شمانیوز
شما نیوز

قدردانی مدیرعامل بانک ملی ایران از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری

اقتدار نظام با مشارکت ملت در انتخابات محقق شد

 اقتدار نظام با مشارکت ملت در انتخابات محقق شد

دکتر ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانک های کشور و مدیرعامل بانک ملی ایران از حضور گسترده و پرشور آحاد مردم ولایت‌مدار ایران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تقدیر کرد.

متن پیام تشکر دکتر نجارزاده به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر است:

حضور آگاهانه‌ و شورآفرین ملّت بزرگ ایران، در انتخابات ریاست جمهوری، صفحه‌ای تابناک بر افتخارات انقلاب اسلامی افزود و صحنه زیبا و پرشور این حضور ملی در ۱۵ تیرماه، آزمونی بود که سیمای مصمّم و پرامید ایران اسلامی را بار دیگر مقابل نگاه دوستان و دشمنان به نمایش گذاشت.

مردم آگاه ایران با حضور پرشور و پرشکوه خود در صحنه آزمون مهم دیگری ، بار دیگر عزم و اراده پولادین‌ خود را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان نشان دادند و در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب، دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید کردند.

در ادامه این پیام آمده است: بدون شک برنده اصلی این انتخابات، مردم بصیر و ولایتمداری هستند که به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کردند که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت، همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است.

اکنون که به فضل الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با مسئولیت‌شناسی و امانت‌داری دولت مردمی سیزدهم و حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیزمان در کمال امنیت و سلامت به پایان رسید، ضمن گرامی‌داشت یاد شهید جمهور “آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی” و تبریک به منتخب ملت بزرگ ایران “دکتر مسعود پزشکیان”، امیدوارم با اتکا به منویات مقام معظم رهبری، مسیر خدمت رئیس جمهور شهید با همدلی و هم‌افزایی دنبال و پیشرفت و تعالی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شاهد باشیم.

اینجانب به نمایندگی از شبکه بانکی کشور و کارکنان بانک ملی ایران، به یکایک هموطنان غیور و حماسه‌آفرین، درود می‌فرستم که با خلق مشارکت امیدبخش، برگ زرّین دیگری بر سوابق افتخارآفرین این کشور در دفاع از حریم انقلاب اسلامی افزودند. درپایان یاد و خاطره شهدای پرواز اردیبهشـت ۱۴۰۳ را گرامی داشته و از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر می کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی