونگ دونگ؛ از معروف ترین جاهای دیدنی سئول

بازار میونگ دونگ (Myeongdong) یکی از معروف‌ترین و پرجنب‌وجش‌ترین مناطق خرید در سئول، کره جنوبی است که در آن می‌توانید از لباس و لوازم آرایشی گرفته تا کالاهای الکترونیکی را تهیه کنید. به علاوه، در این بازار می‌توانید بهترین غذاهای خیابانی کره جنوبی را برای اولین بار امتحان کنید. این بازار به عنوان یک مرکز خرید مدرن و محلی برای آشنایی با فرهنگ مردم بومی کره جنوبی شناخته می‌شود و سالانه میلیون‌ها بازدیدکننده را جذب می‌کند.

رود چئونگی چئون؛ از زیباترین جاهای دیدنی سئول کره جنوبی

رود چئونگی چئون، یک رودخانه زیبا و بازسازی شده در سئول است که به عنوان یکی از محبوب‌ترین جاهای تفریحی سئول شناخته می‌شود. این رودخانه با طول ۱۱ کیلومتر از شمال به جنوب شهر سئول جریان دارد و با دارا بودن پیاده‌راه‌ها، باغ‌ها و فضاهای سبز دیدنی، مکانی ایدئال برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و استراحت به شمار می‌رود.

روستای بوکچون هانوک (Bukchon Hanok Village) در سئول

روستای بوکچون هانوک، که به معنای «روستای شمالی» است، بین دو قصر تاریخی سئول، یعنی گیونگ بوک گونگ و چانگ دئوک گونگ واقع شده و به‌عنوان یکی از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی مهم این شهر شناخته می‌شود. این روستا با بیش از ۴۰۰ خانه سنتی به سبک هانوک، که قدمت آن‌ها به دوران سلسله چوسان برمی‌گردد، نمایانگر تاریخ و فرهنگ غنی کره جنوبی است. پیاده‌روی در خیابان‌های باریک این روستا، تجربه‌ای دلنشین و فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

دهکده نامسانگل هانوک (Namsangol Hanok Village) در سئول

دهکده نامسانگل هانوک، واقع در پای کوه نامسان در سئول، مجموعه‌ای زیبا از خانه‌های سنتی کره‌ای به نام هانوک است که به بازسازی و نمایش زندگی در دوران سلسله چوسان می‌پردازد. این دهکده که شاید بهترین جای گردشی سئول باشد، در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و شامل پنج خانه سنتی است که از مناطق مختلف سئول جمع‌آوری و به این مکان منتقل شده‌اند.

حمام‌ های سنتی کره در سئول با نام «جیم جیل بنگ» (Jjimjjilbang)

حمام‌های سنتی کره که به نام «جیم جیل بنگ» شناخته می‌شوند، جزء جدایی‌ناپذیر فرهنگ کره‌ای هستند که از جمله جاهای دیدنی کره جنوبی سئول نیز به شمار می‌روند. این حمام‌ها امکاناتی همچون اتاق استراحت، اتاق ماساژ، حوضچه‌های آب گرم، رستوران و کافه و فروشگاه‌های سوغاتی را در خود جای داده‌اند. بازدید از این حمام‌ها، تجربه‌ای لذت‌بخش و آرامش‌بخش را برای گردشگران فراهم می‌آورد.

معبد بونگئونسا (Bongeunsa Temple) در سئول

معبد بونگئونسا، یکی از معابد بودایی معروف سئول است که به عنوان مکانی برای آرامش و تفکر شناخته می‌شود. این معبد با معماری زیبا و محیطی آرام، در دامنه کوه سودو قرار دارد و یکی از بارزترین ویژگی‌های آن، مجسمه بزرگ بودای مایتریا به ارتفاع ۲۳ متر است که در محوطه معبد قرار دارد و به عنوان نمادی از صلح و آرامش شناخته می‌شود.  

رودخانه‌ هان (Han River)؛ از بزرگ ترین رودهای سئول

رودخانه هان، یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رودخانه‌ها در کره جنوبی است که از شرق به غرب سئول عبور می‌کند. این رودخانه با طولی حدود ۵۴۰ کیلومتر، به عنوان یک منبع آب حیاتی و همچنین یک جاذبه طبیعی و تفریحی برای ساکنان و گردشگران شناخته می‌شود.  این رودخانه با پارک‌ها و فضاهای سبز اطرافش، مکانی ایدئال برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و پیک‌نیک است. 

 

جزیره‌ کوچک نامی (Nami Island)؛ از رمانتیک ترین جاهای دیدنی سئول

 

جزیره نامی، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در نزدیکی سئول است که به خاطر مناظر طبیعی زیبا و فضای رمانتیکش مشهور است. این جزیره به عنوان یک مکان ایده‌آل برای پیک‌نیک و عکاسی شناخته می‌شود و در فصل‌های مختلف سال، زیبایی‌های خاص خود را دارد. بازدید از این جزیره، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود.

 

جنگل رویایی سئول (Seoul Dream Forest)

جنگل رویایی سئول (Seoul Dream Forest) یکی از جاهای گردشگری سئول است که در شمال شرقی این شهر قرار دارد. این جنگل با مساحتی حدود ۱۰۰ هکتار، فضایی آرامش‌بخش و دلنشین را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد. جنگل رویایی سئول به دلیل طبیعت بکر و درختان کهنسال خود، محیطی دلپذیر و آرامش‌بخش ایجاد کرده است. این جنگل شامل مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری متعددی است که لذت حضور در طبیعت را دوچندان می‌کند.

 

اینسادونگ (Insadong)؛ محله ای تاریخی در سئول

اینسادونگ، محله‌ای تاریخی و فرهنگی در سئول است که به خاطر فروشگاه‌های صنایع دستی و گالری‌های هنری‌اش مشهور است. اینسادونگ با کوچه‌های باریک و پر پیچ و خم خود، فضایی سنتی و دوستانه ایجاد کرده است. این محله به خاطر وجود بیش از ۱۰۰ گالری هنری و نمایشگاه‌های مختلف، به عنوان قلب هنری سئول شناخته می‌شود.

 

سفر به سئول با الفبای سفر، لذتی که فراموش نمی‌کنید

سئول با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی خود، مقصدی ایده‌آل برای هر گردشگری است. از کاخ‌های مجلل گرفته تا بازارهای شلوغ و پارک‌های زیبا، این شهر هر آنچه را که برای یک سفر خاطره‌انگیز نیاز دارید، در خود جای داده است. اگر به دنبال تجربه‌ای منحصربه‌فرد و جذاب هستید، حتماً خرید تور سئول از آژانس مسافرتی الفبای سفر را در لیست خود قرار دهید. الفبای سفر یکی از بهترین آژانس‌‌های گردشگری است که در سال‌های اخیر به دلیل تورهای خوب و باکیفیتش بر سر زبان‌ها افتاده. برای اطلاع از قیمت تور خارجی این آژانس به وب‌‌سایت الفبای سفر (www.alefbatour.com) سر بزنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۳۵ تماس بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی